Nyt pystyy jo ylpeänä kirjoittamaan bändin nimen oikeaan muotoon

Queensrÿche
Moderator: The Killer Krew
Wie bitte? Muuten mainiot kommentit mutta tässä eriydyn vahvasti. Tämähän on, mikäli mahdollista, Gonna Get Close To You:takin psykompi esitys Tatelta. Minä ainakin fanitan aivan 10:llä.Late wrote: 7. Dis Con Nec Ted
Auts. Nyt mentiin puuta päin. Kuten tuossa olen kappaleita I Am I ja Promised Land kehuskellut, niin niissä on progemaisia elementtejä sopivasti siroteltu kappaleen joukkoon tuhoamatta kappaleen teemaa. Tämä raita taas on tehty kokonaan efektien ja progemaisuuksien pohjalle. Mukavaa pikkukikkailua, efektejä jne., mutta minnekään suuntaan ei olla menossa. Ja kun tästä kappaleesta tehtiin vielä musiikkivideo, niin ei voi kuin ihmetellä "miksi?" Plussaa kuitenkin tulee siitä pienestä fiiliksestä, joka saadaan kokoon, nimittäin kappale kuulostaa epätoivoiselta, niin kuin lyriikatkin ovat epätoivoisia. Kaipa tämä oli kappaleen tarkoitus, mutta huonosti toteutettu ainakin oli. 6½
Ehkäpä se tietty psykous sitten iskee joillekin viisaammille kuin minä itse. Kokeillaan kuunnella tota kappaletta tolla korvalla, jos se sitten paremmin avautuisi meikäläiselle ja tulisin jopa kappaleen fanittajaksi. Itselleni tuo kappale on aina ollut filleri, mutta fiilis kyllä toimii tossa kappaleessa jotenkuten. Tate kyllä kuulostaa aika Disconnectedilta kappaleessa.tsorl wrote:
Wie bitte? Muuten mainiot kommentit mutta tässä eriydyn vahvasti. Tämähän on, mikäli mahdollista, Gonna Get Close To You:takin psykompi esitys Tatelta. Minä ainakin fanitan aivan 10:llä.
...oh...
...you know...
Viitsisitkö vielä selventää, että mikä biisi? En ole kuraa onnistunut levyltä paikallistamaan, vaikka kuuntelukertoja on takana kymmeniä. Itselleni Warning on lähes täydellinen kokonaisuus ja Queensrÿchen kovin levy yhdesssä Operation: Mindcrimen kanssa.Ipe wrote:Warning levy pärjää Mindcrime levylle tietyillä osa-alueilla hyvin, mutta eräs biisi on kyllä jotain niin kuraa, kun voi olla..
Empire nyt on aika popahtavaa Queensrÿchea. Kaikesta huolimatta hyvä levy, joskin harmittavan epätasainen. Levy vaatii keskittymistä ja tietyn tunnelman toimiakseen kunnolla, vaikka siis onkin pitkälti aika suoraviivaista hitti-materiaali täynnä. Olikos tuo mielestäsi hyvä biisi Jet City Woman? Siinä on nimittäin todellinen klassikko, ja syy miksi Empire levyn aikoinaan hankin.Ipe wrote:Empirenkin omistin, mutta levyä en jaksanut paria kertaa enempää kuunella, jotenkin jokainen biisi maistui täytebiisiltä, paitsi yksi. Mielenkiintoa levyn ottamiseen takaisin kuunteluun ei ollut, joten päätin luopua levystä. (Suurin syy oli kuitenkin rahatilanne.)
Vaikket minulta kysynytkään, niin omissa kirjoissani Warning, No Sanctuary ja Child Of Fire jäävät hieman muiden kappaleiden varjoon, mikä on varmasti aika monen muun mielestä pöyristyttävää, mutta tätähän tämä, mielipiteiden erojen rikkautta.Hammer wrote:Viitsisitkö vielä selventää, että mikä biisi? En ole kuraa onnistunut levyltä paikallistamaan, vaikka kuuntelukertoja on takana kymmeniä. Itselleni Warning on lähes täydellinen kokonaisuus ja Queensrÿchen kovin levy yhdesssä Operation: Mindcrimen kanssa.Ipe wrote:Warning levy pärjää Mindcrime levylle tietyillä osa-alueilla hyvin, mutta eräs biisi on kyllä jotain niin kuraa, kun voi olla..
NM156 on Warningin paras biisi.Ipe wrote: Warning levy pärjää Mindcrime levylle tietyillä osa-alueilla hyvin, mutta eräs biisi on kyllä jotain niin kuraa, kun voi olla.
No en minä kyllä oikein allekirjoita tuota, että kappaleet kuulostaisivat täsmälleen samalta kuin levyllä. Kyllähän siellä on selvästi haettu melko samanlaisia kitarasoundeja ym. kuin levyllä, mutta monessakin kohdassa Tate laulaa kappaleita hieman improvisoiden, että ei tämä nyt miltään studiovedolta kuulosta. Dvd on kyllä loistava ja kyllä vaan kulkee kylmät väreet Breaking The Silencen, I Don't Believe In Loven ja Eyes Of A Strangerin aikana. Tosin näin käy kyllä levylläkin, mutta dvd:llä vielä enemmän.Ipe wrote:^ Eräällä foorumilaisella olen katsastanut pariin otteeseen muutaman hajanaisen kappaleen kyseiseltä dvd:ltä. Bändi on elämänsä kunnossa, mukavan iso lava ja pellit laitettu mukavasti rumpalille, kitaristit pomppivat eikä Tat ole tattina keikalla, mutta MISSÄ ON LIVE SOUNDIT ???!!! Tatt laulaa aivan samanlailla, kun levyllä. Tuntuu kanssa, että yleisö on jälkeenpäin lisätty dvd:n ehkä onkin? Koskaan ennemmin en ole kuullut/nähnyt että biisit kuulostavat täysin samalta levyllä kun livellä, mielestäni on väärin.
Zapper varmasti osaa kertoa paremmin, kun on katsonut liven kokonaan ja saanut täyden käsityksen livestä, itse nyt olen viitisen biisiä vain katsonut.
tsorl wrote:Mä vihaan teitä!!1![]()
![]()