Mä ostin ton tuolta 85: eurollaYrms_ wrote:Swamp Musicissa on myynnissä tuota "sinistä painosta" hintaan 99,90 tällä hetkellä, näin luki sivuilla IRON MAIDEN Eddie's Archive LTD 6CD BOX *LTD FIRST PRESSING* 99,90 EUR

Moderator: The Killer Krew
Micki Nine wrote:Mitens nuo taustalaulut? Siis ne vaativammat taustalaulut? Esim Aces High. Onko Bruce äänittänyt itsensä toiselle raidalle, vai laulaako sen Adrian, kun laulaja itse onkin? Livenähän H ja Steve laulavat sen matalalta, joka ei kuullosta niin hyvältä kuin levyllä. Tai Trooperin kertosäe "Ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-oo-ooo" Tässäkin hyvät stemmat. CIPWM:sin alku. Vai onko niitä Adrianin/Steven lauluja miksailtu jälkeenpäin paremman kuuloiseksi vocal pitch correctorilla(vai mikä vittu se on?)
Ei ollut Niinimaa vaan Jani Hurme.condemned wrote:Eikös se ollut 2003 kesällä tai jotain kun Janne Niinimaa meni ja osti yhdeltä voittajalta sen pääsyn sinne lavalle Heaven Can Waitin aikana. Voi morjens.Ainakin jotain tällasia muistelen. Tuolloinhan Ylex (?) taisi pitää jonkun kilpailun sivuillaan ja kun sen voitti niin tais päästä backstagelle ja sinne lavalle.
Helvetin hyvä viesti *nauraaHese wrote:Tällaista olen monasti miettinyt että mistä Voima Norja keksii nämä todella "fiksut" kysymykset. Vastatkaa mulle pliiss!
Edit. Voima Norja vastasi:
Olen katsos niin viisas ja ihQ-u ihminen että näitä vaan pulpahtelee mun päähän vähän väliä! ei siinä sen enempää.
jos haluat lisä tietoja niin mailaa osoitteeseen:
VoimaorjaFANCLUB/IHQUKERHO@kerhot.fi
![]()
Voimanorja wrote:Makemiehen kysymystä jatkaisin niin että minkä mukaan nämä onnekkaat fanit valitaan???
Ainakin skabavoittajia oli 1998 täällä Suomessakin fanitapaamisessa ja sitten lavallakin tietysti. Asa varmaan vahvistanee jahka vaan lukaisee? Tämmöistä muistelisin. Säkälläkin tietty voi päästä, uskokaa poisMicki Nine wrote:Eikös se ole yleensä jonkun kisan voittajat. Jossain muistaakseni oli keikkahenkilökunta.
Voihan kissa sentään. En oikein enää tiedä miten rautalangasta tämäkin asia pitäisi vääntää, mutta menköön nyt tämän kerran ja sen jälkeen voisit taas hetken käyttää logiikan opintojen parissa.Voimanorja wrote:Tällästä olen monasti ihmetellyt kun että:
Iron Maiden -levyllä oli vimppana biisi nimeltään Iron Maiden (yllätys?)
kyseinen paukutus löytyy myös Best of the Beast -alkuperäislevyltä 2CD, mutta biisi kuulostaa erilaiselta? mistä tämä johtuu?
käsittääkseni Best of the Beast:in versio on otettu sieltä Soundhouse Tapes:ilta. Onkos taas sitten Soundhouse Tapes äänitetty "studio livenä", tai jotain kun se niin erilaiselta kuulostaa? ¨
kun mun mielestä Run to the Hills -kirjan mukaan se oli kuitenkin ihan kunnolla miksattu ???
ihan vaan sivumennen tässä mietin...![]()
Eipä ole ainakaan virallisesti, aasialaisia nyrkkipajaversioita olen kyllä nähnyt. Live After Deathista on tulossa ainakin Kevin Shirleyn mukaan, mutta sitä, pantataanko muita sitten mahdollista History pt.2:a varten vai omaa julkaisuaan varten, ei tiedä kyllä varmasti kuin bändi itse.Blood brother wrote:Semmoista kyselesisin että onko live after death, 12 wasted yours, maiden england tai live at donnington videoita käänetty DVDeiks kun ainakin raisig hell on tullut DVDeenä
kysyjä wrote:12 Wasted Yours