Keikkakalenteri
Moderator: The Killer Krew
-
- Bugstomper
-
- Taka-ampuja
Domination Black:
29.10. Bar Maksim, Salo (+Twelve Inches)
5.11. Sam's Pub, Karhula
25.11. Ravintola Satumaa, Somero (+Twelve Inches)
16.12. Yellowstone, Kotka (+Malpractice)
17.12. Rytmikatti, Kouvola (+ Malpractice)
www.dominationblack.com
29.10. Bar Maksim, Salo (+Twelve Inches)
5.11. Sam's Pub, Karhula
25.11. Ravintola Satumaa, Somero (+Twelve Inches)
16.12. Yellowstone, Kotka (+Malpractice)
17.12. Rytmikatti, Kouvola (+ Malpractice)
www.dominationblack.com
-
- Hang-Around
Huomenna, lauantaina 22.10.05, Force Majeure virrattaa hikeä ja hevimetallia Night Club Galaxissa Vantaan Myyrmäessä (Nuijatie 2).
Lippujen hinnat tietääkseni 3e ja jos joku jaksaa huutaa niin ehkä soitetaan Maideniakin
www.forcesite.net
Lippujen hinnat tietääkseni 3e ja jos joku jaksaa huutaa niin ehkä soitetaan Maideniakin

www.forcesite.net
Nahkaa & Turkiksia
-
- Kisälli
En tiedä onko tätä mainostettu täällä, mutta teen sen nyt kuitenkin, että saadaan tupaa täydemmäksi.
Spinefeast 2005 18-19.11 Nosturi, Helsinki
Pe 18.11., ovet 20.00, 13€, (-S-/K18)
MOONSORROW
ROTTEN SOUND
SÒLSRAFIR (IS)
MYGRAIN
THE MACHETE
La 19.11., ovet 20.00, 13€, (-S-/K18)
TURMION KÄTILÖT
LULLACRY
HEVEIN
END OF YOU
SOULRELIC
HUOM MYÖS 2 PV LIPUT yht 20e!!
Lippupalvelun tahi Tiketin kautta töistä/koulusta kotiin ja laatuheviä seuraamaan. Itse olen paikalla lauantaina.
www.spinefarm.fi/spinefeast
Spinefeast 2005 18-19.11 Nosturi, Helsinki
Pe 18.11., ovet 20.00, 13€, (-S-/K18)
MOONSORROW
ROTTEN SOUND
SÒLSRAFIR (IS)
MYGRAIN
THE MACHETE
La 19.11., ovet 20.00, 13€, (-S-/K18)
TURMION KÄTILÖT
LULLACRY
HEVEIN
END OF YOU
SOULRELIC
HUOM MYÖS 2 PV LIPUT yht 20e!!
Lippupalvelun tahi Tiketin kautta töistä/koulusta kotiin ja laatuheviä seuraamaan. Itse olen paikalla lauantaina.
www.spinefarm.fi/spinefeast
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Vittu, että vituttaa jätkien politiikka. Keskellä viikkoa, Lahdessa... helppo lähteä. Pidä tunkkis!Lappis wrote:Muistutus. Paikalle kaikki hinurit sankoin joukoinLappis wrote:23.11 Keskiviikko
Lahti, Torvi
Vauhdissa Nailgunner ja levynjulkkarikeikan kiskaiseva Nowen. Special guest star Evil Angel
(Ja tosissaan... Äh, ei mitään.)
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
^ Ensi vuoden puolella vedämme Lahden Torvessa viikonloppukeikan. Homman nimi on se, että Torveen on yli puolen vuoden jonotukset viikonlopuille. Se, että saatiin edes toi keikka, oli tuuria ja suhteista kiinni.
Ja ensi vuoden puolella Nowen keikkaa paljon ja monissa kaupungeissa. Beware
"To be alive is more than just breathing"
^ Joo, mie tiiän... Sitä tuon suluissa olevan piti edustaa, mutta se ois vieny koko terän viestiltä. (Ihan niinkun tää selittely ny tässä.)
Edittiä:
Tosin se terä meni jo aikaa sitten kun jossain jo kitisin tästä samasta asiasta. No joo... En mä sun tunkkia silti kaipaa.
Edittiä:
Tosin se terä meni jo aikaa sitten kun jossain jo kitisin tästä samasta asiasta. No joo... En mä sun tunkkia silti kaipaa.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Vitu mulukut. Oon päättäny tonne lähteä, eipä oo taas vittu ku vitutusta ja rahanmenoo. Järjestelyjen lisäks. Mulkut.Lappis wrote:Muistutus. Paikalle kaikki hinurit sankoin joukoinLappis wrote:23.11 Keskiviikko
Lahti, Torvi
Vauhdissa Nailgunner ja levynjulkkarikeikan kiskaiseva Nowen. Special guest star Evil Angel
Kukas ystävällinen tarjoo hotellin tmv. majotuksen Lahden seudulla, almuja otetaan vastaan ;-D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Siellä taas ruåtsalaiset hinaajakirjaimet lentelevät rankalla kädelläLappis wrote:Muistutus. Paikalle kaikki hinurit sankoin joukoin

