Nowen, Peace with Death
Moderator: The Killer Krew
Tästähän ei läpät enää paremmaksi voi mennä.QazKFD wrote:Kuinkas suuri painos noita tehdään? Kannattaako ostaa varalle muutama, että voi kymmenen vuoden päästä myydä hyvään hintaan kun Nowen valloittaa maailmaa kun Ville Valo konsanaan?
Painos on ihan riittävä. Jos nyt kuitenkin painos osoittautuu liian pieneksi, äkkiäkös noita lisää painattaa.
"To be alive is more than just breathing"
-
- Taka-ampuja
^ Kävin kysymässä ja postit lähtevät viideltä. Eli maanantaille menee levyt. Mutta mä lähetän niitä kyllä jo torstaina ja perjantaina.
Noniin, poserit, Pistäkääs rahaa valumaan!
Sampo
800029-26415828
Mikko Lappalainen
Maksaessanne pistäkää siihen viesti-kohtaan nickinne. Pysyn suunnilleen kärryillä kuka on maksunsa hoitanut.
Torstain ja perjantain siis lähettelen ennakkotilauksen suorittaneille.
Ja vielä ehtii mukaan poser-myllytykseen: Osoite ja nimenne vaan mulle yyveenä ja metal shall flow! 10 euroa maksaa paketti posteineen.
Hinnoista jos sovitaan, niin mukaan voi saada myös käytettyjä boxereita, sukkia Etc.
Mutta sitä ennen, let the money flow! To me!
Noniin, poserit, Pistäkääs rahaa valumaan!
Sampo
800029-26415828
Mikko Lappalainen
Maksaessanne pistäkää siihen viesti-kohtaan nickinne. Pysyn suunnilleen kärryillä kuka on maksunsa hoitanut.
Torstain ja perjantain siis lähettelen ennakkotilauksen suorittaneille.
Ja vielä ehtii mukaan poser-myllytykseen: Osoite ja nimenne vaan mulle yyveenä ja metal shall flow! 10 euroa maksaa paketti posteineen.
Hinnoista jos sovitaan, niin mukaan voi saada myös käytettyjä boxereita, sukkia Etc.
Mutta sitä ennen, let the money flow! To me!

Last edited by Lappis on Wed Sep 28, 2005 19:44, edited 1 time in total.
Helvetti, ei toi OP:n nettipankki huoli tota sun tilinumeroos? Onko varma, että se on oikein?
EDIT: Nyt skulaa ja maksettu on.
EDIT: Nyt skulaa ja maksettu on.
Last edited by QazKFD on Wed Sep 28, 2005 20:08, edited 1 time in total.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Taka-ampuja
Dodii! Nyt on maksettu. En ole ihan varma näkyykö maksu sun tilillä vielä perjantaina, kun mulla on Nordea ja sulla Sampo. Siirtäminen eri pankkien välillä voi joskus kestää muutaman päivän.
Viikonlopun yli voikin sitten vain kärsimättömänä odottaa Lappiksen korvia hivelevää mieslaulantaa ja ihania HHJJ-kertosäkeitä. Kuitenkin piiloraitana on Running in the Dust, kuitenkin
Viikonlopun yli voikin sitten vain kärsimättömänä odottaa Lappiksen korvia hivelevää mieslaulantaa ja ihania HHJJ-kertosäkeitä. Kuitenkin piiloraitana on Running in the Dust, kuitenkin

"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
" Korvia hivelevää mieslaulantaa, ihania HHJJ-kertosäkeitä "?Sugar Daddy wrote: Viikonlopun yli voikin sitten vain kärsimättömänä odottaa Lappiksen korvia hivelevää mieslaulantaa ja ihania HHJJ-kertosäkeitä. Kuitenkin piiloraitana on Running in the Dust, kuitenkin

Mieshän on todellinen koomikko.
Running in the dust olisi kyllä kova veto. Mutta siitä hyvästä Primal Fear saisi maksaa meille eikä päinvastoin.

