Deep Purple

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Deep Purple

In Rock
44
21%
Fireball
21
10%
Machine Head
68
33%
Who Do We Think We Are
6
3%
Burn
19
9%
Stormbringer
1
0%
Perfect Strangers
48
23%

Total votes: 207

CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

^Oliskohan ne joskus helmikuun lopulla tullu myyntiin.. En ihan tarkkaan muista, mut on siitä jonkun kuukauden verran. :)
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

CharlotteTheHarlot wrote:^Oliskohan ne joskus helmikuun lopulla tullu myyntiin.. En ihan tarkkaan muista, mut on siitä jonkun kuukauden verran. :)
Eikä mulle kerrota mitään. :) Isolla porukalla ollaan lähdössä ja oli ikään kuin minun vastuulla hommata liput kaikille :lol: Noh, hyvä etteivät olleet kaikki mennyt.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

According to Deep-Purple.net, DEEP PURPLE have formally announced that they have left EMI Records, with whom they released "Abandon", "Live At Olympia" and "Bananas", and will make an announcement about their new label deal very shortly. Apart from back catalogue, this marks the end of EMI's current links with the DEEP PURPLE family after more than forty years.

As previously reported, DEEP PURPLE frontman Ian Gillan is currently working on his new album, "Gillan's Inn", which will document and celebrate his 40 years in the rock world. Guest musicians on the CD will include Joe Satriani, Don Airey, Ian Paice, Mickey Lee Soule, Roger Glover, Jeff Healey, Janick Gers, Jon Lord, Steve Morris and Dean Howard among others. The recordings will be completed by the end of April, while mixing and mastering will be done by the end of May. Concurrently, a documentary is in production for English network television, and it will eventually see release on DVD.
Janickilla riittää hommaa. Olisihan se mukava kuulla miltä tuokin sitten kuulostaa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Limelight
Hang-Around
Hang-Around

Post by Limelight »

^Janickhan on soittanut Gillanin soolobändissä aiemminkin, joskus pimeällä 80-luvulla ennen Maideniin liittymistään.
"Soita niin että niiltä menee korvat!"
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

^about 1980-1982
sitten Ian Gillan Band meni telakalle kun maestro itse meni Black Sabbathiin (Born Again ´83)
Into Iron Maiden Since 1983
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Ko. bändiä en ollut kuunnellut johonkin vuoteen, nyt taas laitoin levyn pitkästä aikaa soittimeen, ja kyllä toimii. Mahtava bändi, paras levy on ylivoimaisesti machine head. kaikki biisit loistavia, mitäpä sitä muuta selittelemään.
Paras biisi kuitenkin on sometimes I feel like screaming, joskus kuuntelin koko yön tota loopilla
Half Lives... Eat But Never Kill
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Wooooohooooo, kyllä miehet vaan osaa!!!!! Tuuri, eilen, 21. päivä, mahtava keikka, mahtavia ihmisiä, ihana bändi! Pääsin PSOF:n kautta backstagelle, nyt on nimmarit ja kuva GLOVERIN kanssa! ("I have a little present for you" *ojentaa plektransa* "Oh, but I already got one of these!" "Well, now you got two!") Sori, mä oon edelleen ihan sekasin eilisestä, mutta kiitos DP:lle ja PSOF:läisille, oli yks elämäni parhaista päivistä! Ja pakko laittaa oheen nimmarit:

http://img.photobucket.com/albums/v244/ ... 220062.jpg

Niin ja itse asiaan, jätkät soitti jonkun tunnin ja 45 minsaa. EDIT: Nyt löysin settilistan kokonaisuudessaan ja oikeessa järjestyksessä!

