Uusi erä Rautaneito.com paitoja?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
mikäs tässä.
On tainnu posti kusta nyt hommansa. Mut enhän mä postia tietenkään syytä enkä ketään muutakaan. Hommaahan tässä paitatilauksessa on ollu Pertillä ihan tarpeeks.
Mut eiköhän tuo ilmaannu ensviikolla.
Mut eiköhän tuo ilmaannu ensviikolla.

UP THE IRONs!
JIPIII!
korjaus tuohon edelliseen... "Nyt on pieksämäen posti kussu hommansa".. tänään hain paketin ja molemmat paidat on saatanan hienoja... erityisen tyytyväinen olen T-paitaan. Ei menny rahat todellakaan hukkaan. Kiitos.
UP THE IRONs!
-
- Manowarrior
Se aika vuodesta kun aletaan miettimään UUSIEN rautaneito paitojen tekoa. Vanhat on hävinnyt Pertsan kaapista joten siitä ei ainakaan voi kiikastaa, uusien ideoiden paidat kutkuttavat. Tosin tälläkertaa niitä paitoja pitää olla kahdenlaisia, meille ulkomailla lähteneille omat paidat ja muille toisenlaiset.
Ideoita ja haistatteluja...
Ideoita ja haistatteluja...
Joskus ammoisina aikoina tuli väsäiltyä TÄLLÄSTÄ
Mulle jäi sellanen fiilis että jonain päivänä pitää tollanen paita saada päälle. Tosin tää olialunperin ihan toinen projekti, joten asian omaiset saavat päättää, mä vaan väsään...
Mulle jäi sellanen fiilis että jonain päivänä pitää tollanen paita saada päälle. Tosin tää olialunperin ihan toinen projekti, joten asian omaiset saavat päättää, mä vaan väsään...
Tuo olisi tosi hieno idea, että ulkomaan matkalaisille tulisi toisenlainen paita, mutta laittaako se sitten taas joitakin ihmisiä eri arvoiseen asemaan kuin toiset.
Itseäni ei haittaa ja olisi hyvä idea, mutta kyllä sieltä joku voi älähtää.
No päättäjät päättää ja karavaani kulkee.
Itseäni ei haittaa ja olisi hyvä idea, mutta kyllä sieltä joku voi älähtää.
No päättäjät päättää ja karavaani kulkee.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat