Ipe wrote:Tulisi nyt pari tyyppiä lisää niin voitaisiin varata yksi hytti vielä. Näes A.Kivikin on minun lisäksi kiinnostunut reissusta.?
Siljalla on viellä Turisti II:kosta jäljellä ja muitakin kalliimpia hyttejä 5.11 lähdölle. Turisti II on kanella 2. Joten yöllä joutuu heräämään parintunnin välein kun konemestari tulee laittamaan prassillä akseleihin rasvaa ja joutuu poistamaan hytistä pohjalaudat pilssin tyhjennystä varten. Toimenpide on kumminkin niin huomaamaton ja nopea, että sen ei pitäisi häiritä kovinkaan paljoa. Ainakin itse olen tottunut tuohon rasselikäryyn ja Naftan tuoksuun.
Jos teillä on mielenkiintoa, niin varailkaa Siljalta.
Tosin nuo menee nopeasti, kiirusta kantsii pitää.
Kansipaikka maksaa muistaakseni 40 eskoa ja silloinhan majoituksen voi pedata natoasentomaisessti vaikka seinään, tosin itse olen joskus myös kokeillut pystyyn-nukkumista.
Helpoin vaihtoehto on pokata aamutunneilla jonkunsortin leimasintyyny ja harjoittaa viirupersemäistä jammailua kyseisen saalin tiloissa, mutta sinäkin piilee omat vaaransa.
EDIT: Tällä olisi päässyt matkaan 1 eurolla kymmenen sälliä.
^Ei hemmetti. Komento takas. Meidän bändillä on edeltävänä perjantaina (4.11.) keikka ja lauantaina kaikenlaista säätöä vielä siihen liittyen. Menee sauma liian tiukaksi...
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Make#34 wrote:No niin Kurre näillä mennään " Mites me juteltiin tosta, et 8 sivu jauhettu paskaa ja lähtijöitä huimat 4 pärstää
Muutama postaus on tässä topiskissa ja todellakin nejä lähtijää.
Ohjeistus lähtijöille tulee tässä:
5.11-05. Ms/Silja Symphony. Helsinki-Tukholma.
Kokoontuminen HELSINKI Eteläsatama Olympiaterminaali KLO.15:00.
Laiva lipuu vittuun laiturista KLO.17:00.
Kokoontuminen siis ajoissa terminaalissa sijaitsevassa kuppilassa joka sijaitsee heti sisäänkäynnin oikeallapuolella. Siellä otetaan muutamat lökömentit enne laivaan astumista ja tarkastetaan kainalot.
Samalla jaetaan maihinnousukortit jokaiselle.
Ohjelma laivalla:
05.11.2005
Lasse Pe Trubaduurit
Journey Iltaorkesterit
Blue Café Iltaorkesterit
Up Leon- sirkustaiteilijoita Promenadella / Up Leon cirkusartister på Promenade
Artistit
Muumipeikko laivalla / Mumintrollet ombord Lastenohjelma
Silja Spurt Lastenohjelma
Wallmans Golden Hits show & dinner Show
06.11.2005
Lasse Pe Trubaduurit
Journey Iltaorkesterit
Blue Café Iltaorkesterit
Artistit
Muumipeikko laivalla / Mumintrollet ombord Lastenohjelma
Silja Spurt Lastenohjelma
07.11.2005
Lasse Pe Trubaduurit
Journey Iltaorkesterit
Blue Café Iltaorkesterit
Artistit
Itse odotan tuota Muumipeikkoa ihan vimmatusti.
Kuten artistilistasta olette todenneet, Maiden ei ole jostaan syystä päässyt.
Mitä ihmettä, onko meikäläiselle hommattu tietämättä jotain pilailuesityksiä tuolle reissulle?
Risteily jää väliin joka tapauksessa, vaikka nimekkääseen artistilistaan olisinkin kiinnitetty.
^
Nyt kaikki peruvat matkansa, kun meikäläisen suuri ohjelmanumero ei toteudukaan. Todennäköisesti ohjelmistoon olisi kuulunut tequilan juonnin MM-kisat, huolimaton laatoitus keskelle lavaa, jonka jälkeen moshpittiä ja hyppimistä V-tyylillä yleisön joukkoon Masa Nykäsen esimerkkiä seuraten.
No niin nyt on sitten duunistakin sovittu 7.11 maanantai vapaaksi kun tulemme silloin laivalta! Sanoin esimiehelle et Ruotsista tullaan ja essari heitti et joo parempi pysyä täältä työpaikalta veke! No eipä tässä enää ole pitkälti kun reissu tulee! Onkos huollettavat valmiina!
Make#34 wrote:Hemmetti kun pukkasi keuhkoputken tulehduksen päälle. No kalliit lääkkeet tuli haettua. Eiköhän tämä tästä. Hyvä että tuli nyt eikä just viikonlopulle
Älä nyt tautia hommaa, alat kuuntelee sitä Svobodaa jonka sait.
Kohtahan sitä Startataan ja perässä kuuluu.
Zapper wrote:^Haha, muilta olenkin kuullut kauhutarinoita sun Svobodan toistamisesta. Meinaatko ottaa mankan tai jonkun vastaavan musalaitteen mukaan vai?
En kyllä meinannut roudata Karhulasta asti rousteria mukaan, mutta Fläppärin ehkä otan.
Ukkoloilla ja charlotella se laivanupotusreissu senkun lähenee, ois sitte parasta päästä vähintään johokin iltalehteen tai ei kunnian kukko laula. Teille on turha toivottaa että pitäkää hauskaa, kyl te pidätte.
Hese wrote:Ukkoloilla ja charlotella se laivanupotusreissu senkun lähenee, ois sitte parasta päästä vähintään johokin iltalehteen tai ei kunnian kukko laula. Teille on turha toivottaa että pitäkää hauskaa, kyl te pidätte.
Kyllä jotaan keksitään.
Suuniteltiin, että vedetään Make mastoon ja heitellään sitä tomaateilla.
EDIT:Rousteri osastokin selvisi juuri, Zapper ottaa stereot ja supparit mukaan ja pakkaa ne vahvistimen kera J-kiakkokassiin, joten luvassa kellarihumppaa kirjaimellisessti.
^ No toi oliskin hyvä Mulla kävi viime reissulla "Paska" tsäkä kun tulin aamulla hirveessä kanuunassa retkeltäni ja menin vessaan kuselle. Avasin pöntön ja siellä venasi hirveet läjät ja tarkotuksella jätetty sitten alkoikin "Norjan" puhuminen samantien No kaikkee sattuu.