Keikkakalenteri
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
^ Ja Diablon lämppärinä
Amoral.
Diablo on kyllä aivan loistava mutta veikkaan, että rahatilanne ei oikein anna myötä ja sitäpaitsi kesälläkin näkee sitten Diablon kahdesti niin ei sinäänsä mitään hinkua sen suhteen. Kyllä mä jaksan odottaa...
Mutta onkos kukaan muu muuten lähdossä tuonne Tuska warm uppeihin? Eli tuollaista luvassa:
20.03.2004, Nosturi, Helsinki - MOONSORROW / AJATTARA / NORTHERN DISCIPLINE ja liput on 8€.

Diablo on kyllä aivan loistava mutta veikkaan, että rahatilanne ei oikein anna myötä ja sitäpaitsi kesälläkin näkee sitten Diablon kahdesti niin ei sinäänsä mitään hinkua sen suhteen. Kyllä mä jaksan odottaa...
Mutta onkos kukaan muu muuten lähdossä tuonne Tuska warm uppeihin? Eli tuollaista luvassa:
20.03.2004, Nosturi, Helsinki - MOONSORROW / AJATTARA / NORTHERN DISCIPLINE ja liput on 8€.
20.03.2004 Maiden hell Turussa DownTownissa, Neversurrender Clubin alaisuudessa. Luvassa pitkä setti klassikoita ja harvinaisuuksia.
Esimakua---> www.maidenhell.com
Esimakua---> www.maidenhell.com
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts ... 2&o=0&co=0
ylläolevaan liittyen...hauskaa luettavaa
Pistetään tähän jo ennakkovaroitusta....eli 21.5 perjantai, Jugment Night Lahdessa. Itse päätapahtuman bändit eivät vielä mulle selviä, päivitän myöhemmin. Mutta jatkobileissä soittaa Torvessa samana iltana Lappiksen Nowen ja Asan Exordium. Mäiskettä siis luvassa.
Maiden Hell Vs. Slaytanic ( Slayer-coverbändi Turusta ) soittavat yhteiskeikan 19.5 Lahden Rockissa. Tapahtuma kantaa nimeä Pre-Judge. Eli varmaa on, että päät heiluvat tiukassa rypistyksessä!
Judge-osotetta en nyt muista, mutta tuota sitten päivittelen ajan mittaan. Onhan tuonne vielä hetki aikaa
Sitä ennen...Maiden Hell goes to Turku! Beware...
ylläolevaan liittyen...hauskaa luettavaa

Pistetään tähän jo ennakkovaroitusta....eli 21.5 perjantai, Jugment Night Lahdessa. Itse päätapahtuman bändit eivät vielä mulle selviä, päivitän myöhemmin. Mutta jatkobileissä soittaa Torvessa samana iltana Lappiksen Nowen ja Asan Exordium. Mäiskettä siis luvassa.
Maiden Hell Vs. Slaytanic ( Slayer-coverbändi Turusta ) soittavat yhteiskeikan 19.5 Lahden Rockissa. Tapahtuma kantaa nimeä Pre-Judge. Eli varmaa on, että päät heiluvat tiukassa rypistyksessä!
Judge-osotetta en nyt muista, mutta tuota sitten päivittelen ajan mittaan. Onhan tuonne vielä hetki aikaa
Sitä ennen...Maiden Hell goes to Turku! Beware...
"To be alive is more than just breathing"
Tampereella ravintola Hell´ä avaa ovensa, uusissa tiloissa tämän kuun loppupuolella. Avajaiset pidetään näillä näkymin 31.3 keskiviikkona ja avajaisbändinä näyttäs olevan Diablo....
Varmistus tulee heti, kun asia on 100% varma.
Rautaisen musiikin ravintola Hell´ä
Itsenäisyydenkatu 25, 33500 TAMPERE
Uudet tilat sijaitsee, kuuluisan tanssiravintola Oskarinhovi vanhoissa tiloissa. (Oskarinhovi lopettaa)
http://elisa.net/viihde/150261.shtml
Varmistus tulee heti, kun asia on 100% varma.
Rautaisen musiikin ravintola Hell´ä
Itsenäisyydenkatu 25, 33500 TAMPERE
Uudet tilat sijaitsee, kuuluisan tanssiravintola Oskarinhovi vanhoissa tiloissa. (Oskarinhovi lopettaa)
http://elisa.net/viihde/150261.shtml
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
^
Ei millään pahalla. Te tulette ihan hyvinä kakkosina.
Mitä teidän videoita katselin, niin ainakin Kimmo Korhonen (onko oikein... se etualalla soittava kitaristi) vaikuttaa aika pätevältä kaverilta, varsinkin jos on soittanut vuodesta -96. Ainakin tuntuu vetävän suurimman osan sooloista ja teknisesti kohtuullisen hyvin..?
Itse olen soittanut vuodesta -85, joten nuo Maidenit menevät kitaralla ja bassolla unissaankin
.
Siis tämä ilman minkäänlaista elvistelyä, vaan tuli silloin aikoinaan (80 - 90 -lukujen vaihteessa) soitettua monet vuodet Maiden-tribuuttibändissä itsekin... Ja kuten sinäkin kokeneena soittajana tiedät, niin ei se Maiden todellakaan mitään kovin vaikeaa soitettavaa ole. Päinvastoin...

