Rautaneito risteily. 5.11. La-Ma.
Moderator: The Killer Krew
Itse olin aikeissa lähteä tuonne risteilylle, mutta taitaa sittenkin tarkemman harkinnan jälkeen jäädä väliin. Tulee marraskuussa muutenkin paljon rahanmenoja ja reissuja, että tämä on pitkän harkinnan jälkeen skipattava. Pelkästään jo matkat Helsinkiin tulisivat kalliiksi + siihen laivasetit päälle. "Pelkäksi dokausreissuksi" liian hintava. Seura olisi takuulla matkalla parasta mahdollista, mutta tällä kertaa päädyin tähän ratkaisuun.
No on toi nyt Perkele kun jengiä alkaa putoileen tässä vaiheessa! Mutta kai se on silti varma että lähdetään tuonne reissuun! Kun pitäis alkaa tietää kun kaksi tapahtumaa muutenkin muita hommia vielä kun jos ei sinne sitovasti ilmottaudu niin jää sit nekin! Eli VARMASTIKKO lähdetään tuonne!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Itseänikin rupesi vähän epäilyttämään tämä rahatilanne. Olisi Dioa, Exodusta, laskuja ja velkoja sellainen pino, että ne olisi parempi hoitaa alta pois. Ehkäpä hiukan pahaan saumaan tuli laivareissu, kun paljon muutakin rahanmenoa on samassa kuussa. Ei sen puoleen ettei reissua ei olisi hyvissä ajoin suunniteltu. Kaiken maailman menot ovat vain verottaneen tämän opiskelijan kukkaroa vähän liiankin paljon tänä kesänä.
Ilmoitan asian lopullisesta tuloksesta Shogunille YV:n välityksellä.
Ilmoitan asian lopullisesta tuloksesta Shogunille YV:n välityksellä.
^ Voi vittu Ipe! Jätkä ei kyllä passaa tota reissuu! Eihän sun tarvii kun reissunhinta ja pari kirkasta! Jos et ota seisovaa pöytää niin kaverit kantaa Latasellisen safkaa sulle
Ei mut koita nyt hoitaa sen verran et pääset tonne! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Kyllä se oli niin helppoa sillon keväällä - kesällä, kun oli töissä ja rahaa virtasi sopivissa määrin taskuun pelaamalla pingistä
Eihän tässä nykyään muuten olla elettykään, kun veloissa. Ei toimi enään.
Minimissään laiva tulisi maksamaan 60 euroa, ottaen huomiion et Ruottin aamiaista ei pysty rapulassa syömään, eli toinen päivä vesilinjalla hajoillen hytissä yksinään.
Toinen vaihtoehto olisi se, että ei lähde loistavaan seuraan saunomaan, juomaan lököä ja nauttimaan parin päivän henkisestä rapulasta. Vaan odottelee innolla (muuta tässä en ole tehnytkään) lätkäkauden avajaisia ja à la Maken kanssa pelaamista, ilman velkoja ja rapulaa. Puhumattakaan siitä, että pääsee parille loistavalle keikalle.
Nyt meni kyllä hitusen yli offtopicin.
Eihän tässä nykyään muuten olla elettykään, kun veloissa. Ei toimi enään.
Minimissään laiva tulisi maksamaan 60 euroa, ottaen huomiion et Ruottin aamiaista ei pysty rapulassa syömään, eli toinen päivä vesilinjalla hajoillen hytissä yksinään.
Toinen vaihtoehto olisi se, että ei lähde loistavaan seuraan saunomaan, juomaan lököä ja nauttimaan parin päivän henkisestä rapulasta. Vaan odottelee innolla (muuta tässä en ole tehnytkään) lätkäkauden avajaisia ja à la Maken kanssa pelaamista, ilman velkoja ja rapulaa. Puhumattakaan siitä, että pääsee parille loistavalle keikalle.
Nyt meni kyllä hitusen yli offtopicin.
-
- Kisälli
No höh, kun tollai perutte matkojanne. 
^Mä osallistun myös tyhjennykseen. Siitä on meinaan jo kohta vuosi, kun on viimeks käyny laivalla, että pakko on lähtee, oltiin sit lähös vaikka Zapperin, Kurren ja Maken kans vaan nelistään.

^Mä osallistun myös tyhjennykseen. Siitä on meinaan jo kohta vuosi, kun on viimeks käyny laivalla, että pakko on lähtee, oltiin sit lähös vaikka Zapperin, Kurren ja Maken kans vaan nelistään.

