Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Tsekkaa Stuntmanista.corppa wrote:Onko kellään tietoa mistä saisi luotettavasti ja halvalla Maiden-julisteita/seinälippuja? Myös muut bändit kelpaisi... Huuto.net on huomioitu ja kukunor tuntuu aika kalliilta. Oisko muita vinkkejä?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Manowarrior
Vihjeitä:
Stuntman = vitun kalliit postikulut!
Hoopee = Stuntmanin tuotteet tulee suurinpiirtein kaikki HOOPEESTA joten joten.. hinnat on muutamat eurot halvempi ja postit vain vaivaiset 2.75 € (muistaakseni)
(olen siis puhunut niiden kauppiaiden kanssa joilla sopimus Hoo&Peen ja Stuntmanin kanssa.
Tampereelta löytyy kauppa nimeltä: IMAGINE = siellä myydään iso seinällinen lippuja.
(Anttilan takana)
Stuntman = vitun kalliit postikulut!
Hoopee = Stuntmanin tuotteet tulee suurinpiirtein kaikki HOOPEESTA joten joten.. hinnat on muutamat eurot halvempi ja postit vain vaivaiset 2.75 € (muistaakseni)
(olen siis puhunut niiden kauppiaiden kanssa joilla sopimus Hoo&Peen ja Stuntmanin kanssa.
Tampereelta löytyy kauppa nimeltä: IMAGINE = siellä myydään iso seinällinen lippuja.
(Anttilan takana)
-
- Azazel
Aces High wrote:Mites tuota , Tuleeko tuota The Essential Iron Maiden koska tänne Suomeen myyntiin ??? Ei ole ainakaan levyä tullut kaupoissa vastaan...
Mun käsittääkseni levy ei ole tulossa Suomeen. Luullakseni Suomesta levykaupoista löytyvät kappaleet ovat jenkkilästä tilattuja.
Varmaa ei ole tieto, korjatkaa.
-
- Manowarrior
-
- Hell Rat
-
- Taka-ampuja
-
- Manowarrior
Se soitettiin keikoilla niin, että viimeinen säkeistö muistaakseni jätettiin pois ja vedettiin soolojen jälkeen suoraan taas lyhennettyyn kertosäkeeseen.Voimanorja wrote:samasta aiheesta kyselisin että:
onko se Gambler sitten soitettu PITKÄNÄ vaiko lyhyenä? niitähän on studio ja se video versio! ???
Eli siis studioversio ilman viimeistä säkeistöä ja lyhennetyllä vikalla kertsillä.
Half Lives... Eat But Never Kill
No mä kuuntelin Virtual Buenos Airesin... siinä heti Janickin soolon jälkeen lähti don't you think i'm a saviour...condemned wrote:^ "Bullshit!", sanois Arska.
Toisaalta enpä tiedä mitä keikkaa oot kuunnellu. Mutta itse tsekkasin äsken Hamilton 28.06.1998 ja tulee aivan kokonaan The Angel & Te Gambler. Viimeisen säkeistön kera. Eikä mitään skippailuja.
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Manowarrior
Hoo&Peellähän toimii silleen että arkipäivänä jos maksaa ennen klo 13 visa electronilla niin maksu näkyy niillä heti ja seuraavana päivänä tulee kotiin.. sitten taas jos sen jälkeen niin seuraavana päivänä lähtee liikkeelle ja seuraavana perille... niin nopeaa.!
ainoa vaan että niillä on pahatapa taittaa esimerkiksi selkämerkit...
ainoa vaan että niillä on pahatapa taittaa esimerkiksi selkämerkit...

-
- Manowarrior
No mistäs helvetistä niitä kaikkia voi käydä laskemaan? Kun mietit monta keikkaa Maiden on tänä vuonna tehnyt ja kuinka monta mahdollista bootleggaajaa niissä on ollut, niin huomaat taas kysymyksesi järkevyyden.Voimanorja wrote:mitäs kaikkia Bootlegejä tänä vuonna äänitettiin?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Manowarrior
öök öök... sori.. tai siis mulle ei ole ihan selvänä että miten tämä Bootleg määritellään muuten kuin että "epävirallinen" äänitys keikalta. (mua saa valaista)
olis ehkä tällänen tieto pitänyt hankkia ennen
mutta sitten jos olisi tietoa kellään että äänitettiinkö kenties Hammersmithilta 2.9.? sitä eniten hamuttelisin.!
olis ehkä tällänen tieto pitänyt hankkia ennen

mutta sitten jos olisi tietoa kellään että äänitettiinkö kenties Hammersmithilta 2.9.? sitä eniten hamuttelisin.!
Voimanorja wrote:öök öök... sori.. tai siis mulle ei ole ihan selvänä että miten tämä Bootleg määritellään muuten kuin että "epävirallinen" äänitys keikalta. (mua saa valaista)
olis ehkä tällänen tieto pitänyt hankkia ennen![]()
Wikipedia wrote:A bootleg recording is a musical recording, distributed for profit or other financial compensation, that was not officially released by the artist (or their associated management or production companies), or under other legal authority.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Manowarrior
Jos Maidenia tarkoitat, niin harva keikka taltioimatta jäi. Useasta on vielä useampi nauhoitus olemassa. Kysymys itsessään ei ole kyllä, kuten kaima tuossa jo mainitsi, kovin järkevä. Mutta tuossa on aika tarkka vastaus.Voimanorja wrote:mitäs kaikkia Bootlegejä tänä vuonna äänitettiin?
Hammersmithistä on bootleg, tai ainakin kaksi. Toinen hieman vajaa keikka tosi hyvällä laadulla ja toista en ole kuullutkaan.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Manowarrior
Se on tuo bootlegien keräily aikamoista suhdetoimintaa, joten jos tunnet oikeat ihmiset ja olet halukas treidaamaan omiasi (niitähän sinulla tottakai on, eikö), niin asian pitäisi järjestyä. Muuten voipi olla hankalampi juttu.Voimanorja wrote:mistäs tälläsen voi hankkia? tai siis että onko se silleen että jollain "yksityisyrittäjällä" on se sitten myynnissä netissä tai jotain?
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook