Guns N´ Roses
Moderator: The Killer Krew
-
- Bändäri
Onhan niiltä tullu vielä toi Spaghetti Incident mikä työnsi GN'R:n maan vakoon.Brain Damage wrote:Eihän Gunnareilta sitten muita levyjä ole ilmestynytkään. Tarkoitat varmaan, että kaikki levyt ovat hyviä.The Irons wrote:Tarkotin siis että nää on hyvii levyi, Live Like A Suicide, Appetite, Lies, Illusionit, Live Era ja Greatest Hits.
† So it shall be written, So it shall be done. †
Ai, niin tulikin. Mutta on sekin ihan kuunneltava levy ainakin omasta mielestäni.The Irons wrote:Onhan niiltä tullu vielä toi Spaghetti Incident mikä työnsi GN'R:n maan vakoon.Brain Damage wrote:Eihän Gunnareilta sitten muita levyjä ole ilmestynytkään. Tarkoitat varmaan, että kaikki levyt ovat hyviä.The Irons wrote:Tarkotin siis että nää on hyvii levyi, Live Like A Suicide, Appetite, Lies, Illusionit, Live Era ja Greatest Hits.
Niin. Siinä on covereita. Ja nyt Axl on tehny joku 666 vuotta sitä niitten uutta albumia 'Chinese Democracy'. Ei sitä tiedä onko sitä edes tulossa.Brain Damage wrote:Ai, niin tulikin. Mutta on sekin ihan kuunneltava levy ainakin omasta mielestäni.The Irons wrote:Onhan niiltä tullu vielä toi Spaghetti Incident mikä työnsi GN'R:n maan vakoon.Brain Damage wrote:Eihän Gunnareilta sitten muita levyjä ole ilmestynytkään. Tarkoitat varmaan, että kaikki levyt ovat hyviä.The Irons wrote:Tarkotin siis että nää on hyvii levyi, Live Like A Suicide, Appetite, Lies, Illusionit, Live Era ja Greatest Hits.
Tietenkin se tuleeThe Irons wrote: Ja nyt Axl on tehny joku 666 vuotta sitä niitten uutta albumia 'Chinese Democracy'. Ei sitä tiedä onko sitä edes tulossa.

-
- Roudari
^En voisi olla enempää samaa mieltä, The Blues ja Madagaskar vetävät biiseinä vertoja melkein mille tahansa Gunnari biisille. Levyä vaan Akseli pojalta prkle! Luultavasti matsku on loppuun asti hiottu, ainakin niiden mukaan, jotka levyä ovat kuulleet... jotkut jopa uskovat siihen että sitten kun rysähtää, rysähtää oikeen kunnolla jopa useampi albumi tiiviiseen tahtiin kun materiaalia on huhujen mukaan yli 4 CD:n verran... uskokoon ken tahtoo.
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Itse en taas odota pätkääkään Gunnareitten uutta levyä. Bändin nykyiset jäsenet ovat jotain täysin tuntemattomia (paitsi Axl ja Dizzy Reed) ja Axlin laulu on kyllä niin heikkoa nykyään. Olen kuullut uudelta levyltä Madagaskarin ja Oh My Godin ja ei kyllä iskenyt yhtään. Aika on pahasti ajanut ohi tästä bändistä.
Siis onko jotain levyä äänitetty oikein? Minä odotan kyllä kuola valuen (tämä kuola valuu vielä pitkään) tätä uutta matskua. 4CD:ltä vaan valitsemaan parhaat ja kyllä varmasti hyvä tulee.Black_Adder wrote:Luultavasti matsku on loppuun asti hiottu, ainakin niiden mukaan, jotka levyä ovat kuulleet... jotkut jopa uskovat siihen että sitten kun rysähtää, rysähtää oikeen kunnolla jopa useampi albumi tiiviiseen tahtiin kun materiaalia on huhujen mukaan yli 4 CD:n verran... uskokoon ken tahtoo.
Bändi on todellakin ollut suosikkini niin kauan kun olen musiikkia kuunellut. En osaa sanoa mikä on paras levy, vaihetelee aika useasti. Myös Spaghetti on kelvollinen teos, tuntuu että ihan sama mitä ne soittaa niin uppoaa meikäläiseen. En nimittäin My Worldia lukuunottamatta yksinkertaisesti keksi yhtään ns paskaa biisiä tältä bändiltä. Tulisi vielä vaan keikalle suomeen, ihan sama missä kokoonpanossa, kun Axeli kiekuu!

Totuus on se, että sen jälkeen kun hattuherra Slash ja McKagan lähti bändistä, ei bändi ole kiinnostanut pätkääkään. Velvet Revolver on kyl iha helkkarin kova bändi. Odotan innolla VR: n uutta albumia, jonka pitäisi tulla ens joulun... Jos sä oot kiinnostunu VR: stä ni hanki Slither biisi aluks se on kova.
Robin Finck on ainakin asiallinen kepittäjä. Soitti ennen Nine Inch Nailsissa.Brain Damage wrote:Itse en taas odota pätkääkään Gunnareitten uutta levyä. Bändin nykyiset jäsenet ovat jotain täysin tuntemattomia (paitsi Axl ja Dizzy Reed) ja Axlin laulu on kyllä niin heikkoa nykyään. Olen kuullut uudelta levyltä Madagaskarin ja Oh My Godin ja ei kyllä iskenyt yhtään. Aika on pahasti ajanut ohi tästä bändistä.
Suck My Norris
-
- Roudari
Onhan tota matskua ilmeisesti aika paljon valmiina, ainakin basisti Tommy Stinsonin mukaan. Jotkut "bändin" lähellä toimivat ovat kertoneet biisejä olevan lähes valmiina melkein 100, osa noista kuitenkin melko varmasti My Worldin kaltaisia kokeiluja. Itse Chinese Democracy on ollut jo ilmeisen pitkään "lähes" valmis, ainakin basisti Stinson totesi kesällä levyltä puuttuvan enää joitakin Axlin lauluosuuksia. Se on sitten eriasia koska Mr Perfektionisti on materiaaliin tyytyväinen. Levyllä on myös ilmeisen paljon vierailijoita, ainakin Peppersissä ja Jane's Addictionissa vaikuttanut Dave Navarro, Queenin legendaarinen kitaristi Brian May ja monia muita.Graphics wrote:Siis onko jotain levyä äänitetty oikein? Minä odotan kyllä kuola valuen (tämä kuola valuu vielä pitkään) tätä uutta matskua. 4CD:ltä vaan valitsemaan parhaat ja kyllä varmasti hyvä tulee.
Mitä tulee vanhoihin ja uusiin niin musiikillisesti Slashin ja Duffin paikkaaminen ei ole mahdottomuus, mutta persoona puolella menetykset ovat valtavat. Vaikka pidänkin Velvet Revolverista niin aika kaukana herra Weiland on Axlista piste. Uusia jäseniä ovat ilmeisesti ainakin Tommy Stinson (basso), Robin Finck (kitara) ja Brain (rummut). Ei paha... Finck on kelpo kepittäjä ja Brain on mahti rumpali omalla sarallaan.
Olettekos muuten huomannut että Maiden ja GN'R ovat samassa tallissa, sillä GN'R on myöskin Sanctuaryn listoilla (ainakin ollut). Se mikä on varmaa on se, että mikäli uusi GN'R levyn leipoo pihalle se tulee myymään monta miljoonaa (tämähän nähtiin jo Greatest Hitsin kohdalla) ja mahdollinen kiertue vetää täysiä stadioneja ympäri maailmaa, siis jos paluu tapahtuu...
^ Helloweenit, Maidenit, Gunnarit taitaa kaikki olla jollain tavalla Sancturaylla. Eli siis kaikki omat ykkös suosikit
Levy myy, se on saletti. Keikat on pullollaan joka maailman kolkassa, sekin on saletti. Velvet Revolver...se on "ihan kiva" bändi. Siis kelpo rokkia, mutta ei kyllä säväytä. Duff,Slash & Matt, ottaisin kolmikon koska tahansa takaisin Gunnareihin, mutta kyllä GNR kelpaa tälläisenäänkin. Kunhan se yks palikka Axeli nyt mixailisi sen Democracyn sellasiin kuosiin että saisi levyn ulos. Axel on säveltäjänä nero! Eikös kaikki nerot olekkin vähän hulluja?

Levy myy, se on saletti. Keikat on pullollaan joka maailman kolkassa, sekin on saletti. Velvet Revolver...se on "ihan kiva" bändi. Siis kelpo rokkia, mutta ei kyllä säväytä. Duff,Slash & Matt, ottaisin kolmikon koska tahansa takaisin Gunnareihin, mutta kyllä GNR kelpaa tälläisenäänkin. Kunhan se yks palikka Axeli nyt mixailisi sen Democracyn sellasiin kuosiin että saisi levyn ulos. Axel on säveltäjänä nero! Eikös kaikki nerot olekkin vähän hulluja?