Älkää noista rahajutuista hulehtiko. Ne tulee kyllä jossain vaiheessa. Levyt lähtee joka tapauksessa liikkeelle heti kun mahdollista.
Dodih. Matkahuolto veteli omat reittinsä ja sen seurauksena levyt ovat nyt Lahdessa mutta Matkahuollon lukkojen takana. Levyt haetaan huomenna ja duunin jälkeen postitan levyjä niille, jotka ovat sen tilanneet.
Ovat siis perillä ma-ti-akselilla.
Odotan kattavia analyyseja ja raportteja kyseisestä hengentuotteesta. Rehellisiä sellaisia.
Ovat siis perillä ma-ti-akselilla.
Odotan kattavia analyyseja ja raportteja kyseisestä hengentuotteesta. Rehellisiä sellaisia.
-
- Paholainen
-
- Paholainen
Eiköhän postimyyntiläiset saa levyn aikaisemmin kuin lahtelaiset.
Mutta toki mahdollisimman vauhdilla yritetään levy myös Free Recordiin saada. Eiköhän se siellä ensi viikolla ole.
Maksuja oli jo tilille tipahdellut, thank you.
Support metal, not Lappis!
Rumpalilla siis on jo levyt tukevasti plakkarissaan, itse odottelen vielä omiani. Mr. Haataja on kiireinen mies, joten hetki menee ennenkuin omat levyni saan.
Tänään siis kuitenkin
Mutta toki mahdollisimman vauhdilla yritetään levy myös Free Recordiin saada. Eiköhän se siellä ensi viikolla ole.
Maksuja oli jo tilille tipahdellut, thank you.
Support metal, not Lappis!

Rumpalilla siis on jo levyt tukevasti plakkarissaan, itse odottelen vielä omiani. Mr. Haataja on kiireinen mies, joten hetki menee ennenkuin omat levyni saan.
Tänään siis kuitenkin
-
- Paholainen
^ Kun ei osaa sanoa. Ei ole mun tiedossa/hommana toi Free Recordsiin kamojen vieminen. Mä vaan soitan ja teen tusinariffejä. Joskus, tuurilla.
Kannattanee ruveta laukkaamaan siellä Triossa maanantaista lähtien, kovasti kyselee niin jouduttavat koko hommaa. Tai jotain
Kannattanee ruveta laukkaamaan siellä Triossa maanantaista lähtien, kovasti kyselee niin jouduttavat koko hommaa. Tai jotain
Levyä odottaville tietoa:
Päätimme bändin kanssa olla julkaisematta koko levyä. Ei vain kiinnosta enää joten leikkasin tukkani ja päätin kasvaa aikuiseksi.
Saatte kappaleenne keskiviikkona. Mulla on huomenna vapaapäivä, joten on reilusti aikaa lähetellä levyt uusiin koteihinsa.
Päätimme bändin kanssa olla julkaisematta koko levyä. Ei vain kiinnosta enää joten leikkasin tukkani ja päätin kasvaa aikuiseksi.

Saatte kappaleenne keskiviikkona. Mulla on huomenna vapaapäivä, joten on reilusti aikaa lähetellä levyt uusiin koteihinsa.
-
- Taka-ampuja
Tässä nyt oli kyse vaan tuosta yhdestä ( 1 ) uudesta biisistä eli Nuclear Hammerista joka tulee NWN! prod. kautta ulos. Ei meidän täyspitkää kukaan halua julkaistaSad wings of destiny wrote:Dr.Vomit wrote: uutta EA:ta
Offtopic in the name of Evil angel:
Koska julkaistaan? Mikä lafka julkaisee? Mistä distroista tätä saa ja mihin hintaan? Painosmäärä?

-
- Paholainen
-
- Taka-ampuja
Meikäkin ja myös diggaan, se on varma kuin tauti!Thrashnator wrote:Nakkikyrpä Productions sitten ostelee ja kuuntelee

Joo ja Nowenia unohtamatta. Ostan senkin tossa parin viikon päästä varmaan.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities