Rautaneito.com paidat ja hupparit

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

Black_Adder
Roudari
Roudari

Post by Black_Adder »

Pannaan nyt ihan julkisestikin kiitokset Keinoselle upeasta hupparista! Ei todellakaan ole epäilystä mikä paita päällä lähdetään heinäkuun alussa Hellsinkiin :finger:
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Oli kyllä hupparikin hieno kaikin puolin,mutta xl-koko oli muuten ok!Mutta helkkarin pitkiä olivat joten oli aika roikkuva näin 178 cm äijälle!No minä myin sen kaverille joka ei oikein ehtinyt ostoksiin mukaan kun oli rimpula mutta pituutta enemmän joten istui päälle paremmin sille!Mutta paidan omistan ja olen tosi tyytyväinen siihen!Ja todellakin Keinoselle hirveät kumarrukset valtavasta työpanoksesta ja toivottavasti otit tarpeeksi vaivanpalkkaa että tyydytti hommat enemmän kuin vitutti! :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Heikunkeiku
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Heikunkeiku »

Kiitos, kiitos nopeasti toimituksesta. Sopivan kokoinenki tuo L koko :finger:
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Mä ottaisin M-kokosen t-paidan. :D . Pitääkö viel laittaa yv:tä ?
kiden
Even Steven
Even Steven

Post by kiden »

Aces High wrote:Mä ottaisin M-kokosen t-paidan. :D . Pitääkö viel laittaa yv:tä ?
Voi jeesus. Luetaan ne ohjeet!
Rautaneito.com etusivu wrote:Tilausohjeet:

Lähetä tilauksesi maililla osoitteeseen toni.brigatti@rautaneito.com seuraavalla tavalla:

Nimi:
Osoite:
Tuote:
Koko:
Kappalemäärä:
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.

darling didn't we kill you?
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Mulla oli tuon sähköpostin lähetyksen kanssa ongelmia , joten laitoin Pertille Yv:tä. Toivottavasti se Paita tulisi näinkin :( ......
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Juu , paita maksettu :D . Nyt vaan tässä odotellaan hienon ja arvokkaa Rautaneito paidan saapumista. Kyllä menee paita heti kovaan käyttöön. Meni varmaan paljon paitoja kaupaks :D .
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Tämä aihehan oli alun perin tarkoitettu sille ekalle satsille. Suljen tämän, koska osa porukasta luulee nyt jo, että toisen satsin paitoja ollaan jo lähetetetty. Toista satsiahan ei ole vielä edes painettu vaan odottelen pari päivää mattimyöhäisten maksuja. Paidat painetaan ensi viikolla ja postitus alkaa välittömästi, kun saan painosta kamaa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Locked