Silver Tongue
Strange Kind Of Woman
I Got Your Number
Demon's Eye
Bananas
Contact Lost
Steve Morse solo
Well Dressed Guitar
Don Aireys solo
Perfect Strangers
Highway Star
Space Truckin'
Smoke On The Water

Speed King
Lazy

Black Night
Hush

Bändi oli vedossa, yleisö oli vedossa - meininki oli kaikin puolin mahtava! Tätä lisää, ja hyvä Vesa. 8)
Last edited by CharlotteTheHarlot on Mon May 23, 2005 11:43, edited 1 time in total.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
The Clairvoyant
Hang-Around
Hang-Around

Post by The Clairvoyant »

Kuulostaa pirun siistiltä. Että oiken backstagelle, onneksi olkoon. Paljonkohan tuolla mahtoi olla yleisöä?
Wrathchild
Hang-Around
Hang-Around

Post by Wrathchild »

Tuolla Tuurissa olin itsekin eilen. Kävi uskomaton tuuri, että sattuman kautta en joutunut maksamaan itse penniäkään. Oli kyllä perkeleen hieno keikka, heti Priestin jälkeen toiseksi paras missä olen ollut. Hienoa!
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Todellakin oli kyllä yksi parhaimmista keikoista missä olen ikinä ollut! Settilista oli täydellinen ja tunnelma hyvä. Kuvat eivät kyllä olleet kovinkaan onnistuneita, kun oli sellainen tungos siellä. Axe -tytöistä kyllä sain erittäin krhm, nättejä kuvia 8)

Kertakaikkisen upea keikka. Kiitos Deep Purple!
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Prodical Son

Post by Prodical Son »

[quote="CharlotteTheHarlot"]Wooooohooooo, kyllä miehet vaan osaa!!!!! Tuuri, eilen, 21. päivä, mahtava keikka, mahtavia ihmisiä, ihana bändi! Pääsin PSOF:n kautta backstagelle, nyt on nimmarit ja kuva GLOVERIN kanssa! ("I have a little present for you" *ojentaa plektransa* "Oh, but I already got one of these!" "Well, now you got two!") Sori, mä oon edelleen ihan sekasin eilisestä, mutta kiitos PSOF:läisille, oli yks elämäni parhaista päivistä! Ja pakko laittaa oheen nimmarit:

http://img.photobucket.com/albums/v244/ ... 220062.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------

Voi hemmetti soikoon että oon kateellinen!!
Keikalla olin itekkin, mutten mihinkään backstagelle päässyt, vaikka noita PSOF:n tyyppejä tunnenkin, tosin en moista mahdollisuutta edes kysellyt.

Keikka oli ihan ok, vaikka kunkkua ja Child in timea jäinkin kaipaamaan(gillanin ääni tuskin kestää biisiä nykyään), smoukki tuli kummallisesti kesken keikan, yleensä se päättää keikan.

Yleisöarvio n. 10 000
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Prodical Son wrote:Voi hemmetti soikoon että oon kateellinen!!
Keikalla olin itekkin, mutten mihinkään backstagelle päässyt, vaikka noita PSOF:n tyyppejä tunnenkin, tosin en moista mahdollisuutta edes kysellyt.
Tarvii olla jäsen, nääs. :wink:

Gillanille oli kasvanu muuten aika... eh, ruuhkatukka sitten viime näkemän. :D
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

CharlotteTheHarlot wrote:Gillanille oli kasvanu muuten aika... eh, ruuhkatukka sitten viime näkemän. :D
Se on ottanu Kirkasta mallia. Samanlainen letti molemmilla.

Mahtava keikka oli tosiaan. Eipä ois pienenä poikana uskonu, että joku päivä Deep Purple soittaa viiden kilsan päässä kotoa. 8)
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Prodical Son wrote: Yleisöarvio n. 10 000
Osunet melko oikeaan, sillä ennakkolippuja oli myyty 8 000. Virallinen yleisömäärä julkaistaneen huomenna tai viimeistään keskiviikkona.

Perhana, nyt mulla on pressikortti ja nyt CharlotteTheHarlotin esimerkkiä noudattaen alkaa sen häikäilemätön hyväksikäyttö. :twisted:
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
KURRE

Post by KURRE »

Deep Purple on ja jyrää, perkele kuin olin pähkinoissä tänään telen edessä. Uskomatonta antia ja vanhanajan antia parhaimmillan.
Kyllä ihmettelen missä on tämän kaltainen nykypäivinä. :evil:

by: Deep Purple

Sometimes I Feel Like Screaming
(Gillan/Glover/Morse/Lord/Paice)

While you were out...
the message says
You left a number
and I tried to call
But they wrote it down
in a perfect Spanish scrawl
in a perfect Spanish scrawl

Yet again
I'm missing you
King size bed
(in a) hotel someplace
I hear your name
I see your face
I see your face

(The) back street dolls
and the side door johnnies
The wide eyed boys with their bags full of
money
Back in the alley
going bang to the wall
Tied to the tail
of a midnight crawl
Heaven wouldn't be
so high I know
if the times gone by
hadn't been so low
The best laid plans
come apart at the seams
and shatter all my dreams

Sometimes I feel like...
Screaming
close my eyes
It's times like this
my head goes down
and the only thing I know
is the name of this town
is the name of this town

Yet again
I'm missing you
won't be long
O' coming home
Until that distant time
I'll be moving on
I'll be moving on

PARHAUTTA.... :finger:
Real Dead
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Real Dead »

Annan ääneni Machine Headille,on vaan niin legenda :evil:
Roudasta rospuuttoon
Facebook
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Purplen uusi albumi Rapture of The Deep ulos ens viikolla (mahdollisesti ma 24.10. tai ke 26.10.), kuka ostaa? Sampleja löytyy Edelin sivuilta, eikä kyllä kuulosta ollenkaan pahalta! Levyn hommaaminen mun osalta tosin saattaa jäädä vähän kauemmaks, ei tota rahaa taaskaan satu oleen...
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Machine Head

tässähän tuli nämä omat purple lempparit. Smoke on the Water ja Highway Star iskevät kyllä aika täysillä. Muita hyviähän tuossa listassa on Burn ja Stormbringer..
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

CharlotteTheHarlot wrote:Purplen uusi albumi Rapture of The Deep ulos ens viikolla (mahdollisesti ma 24.10. tai ke 26.10.), kuka ostaa? Sampleja löytyy Edelin sivuilta, eikä kyllä kuulosta ollenkaan pahalta! Levyn hommaaminen mun osalta tosin saattaa jäädä vähän kauemmaks, ei tota rahaa taaskaan satu oleen...
Kyllä ostan. Onhan bändin miltei koko tuotanto hyllyssä, joten ei tätä voi missata.

Itse en kuitenkaan tämän 2000-luvun purplen suureksi faniksi ilmottaudu. Mukavaa menoa kuitenkin.
Into Iron Maiden Since 1983
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

^Hyvähyvä. :wink:

Sen verran vielä, että deep-purple.net kertoo Purplen rundin riittävän Suomeen jälleen - tällä kertaa peräti kahdesti!!

Jan 31 Icehall ~ Yvaeskyla Finland
Feb 1 Icehall ~ Helsinki Holland

Jeejee! :finger:

http://www.deep-purple.net/tourdates200 ... es2005.htm
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

^Jyväskylään?! :)
Taas yksi legendaarinen bändi tulossa Suomen heavymekkaan. Saa nähdä pääsenkö itse katsomaan vai jumitanko intissä tuon keikan aikoihin.
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Kyllä tällä kertaa vosi mennä Helsinkiin katsomaan kun viime Jäähalli-keikka jäi jostain syystä väliin.

Loistava yhtye :twisted:
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

On se vaan helvetin vaikea nimi tuo Jyväskylä noille ulkomaaneläjille. :lol:

Jos eivät aivan yhtä paljon pyydä lipuista kuin Dio + kaverit, niin vois varmaan katsastaa tuon Jyväskylän keikan. Harvemmin kuitenkaan näitä isoja nimiä tänne asti esiintymään tulee, niin pitää käyttää tilanteet hyödyksi.
tsorl
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by tsorl »

Hammer wrote:^Jyväskylään?! :)
Taas yksi legendaarinen bändi tulossa Suomen heavymekkaan. Saa nähdä pääsenkö itse katsomaan vai jumitanko intissä tuon keikan aikoihin.
Jumitat. Jos minä jumitin Priestin, Megadethin ja Twisted Sisterin niin et sinäkään saa Purplen keikalle mennä. :lol:

Pitääpä melkein itsekin harkita. Ei tuo kuitenkaan niin syrjässä ole kuin Helsinki etteikö voisi käydä legendan kerran elämässään katsomassa.

edit: Ja Maideninkin jumitin!
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Kaukkis
Hell Rat
Hell Rat

Post by Kaukkis »

CharlotteTheHarlot wrote: Jan 31 Icehall ~ Yvaeskyla Finland
Feb 1 Icehall ~ Helsinki Holland
Siis missäs tuo Helsinki olikaan? :wink: