Autossa tulee huudettua Stranger in a Strange Land:ia. Sen laulamiseen ei taida löytyä muita syitä, kuin se, että on mun mielestä yksi upeimmista biiseistä.
Kännisssä tulee vedettyä aina sitä mikä soi. Ja ihan sama muistaako sanojakaan. Tulee sitten niihin paikkoihin jotain epäselvää sössötystä

Kaverille tuli puhelimessa laulettua The Evil that Men Do. Veikkaan, että se arvosti tooosi paljon epävireistä rääyntää suoraan korvaansa yht' äkkiä.
Noloin tilanne oli ehkä yhdessä saunaillassa, kun paikan ulkopuolella tupakkipaikalla oli katos jossa pöytä. Nooh ihan törkeessä tuiskeessa tuli hypättyä pöydälle vetään täysiä Run to the Hills. Ja oli niin törkee kunto, että sanat unohtu vähän väliä ja sitten huutelin paikalla olleille, että nyt kaikki mukaan ja mites se ny menikään, eiku, oottakaas sanat unohtu yms.
Aamulla sai taas miettiä kannattaako vetää sitä viina niin tuhottomasti, kun aina saa hävetä

Hallowed be Thy Name, Fear of the Dark tulee lauleltua aina yksikseen Brucen avustuksella. Kauniit biisit. Semmoset mitä mieluiten vetää tunteella yksin kotona ja oikeen eläytyy mukaan.
Kalsarikännejä vetäessä suosituimmat biisit on Iron Maiden ja Bring Your Daughter... To the Slaughter. Semmosia meneviä ralleja joissa sanat on mun mieleen. Varsinkin hönössä ne iskee vieläkin lujempaa. Ja Holy Smoke on myös suosittu silloin.
Isäntä suostuu liittymään laulukerhoon vain silloin kun tulee Wasted Years.
Mutta aika paljon sekin saa näistä kännilaulannoista kärsiä, kun mun ääni on todellakin jäätävä ja ääniala kaponen, niin siitä tulee tosi "mukavaa" kuunneltavaa kun semmosella äänellä vedetään Maidenia.
Selvänä laulan vain ja ainoastaan salaa.
Ai niin ja laululistalla on myös Flight of Icarus ja The Number of the Beast. Semmosia missä on vielä helppo pysyä mukana ja senkin takia mukava laulaa ja ohan ne pirun komiat kipaleet.
Jaahas, tuli kauhee litanja. Ei millään oikeen tule mieleen, mikä olisi ehdottomasti yli muiden laulaa, kun joka mielentilassa on vähän omat biisinsä ja joka päivä on se "päivän biisi", mitä hyräilee ja laulelee. Joten nyt joutui mainitsemaan kauheen kasan biisejä.