Ei millään pahalla. Te tulette ihan hyvinä kakkosina.

Mitä teidän videoita katselin, niin ainakin Kimmo Korhonen (onko oikein... se etualalla soittava kitaristi) vaikuttaa aika pätevältä kaverilta, varsinkin jos on soittanut vuodesta -96. Ainakin tuntuu vetävän suurimman osan sooloista ja teknisesti kohtuullisen hyvin..?
Itse olen soittanut vuodesta -85, joten nuo Maidenit menevät kitaralla ja bassolla unissaankin

Siis tämä ilman minkäänlaista elvistelyä, vaan tuli silloin aikoinaan (80 - 90 -lukujen vaihteessa) soitettua monet vuodet Maiden-tribuuttibändissä itsekin... Ja kuten sinäkin kokeneena soittajana tiedät, niin ei se Maiden todellakaan mitään kovin vaikeaa soitettavaa ole. Päinvastoin...
Kitaralegendat Joe Satriani, Steve Vai ja Robert Fripp saapuvat Suomeen. G3-kolmikon yhteiskeikka tapahtuu Helsingin vanhassa jäähallissa torstaina 17.6.
http://www3.soneraplaza.fi/musiikki/art ... 89,00.html
http://www3.soneraplaza.fi/musiikki/art ... 89,00.html
Jep. Pointti täysin selvä. Ja Kimmo vetää soolot yks-yhteen.Shogun wrote:^![]()
Ei millään pahalla. Te tulette ihan hyvinä kakkosina.![]()
Itse olen soittanut vuodesta -85, joten nuo Maidenit menevät kitaralla ja bassolla unissaankin.
Pointti: Mauron maiden VAIN soittaa, Me soitetaan asenteella! Me eletään ja hengitetään heavymetallia! Ei Ultra Brata, Ei Velcraa, Ei SMG:a, Ei jumalauta ikinä hiphoppia/rappia! Pelkkää metallia. Koko ajan, aina!
Se tekee meistä paremman ku Mauron Maiden. Piste
No wimps!
Death-ja Blackmetallia kaikki tämän bändin jäsenet soittavat omissa bändeissään. Eli voinen sanoa että Maidenia ei ole vaikea soittaa

