Tosin eiköhän ne tule täältäkin kunhan Asa kirjoittaa tekstinsä puhtaaksi

Ainiin, ostakaa täntään lehtipisteisiin ilmestyvä Miasma-magazine
Mukana ilmainen CD-levy täynnä hurjaa rynkytystä. Ja levyn paalupaikalla on Nowen, biisinä " Illusions "
Moderator: The Killer Krew
En osta Miasmaa. Levyn biisilistassa ei ollut kuin Nowen ainut vähänkään kiinnostava muistaakseni ja sekään ei ollut tuo loistava Pathetic existenceLappis wrote:Ja tänään vien ennen viittä levyt poostiin, ovat siis perillä huomenna. Infernoonkin pitäisi kait yksi lähettää. Saa asiantuntevat dissailut.
Mukana ilmainen CD-levy täynnä hurjaa rynkytystä. Ja levyn paalupaikalla on Nowen, biisinä " Illusions "
No tuo Illusions on siltä uudelta minicd:ltäSad wings of destiny wrote:En osta Miasmaa. Levyn biisilistassa ei ollut kuin Nowen ainut vähänkään kiinnostava muistaakseni ja sekään ei ollut tuo loistava Pathetic existenceLappis wrote:Ja tänään vien ennen viittä levyt poostiin, ovat siis perillä huomenna. Infernoonkin pitäisi kait yksi lähettää. Saa asiantuntevat dissailut.
Mukana ilmainen CD-levy täynnä hurjaa rynkytystä. Ja levyn paalupaikalla on Nowen, biisinä " Illusions "Mieluummin ostan Nowenin MCD:n siinä uskossa, että joka biisi olisi yhtä hyvä kuin Pathetic existence.
Ja yksi kappale tulee Turkuun?Lappis wrote:Jyväskylän immeiset ovat selvästi metallikansaa, sinne meni leijonanosa noista levyistä. Hail to J-kylä!
Pakko päästä siis Jyväskylään keikalle.
Se olin kuule minäLappis wrote:Turkuun lähti myös itse asiassa aika monta.
Jyväskylään eräälle kadulle on mennyt kaksi levyä. Eli Hammerin naapurista myös joku tyttö tilasi toisen palstan kautta levyn.
Noi voi vittu sun kanssas!Thrashnator wrote:
No tuo Illusions on siltä uudelta minicd:ltä
Tyttö, Voionmaankadulta ja tilannut Nowenin levyn??!Lappis wrote:Toiselta forumilta tilaajana tämä tyttönen. Voionmaankatu on tilannut sitten jo kolme levyä
Metallipainotteinen osa kaupunkia ennemminkin. Mä asun kivenheiton päässä Voionmaankadulta - ja sain kuin sainkin levyn.Hammer wrote: Tyttö, Voionmaankadulta ja tilannut Nowenin levyn??!
Aika mielenkiintoinen yhtälö, täytyykin vissiin yrittää saada kyseinen neito selville.![]()
Jyväskylään järjestätte ehdottomasti keikan, sillä kaikki tosifanit tuntuisivat asuvan täällä ja nimenomaan erään metallipainotteisen kadun varrella.
Johan meillä on Hammerin kanssa varmaan Jyväskylän Rautaneito-painotteisin kortteliRaitus wrote:Metallipainotteinen osa kaupunkia ennemminkin. Mä asun kivenheiton päässä Voionmaankadulta - ja sain kuin sainkin levyn.Hammer wrote: Tyttö, Voionmaankadulta ja tilannut Nowenin levyn??!
Aika mielenkiintoinen yhtälö, täytyykin vissiin yrittää saada kyseinen neito selville.![]()
Jyväskylään järjestätte ehdottomasti keikan, sillä kaikki tosifanit tuntuisivat asuvan täällä ja nimenomaan erään metallipainotteisen kadun varrella.
Ipe kuittaa ja jatkaa vapisempista.Sugar Daddy wrote:EDIT: Ja Ipelle mä haistatan vitut.