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Voi vitun vittu kun haluaisin olla tuollaHese wrote:Dyecrest
Kiss Forever Band (HUN)
Rock'n'Roll Station Lauantaina 12.11
Klo 21-04
Liput 8 €
Tonne kattomaan Dyecrestiä joka jannu, 22.30 alkaa meteli. Pitää kikkailla jotenkin että itsekin tonne ehtii. Jokainen voi päätellä mitä bändiä toi toinen bändi koveroi.

Kiss Forever Band on loistava!
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Pommeista en ole varma (kuvissa ainakin on näkynyt verta ja kipinääPentelesh wrote:^Rock'n'Roll Station, missä se on? Ja soittaako tuo bändi Kissin biisejä nuotilleen ja pommeineen?

|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Hell Rat
Oliskos kuule ensi vuoden Rocklinna Metalfest Hämeenlinnassa ihan mahdoton ajatus? Tai Pellavarock?Lappis wrote:^ Ensi vuoden puolella vedämme Lahden Torvessa viikonloppukeikan. Homman nimi on se, että Torveen on yli puolen vuoden jonotukset viikonlopuille. Se, että saatiin edes toi keikka, oli tuuria ja suhteista kiinni.

Tai ylipäänsä joku ikärajaton paikka Hämeessä? Ei muuta kuin promoottoreihin yhteyttä.
^ Katsellaan. Varmaa on, että yritetään päästä soittamaan Pellavaan/Nummeen.
Q: Tervetuloa yöksi. Pääset mun, Terminator X:n ja Kusmar Rottenin valloittavaan seuraan. Valmistaudu jatkoilla Arska-leffoihin
Jukka: Ei vittu, ton olinkin jo unohtanut. Ruotsalaiset hinaajakirjaimet...
Q: Tervetuloa yöksi. Pääset mun, Terminator X:n ja Kusmar Rottenin valloittavaan seuraan. Valmistaudu jatkoilla Arska-leffoihin

Jukka: Ei vittu, ton olinkin jo unohtanut. Ruotsalaiset hinaajakirjaimet...

^ Minä ja Zapperkin ollaan kuumeisesti tulossa Lahteen tsiigaamaan keikkaa, mut kyl mielummin sammuminen Torven vessaan kuulostaa paremmalta, kun posereiden seurassa nukkuminen. 
EDIT: KURRELTA voisi juu kysellä neuvoja siitä vessasta, mut toisinaan Arska leffat "pienessä" maistissa maittaa aina. Ei sattumalta Torvessa ole VHS-nauhuria?
Vois tuoda omat Arskat mukana.

EDIT: KURRELTA voisi juu kysellä neuvoja siitä vessasta, mut toisinaan Arska leffat "pienessä" maistissa maittaa aina. Ei sattumalta Torvessa ole VHS-nauhuria?

Vois tuoda omat Arskat mukana.
Last edited by Ipe on Sat Nov 12, 2005 21:42, edited 1 time in total.
Miten musta tuntuu, että noi jatkot tulee menemään totaalisesti överiksi? Ajattelin ostaa eurokossun jatkopulloksi mutta pitänee ostaa koko kori
Pieni kämppä, katotaan miten mahdutaan. Nukutaan tosi lähekkäin ja vierekkäin, ehkä jopa sisäkkäin. Se on heavymetallia brothers!

Pieni kämppä, katotaan miten mahdutaan. Nukutaan tosi lähekkäin ja vierekkäin, ehkä jopa sisäkkäin. Se on heavymetallia brothers!