Mutta se ei liene tribuuttibändin pointti. Pointti on rakkaus heavymetalliin ja Maideniin. Ei kompromisseja, Ei Ultra Brata. Simple. Ja luulenpa, että meidän keikalla olleet aistivat meistä sen mikä on pointti: Heavy
Let the metal flow!
Off-topik, sorry
Pikkasen pysyy off-topicin puolella mutta onko teillä ollu suunnitelmissa käydä keski-suomessa päin vetämässä keikkaa? Kiinnostais kovasti nähdä ja kuulla suomen kovinta maiden coveria (Lahdessa asuvalta kaverilta tuli kovat kehut)Lappis wrote: Pointti: Mauron maiden VAIN soittaa, Me soitetaan asenteella! Me eletään ja hengitetään heavymetallia! Ei Ultra Brata, Ei Velcraa, Ei SMG:a, Ei jumalauta ikinä hiphoppia/rappia! Pelkkää metallia. Koko ajan, aina!
Se tekee meistä paremman ku Mauron Maiden. Piste
No wimps!
Death-ja Blackmetallia kaikki tämän bändin jäsenet soittavat omissa bändeissään. Eli voinen sanoa että Maidenia ei ole vaikea soittaa![]()
Mutta se ei liene tribuuttibändin pointti. Pointti on rakkaus heavymetalliin ja Maideniin. Ei kompromisseja, Ei Ultra Brata. Simple. Ja luulenpa, että meidän keikalla olleet aistivat meistä sen mikä on pointti: Heavy
Let the metal flow!
Off-topik, sorry
Lappis ei olisi voinut sanoa asiaa paremmin. Mauronin soittajat voivat olla teknisesti parempia, mutta meillä on sydän, kunnioitus ja sielu mukana, meillä on tinkimätön asenne.
Me emme luultavasti pääse pitkään aikaan Tavastialle soittamaan, koska meidän täytyy ANSAITA päästä sinne soittamaan, toisin kuin Mauron koska ovat julkkiksia ja kuuluisuuksia. Mutta ei sillä että tämä olisi katkeruutta tai kateellisuutta, minä nimenomaan haluan ansaita sen kunnioituksen ja hypetyksen, ilman oikotietä onneen.
Me emme luultavasti pääse pitkään aikaan Tavastialle soittamaan, koska meidän täytyy ANSAITA päästä sinne soittamaan, toisin kuin Mauron koska ovat julkkiksia ja kuuluisuuksia. Mutta ei sillä että tämä olisi katkeruutta tai kateellisuutta, minä nimenomaan haluan ansaita sen kunnioituksen ja hypetyksen, ilman oikotietä onneen.
Ja minä väitän itsekkäästi ja egoillen, että en todellakaan kyllä jää teknisesti noista jätkistä jälkeen soitossa. En bassossa enkä kitarassa. Kävin kuuntelemassa livenäytteet Mauronilta ja tuli kyllä Hellin ja Mauronin ero selville...Me olemme Tribuuttibändi, Mauron vain ja ainoastaan coverbändi. Soolot päin prinkkalaa, biisejä muokataan omaan uskoon, basso soittaa mitä sattuu, saundit kaukana Maidenista Etc. Soolojen ja soiton perusteella sanoisin aika helposti, että Emme todellakaan häviä teknisessä osaamisessa. Mistä olen ollut varma kyllä jo alusta asti. Toisin ku Asalla, mulla on luottoa meidän taitoihin. Ja tunnetusti varsinkin omiini...
Mun mielestä aika selvää, että jos soittaa Deathia elämänsä skitalla( Kuten minä ) Tai blackista rummuilla ( kuten Asa ) väittäsin, että on oletettavasti parempi soittaja ku mies, joka soittaa Ultra Brassa/ SMG:ssa. Tätä tuskin tarvitsee kenellekkään alkaa edes perustelemaan. Edellämainitut musalajit nyt ovat vain niin perkeleen hankalia soittaa, että niitä soittaessa ei voi olla kehittymättä. Tai voi, mutta se on eri tarina sitten...
But Like I said before, taidot on toissijaisia. Asenne määrää tässä musiikissa kaiken. Mutta kiva että tuli toi meidän ero varsin helposti esille. Nyt ymmärrän, miksi me hinkataan niitä biisejä niin perkeleesti kämpillä ennenku se settiin otetaan. Sen on oltava 1:1 alkuperäisen kanssa, sooloja myöten. Ei sinneppäin. Sitä nimenomaan heavy-yleisö arvostaa, mikä on tullut todistettua keikoilla. Ja Keikat on meidän vahvuus. Ja niillä me itsellemme nimeä luodaan. Hiljaa mutta varmasti. Kuten Asa sanoi, ei isän sukunimellä eikä muillakaan ansioilla. Pelkällä raa'alla työllä. Kunhan se tarpeeksi iso kiho Tavastialta näkee meidät pienemmässä paikassa in action, on varma, että miettii uudestaan, mille Maiden-bändille soittaa sen keikkapuhelun...Pitkä tie on edessä, koska sukunimi ei ole Melasniemi. Maidenia lainaten" Time is always on my side...". Tässä tapauksessa aika on meidän puolella
Toisaalta, Mauron Maiden näyttää viihtyvän vaan Stadin alueella. Meille jää koko muu Suomi hoidettavaksi. Sinänsä passaa mulle kyllä. Raineria Diablosta mukaillen: Kyllä kansa tietää!
PoolRules:a Onhan tosta puhetta ollut, varsinkin Jyväskylän kohdalla. Pitäs vaan jotenkin saada keikkamestoihin yhteyttä. Tai sit Jyväskylän päähän herra tai neit, joka vie meidän promon sinne keikkapaikkaan asiantuntevien hehkutusten kera. Siitä se homma lähtee vyörymään etiäppäin jos on lähteäkseen. Toki voi myös antaa keikkavastaavalle vaan ton meidän osotteen, sieltä löytyy kaikki tarpeellinen info musasta osotteisiin
Jatketaan heavyn täytteistä elämää ja keikoilla käyntiä. Oman valinnan mukaan joko Mauronia tai Helliä katsellen...
" Se on hyvää, se on Maidenia!". Siihen on hyvä lopettaa