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Tukholma risteily. 5.11-05.
Näillä mennään nyt sitten.
Reissun piti olla ensin 4.11-05, mutta hiljaisuuden ja lähtijöiden pyynnöstä on lähtöpäivä muuttunut lauantaille.
Lauantaina on reissu huomattavasti edullisempi kuin perjantaina ja muutenkin on lähtöselvitys ollut jumissa.
Lauantaina on mukaan lähdössä varmasti: Zapper, Uti, Make#34, CharlotteTheHarlot ja Minä.
Matka on varattu ja hinta on kahdelle hytille yhteensä 136 eskoa. Ruokailuja en ole ottanut valmiiksi, selvitään ne terminaalissa.
Hyttejä on siis kaksi ja punkkia 8 kpl. Elikkä kolme KPL on punkista vapaana.
Mukaan siis pääsee vielä kolme lähtijää. ?
Nämä kolme ?:merkkiä laittaa mailia tänne: kurre@lokomentti.com
Ilmoittautumisjärjestyksessä täytetään kyseiset punkat ja homma on sitä myöten selvä.
Päivitän listan heti kuin punkat ovat täynnä.
Muut lähtijät voivat varata itse hytin kyseisele ajankohdalle jos huolivat, mutta me menemme näillä.
Uti, Make#34, CharlotteTheHarlot laittakaa mulle maililla teidän sotut & oikeat nimet.
Kurre@lokomentti.com
21.10-05. Viimeistään pitää olla minulla kaikkien lähtijöiden tiedot jotka ilmoitan Matkatoimistoon.
Kyselyt maililla tuonne mainittuun S-postiin.

Näillä mennään nyt sitten.
Reissun piti olla ensin 4.11-05, mutta hiljaisuuden ja lähtijöiden pyynnöstä on lähtöpäivä muuttunut lauantaille.
Lauantaina on reissu huomattavasti edullisempi kuin perjantaina ja muutenkin on lähtöselvitys ollut jumissa.
Lauantaina on mukaan lähdössä varmasti: Zapper, Uti, Make#34, CharlotteTheHarlot ja Minä.
Matka on varattu ja hinta on kahdelle hytille yhteensä 136 eskoa. Ruokailuja en ole ottanut valmiiksi, selvitään ne terminaalissa.
Hyttejä on siis kaksi ja punkkia 8 kpl. Elikkä kolme KPL on punkista vapaana.
Mukaan siis pääsee vielä kolme lähtijää. ?
Nämä kolme ?:merkkiä laittaa mailia tänne: kurre@lokomentti.com
Ilmoittautumisjärjestyksessä täytetään kyseiset punkat ja homma on sitä myöten selvä.
Päivitän listan heti kuin punkat ovat täynnä.
Muut lähtijät voivat varata itse hytin kyseisele ajankohdalle jos huolivat, mutta me menemme näillä.
Uti, Make#34, CharlotteTheHarlot laittakaa mulle maililla teidän sotut & oikeat nimet.
Kurre@lokomentti.com
21.10-05. Viimeistään pitää olla minulla kaikkien lähtijöiden tiedot jotka ilmoitan Matkatoimistoon.
Kyselyt maililla tuonne mainittuun S-postiin.

-
- Rautakansleri
^ Laitellaan tänne suunalle.
Porukka tosiaankin kapeni uskomattoman pieneen kouraan.
Charlotte, Make#34, Zapper & minä.
Kyllähän tuollakin porukalla saa aikaiseksi vaikka mitä ja miksei sais.
Muutenkin oli melkoisen vaikeata tuon reissun varailu, johtuen noista "huoltaja" asioista.
Kummiskin lähtöpäivän muuttaminen lauantaiksi ja laivayhtiön vaihtaminen Silja Lineksi, antoi meille mahdollisuuden rautaiselle Itämerenristeilylle. Jos joku viellä mukaan halajaa, varailee sitten itse tuolle päivälle matkaa.
Kurre ei enää varaile mitään, istuin kokopäivän puhelimessa selvimässä systeemejä.
Porukka tosiaankin kapeni uskomattoman pieneen kouraan.

Charlotte, Make#34, Zapper & minä.
Kyllähän tuollakin porukalla saa aikaiseksi vaikka mitä ja miksei sais.
Muutenkin oli melkoisen vaikeata tuon reissun varailu, johtuen noista "huoltaja" asioista.
Kummiskin lähtöpäivän muuttaminen lauantaiksi ja laivayhtiön vaihtaminen Silja Lineksi, antoi meille mahdollisuuden rautaiselle Itämerenristeilylle. Jos joku viellä mukaan halajaa, varailee sitten itse tuolle päivälle matkaa.
Kurre ei enää varaile mitään, istuin kokopäivän puhelimessa selvimässä systeemejä.

-
- Kisälli
^"Lökö-päällikkö se tässä taas moro..."
No, sellasta se risteilyn järjestäminen on, mut nyt on ainakin asiat kunnossa, tulee varmasti hauska reissu näinkin vähällä porukalla. Beware Stogis ja Itämeri.
(Edit: Niin, ja hatunnosto Kurrelle ahkerasta duunista.)

No, sellasta se risteilyn järjestäminen on, mut nyt on ainakin asiat kunnossa, tulee varmasti hauska reissu näinkin vähällä porukalla. Beware Stogis ja Itämeri.

(Edit: Niin, ja hatunnosto Kurrelle ahkerasta duunista.)
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Noo reissu tuli nyt Lököpomolle maksettua! Vai meinaa Herra Kivi ruveta kansi matkustajaks! Mä kun luulin että se olis "Naishenkilö" Joka raijataan aamu yön tunteina hyttiin hubaileen!