^&^^Mä oon kyllä pikkaisen epäileväinen tuon levyn menestyksestä (jos siis joku ihme tapahtuisi ja se julkaistaisiin). Kyllähän varmaan fanipojat sen ostaa, mutta kuka muu? Bändin edellisestä studio levystä on kuitenkin jo aikaa vuosia. Siinä ajassa ne 80-90 lukujen vaihteen "ei niin tosi faneista" suurin osa on kerennyt bändin jo unohtaa. Floppaamaan se tulee myynnillisesti, ainakin jos lähdetään vertaamaan 80-90 lukujen vaihteen suosioon.
Keikat sitten onkin toinen asia, niille varmasti riittäisi porukkaa kuuntelemaan vanhoja hittejä.
edit: pientä tarkennusta myös tänne.
Keikat sitten onkin toinen asia, niille varmasti riittäisi porukkaa kuuntelemaan vanhoja hittejä.
edit: pientä tarkennusta myös tänne.
Last edited by poolrules on Wed Oct 12, 2005 17:16, edited 1 time in total.
Minä taas olen ihan varma, että se menee kaupaksi. Menihän Velvet Revolverkin kaupaksi pelkästään vanhojen GNR starojen imussa.poolrules wrote:^&^^Mä oon kyllä pikkaisen epäileväinen tuon levyn menestyksestä (jos siis joku ihme tapahtuisi ja se julkaistaisiin). Kyllähän varmaan fanipojat sen ostaa, mutta kuka muu? Bändin edellisestä studio levystä on kuitenkin jo aikaa vuosia. Siinä ajassa ne 80-90 lukujen vaihteen "ei niin tosi faneista" suurin osa on kerennyt bändin jo unohtaa. Floppaamaan se tulee myynnillisesti.
Suck My Norris
-
- Roudari
Tein eilen hieman "salapoliisihommia" viinapäissäni ja kappas mitä tämä kaikkivoipa bittiavaruus paljastikaan, Chinese Democracy on ilmestymässä vuoden 2006 alussa! Okei, näin on puhuttu pian 10 vuotta joten uskokoon ken tahtoo. Levyhän on tällä hetkellä kaikkien aikojen kallein julkaisematon rockalbumi ( n. 15 milj. $ )... Mutta Axl on pitänyt jonkinlaisen "meetin" Malibussa, jossa paljasti infoa levystä ja ilmeisesti myös maistiaisia uudelta levyltä oli tarjolla. Samassa hän tilaisuudessa Axl on myös kertonut uuden Gunnari biisin olevan Da Vinci koodi -elokuvan soundtrackilla. Ilmeisesti myös Sanctuarylla on alettu valmistautumaan vuoden 2006 alkupuolen julkaisua varten, näin ainakin muutamat eri tahot paljastavat. Tätä huttua siis uskokoon ken tahtoo. Sitten asiaan liittyvää muuta juttua.
Vaikka olen ollut Gunnari -fani lähes koko lyhyehkön elämäni en tiennyt tätä ennen eilistä: Gunnarit äänittivät levyn 95-97 (?), jossa olivat mukana Slash ja Duff, mutta sitä ei loppujen lopuksi koskaan julkaistu, I Wonder Why. Axlin huhutaan puolestaan julkaisevan jopa kolme G N' R albumia lyhyen ajan sisään ( vanha juttu ), kun toiset puolestaan huhuilevat Axlin ja Izzy Stradlinin (!) tavanneen varsin lämminhenkisissä merkeissä...
Ja vielä muistutus: Nämä ovat kaikki suurimmaksi osaksi huhuja, joten uskominen omalla vastuulla!
Vaikka olen ollut Gunnari -fani lähes koko lyhyehkön elämäni en tiennyt tätä ennen eilistä: Gunnarit äänittivät levyn 95-97 (?), jossa olivat mukana Slash ja Duff, mutta sitä ei loppujen lopuksi koskaan julkaistu, I Wonder Why. Axlin huhutaan puolestaan julkaisevan jopa kolme G N' R albumia lyhyen ajan sisään ( vanha juttu ), kun toiset puolestaan huhuilevat Axlin ja Izzy Stradlinin (!) tavanneen varsin lämminhenkisissä merkeissä...
Ja vielä muistutus: Nämä ovat kaikki suurimmaksi osaksi huhuja, joten uskominen omalla vastuulla!
Ja tähän vielä lisään että Slash soittaa perkeleen hyviä kitarasooloja. Kuunnelkaapa esim. Sweet Child O' Minen soolo. Tai November Rainin. Lisäksi GN'R:stä on kirjoitettu elämäkerta kirja 'The band that time forgot', josta ei tietääkseni ole ilmestynyt suomenkielistä painosta...
Siis, luoja taas olis nähtävästi tulossa joku greatest hits vol.2
ainakin jos huhu puheet pitävät paikkansa. Vastahan se viime vuonna tuli se edellinenkin kokoelma, eli haiskahtaisi rahastus kohtuu pitkälle jos uutta kokoelmaa pukkaisi ensi vuoden alkupuolella. Jos nyt vaan tekisivät ensin uuden levyn valmiiksi 

"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
I know a place where we can go"
-
- Roudari
http://www.iltalehti.fi/2005/10/29/pops ... 3_ps.shtmlBlack_Adder wrote:^Mistäs päättelet että Greatest Hits vol.2 olisi tulossa ? Jos jotain ens vuonna tulee niin se on uutta matskua, kun kerran Sanctuaryllakin jo valmistaudutaan Chinese Democracyn julkaisuun ()....
-
- Roudari
Jaahas tuota en ollutkaan huomannut. Noh, kyseessähän on niin laadukas bändi että lähes tulkoon jokainen biisi joutaisi jonkinlaiselle Greatest Hits kokoelmalle, eikä tuo edellinen ollut mitenkään kattava Gunnari kokoelma.