But Like I said before, taidot on toissijaisia. Asenne määrää tässä musiikissa kaiken. Mutta kiva että tuli toi meidän ero varsin helposti esille. Nyt ymmärrän, miksi me hinkataan niitä biisejä niin perkeleesti kämpillä ennenku se settiin otetaan. Sen on oltava 1:1 alkuperäisen kanssa, sooloja myöten. Ei sinneppäin. Sitä nimenomaan heavy-yleisö arvostaa, mikä on tullut todistettua keikoilla. Ja Keikat on meidän vahvuus. Ja niillä me itsellemme nimeä luodaan. Hiljaa mutta varmasti. Kuten Asa sanoi, ei isän sukunimellä eikä muillakaan ansioilla. Pelkällä raa'alla työllä. Kunhan se tarpeeksi iso kiho Tavastialta näkee meidät pienemmässä paikassa in action, on varma, että miettii uudestaan, mille Maiden-bändille soittaa sen keikkapuhelun...Pitkä tie on edessä, koska sukunimi ei ole Melasniemi. Maidenia lainaten" Time is always on my side...". Tässä tapauksessa aika on meidän puolella
Toisaalta, Mauron Maiden näyttää viihtyvän vaan Stadin alueella. Meille jää koko muu Suomi hoidettavaksi. Sinänsä passaa mulle kyllä. Raineria Diablosta mukaillen: Kyllä kansa tietää!
PoolRules:a Onhan tosta puhetta ollut, varsinkin Jyväskylän kohdalla. Pitäs vaan jotenkin saada keikkamestoihin yhteyttä. Tai sit Jyväskylän päähän herra tai neit, joka vie meidän promon sinne keikkapaikkaan asiantuntevien hehkutusten kera. Siitä se homma lähtee vyörymään etiäppäin jos on lähteäkseen. Toki voi myös antaa keikkavastaavalle vaan ton meidän osotteen, sieltä löytyy kaikki tarpeellinen info musasta osotteisiin
Jatketaan heavyn täytteistä elämää ja keikoilla käyntiä. Oman valinnan mukaan joko Mauronia tai Helliä katsellen...

" Se on hyvää, se on Maidenia!". Siihen on hyvä lopettaa
Pitääkin sitten lähteä tuonne Downtowniin katsastamaan Maiden Helliä kun matkakin suhteellisen lyhyt. Olisi myös Mauronia tarkoitus mennä katsomaan jossain vaiheessa niin saisin kuvan molemmista ja voisin sanoa keskustelulla mielipiteeni näin ulkopuolisena. Onko muuten kenelläkään tuosta paikasta mitään tietoa kun en ole aikasemmin käynyt ? Olisi myös tärkeätä tietää mihin aikaan olisitte alottelemassa ?
Last edited by sq on Wed Mar 17, 2004 19:11, edited 1 time in total.
There is room for all God's creatures....right next to the mashed potatoes.
-
- Rautakansleri
Helloween myös Helsinkiin.sq wrote:Helloween tulee Tampereelle 12.6 ja liput tulee jo 19.2 myyntiin...
Lisää:
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=7817
Helloween
@ Tavastia 13.6.2004
Liput 27€
Ja tuollahan ollaan myös! Tiketti toimikoot lähteenä.