Stratocaster wrote:Voima Norja sienissä? Siis miksi LAD pitäisi jättää pois, ihan oikeasti?
Maailmassa on varmaan miljoona Iron Maiden -fania jotka pitävät LAD:ia maailman parhaana live-levynä ja joka ilta rukoilevat että siitä saataisiin dvd ulos. Mä olen yksi niistä.
Kuten sanottu, ei No Prayeria voi ottaa mukaan Seventh Sonin kanssa, ei sitten millään. Seventh painii aivan eri sarjassa NPFTD:in kanssa vaikka sekin on hyvä levy. Toisaalta Gers pääsee taas pilaamaan Adrianin loistavia SIT ja Seventh-levyjen sooloja.
Kuinka joku on voinut edes harkita No Prayerin kuuluvan kultaisiin vuosiin? "Golden Years", kattaa bändin kultaiset vuodet nimensä mukaan. EI mitenkään levy ilman Adriania voi kuulua golden yearsiin, vai?
a) miksi voimanorja on sienissä, jos hänellä on erimielipide asiasta kuin sinulla/muilla? Herää PAHVI!
b) Itse toivon että LAD ei kuulu Golden Years pakettiin. Onhan LAD helvetin hyvä live kattaus, mutta puoliksi (vai kuinka paljon onkaan, kukaan taida tietää varmuudella) nauhoitettu studiossa uudestaan. Muutenkin, jos tuo LAD lyödään tuohon boksii kylkeen, saadaan taas aasinsilta soittaa Number of The Beastin "klassikot" sekä Iron Maiden (no tämän biisin kuulee aina mieluusti, toisin kuin nuo Numberin, niistä voisi välillä pitää taukoa)
c) Sinänsä olet oikeassa tuosta, että Seventh Son ja Prayer painii erisarjassa, mutta niin painii kyllä myös Powerslave ja Seventhkin. Ja nyt meinaan puhtaasti äänimaailmatasolla. Itse odotan tuon seuraavan boksin olevan juurikin Powerslave -> No Prayer aikavälille, mutta toivottavasti ei LAD mukana. No Prayerin kiertuekkin oli aika "massiivinen", vaikka lava olikin erittäin riisuttu versio Seventhin kiertueesta, mutta mielestäni bändi teki aikoinaan oikein ja riisui ulkonäköään, ei olisi ollut mitään järkeä enään yrittää tehdä "jotain isompaa kuin ennen".
d) Mielestäni, vaikka kuinka paljon tahansa vihaatte Gerssiä (ihan sama kuka tahansa, arvoisa lukijani) on aivan turha käydä tuomitsemaan Gerssin sooloja etukäteen, kun niitä ei ole edes kuultu. Tosin ei tällä kirjoituksella ole mitään väliä, ootte työ tehny jo mielipiteenne jo. Mä tosin haluan kuulla miehen soittoa, olen itseasiassa alkanut tykkäämään siitä paljon enemmän viimeisin puolenvuoden aikana.
e) ja kyllä kaikka sen tietää että se LAD tulee jossain muodossa siihen boksiin (Perkele)
e)