Aria (Russian Heavy Metal)

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Arian paras albumi?

Maniya Velichiya
1
3%
S Kem Ti?
1
3%
Geroy Asfalta
6
16%
Igra S Ognem
6
16%
Krov Za Krov
15
39%
Noch Koroche Dnja
1
3%
Generator Zla
1
3%
Khimera
3
8%
Kreschenie Ognem
2
5%
"Armageddon"
2
5%

Total votes: 38

ATG
Wimp
Wimp

Post by ATG »

No no, ei se tilaaminen niin kovin vaikeeta ollut,ainakaan viimeksi.Itse kun tein silleen,että Western Unionin kautta lähetin rahat myyjälle ja viikon päästä oli cd:t himassa.

Hommahan lähtee siitä, että teet tilauksen, niin sähköpostiin tulee aika selkeet ohjeet jatkotoimenpiteistä ja niiden mukaan vaan edetään.Ja englanninkielellä pärjää ihan hyvin.

Western Union ottaa 15e "toimituskuluja",mutta mitään tullimaksuja en joutunu makseleen vaikka about sadan euron tilauksen tein...

Tuo asan mainitsema Zhivoj ogon -dvd himottais suuresti kyllä...
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

^15 euroa, jumalauta! :shock: Yksi levy postikuluineen maksaa n. 13 euroa ja siihen päälle vielä 15€. Taitaa jäädä tilaukset multa tilaamatta...

EDIT: Itse asiassa tuota MoneyGramia käyttämällä voisin tilata tuon Russian Rock Legends -kokoelman 7€+5€=12€. Siihen päälle vielä toiset 12€ (MoneyGramin oma maksu), tekee yhteensä 24€. Voisin EHKÄ taipua, kun tahtoo Ariaa! :D
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

No eihän se 15€ paha ole, varsinkin jos tilaa useamman levyn kerralla. ATG:lle suosittelen todella lämpimästi tuota Shivoi Ogon DVD:tä, on oikeasti ehkä yksi maailman onnistuneimmista ja parhaista liveDVD:stä, loistava kuvaus, loistavat saundit ja loistavia biisejä. Samalla saa erinomaisen katsastuksen bändin nykylineup:iin ja livekuntoon.
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Tuli sittenkin tilattua tuo Krov za Krov, kun kerran asa ja Mihail sitä niin hehkuttivat. Maanantaina menen varmaankin tuon MoneyGrammin kautta maksamaan. Hinta kaikkineen päivineen taitaa olla 25 euroa, mutta kyllä se kestetään. Ja saahan rahoille ainakin vastinetta 8)

Onko muuten tuon Western Unionin lisämaksu aina se 15 euroa? MoneyGrammilla 0-50 euroa menee tuohon 12 euroon. Eli jos ATG tilasi sadalla eurolla Western Unionia käyttäen, ja siihen tuli päälle 15 euroa, niin (jos nyt noissa on samat hintavälit) alle 50 euron tilaus voisi olla esim. 10€. Tiedä sitten.
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tässä on Visan omistajille oiva tilaisuus ostaa halvalla 5 ARIAN levyä, postimaksut vain 12$. olen itse tilannut kyseiseltä äijältä omat ARIAN levyni (muistaakseni), joten luotettava hemmo on.

EDIT: Ja tästä lisää
ap_
Hang-Around
Hang-Around

Post by ap_ »

Ja ihan Suomestakin nyt noita saa, ImpaleDistro ottaa nyt (ennakko)tilauksia Arian levyistä vastaan.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

^ Ja Immu on erittäin rehellinen, mukava ja suuren metallisydämen omaava true metal warrior, suosittelen.
Imperator
Roudari
Roudari

Post by Imperator »

ARIA
[www.aria.ru]

Lainaus mun viestistä, mikä meni vahingossa toisaalle...

Maailman paras Venäläinen yhtye, joka ei ole tehnyt yhtään huonoa levyä! En tiedä onko täällä ollut aikaisemmin keskustelua, mutta voin ilomielin todeta, että kuuntelen k.o. bändiä nykyisin jopa enemmän kuin (itse) Iron Maidenia (yhtään heitä väheksymättä).

Kohokohtina omassa ARIA-diggailussa voin todeta sen kun näin heidät livenä ekaa kertaa 2003, soittivat reilun yli puolen toistatunnin armottoman vaikuttavan setin, ja 2004 loppuvuodesta, kun pääsin Venäjän televisioon, tapasin bändin hemmot, laittoivat vieraaksi, jne. On kyllä helvetin asiallisia hemmoja bändissiä, ja maanläheisiä! No 2005-kesänä tuli vielä todistettua Tallinnassa isommalla Suomi-porukalla (osa laudalla mahdollisesti kirjoittaakin). Hienoa oli sekin, ja varsinkin että keikka alkoi legendaarisella "Geroj Asphalta" -levyn ekabiisillä (myyty yli miljoona levyä).

Noi eipä tähän voi muuta todeta, että if you like Iron Maiden, listen to ARIA (and Manilla Road too..)!

PS. niin en sitten tosiankaan ala kiistelemään siitä kumpi on parempi Aria vai Maiden. Spekulaatiota. Jos puhutaan siitä kumpi bändi on mun Hevi-historiassa tärkemäpi, toki se on Iron maiden.
FUCK X-THOR
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Oonkohan poseri, kun Arian biisit mitä oon kuullut ei heti iskenyt täysillä? Manilla roadilta on ainakin yksi kova biisi eli Metalstorm. Kuuntelin uudempaa manilla roadia, mutta ei iskenyt yhtään. Erilaiset vokaalit täysin kuin tässä metalstormissa. Suosituksia manilla roadin levyistä otetaan vastaan missä olisi samanlainen meininki kuin Metalstorm biisissä.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Imperator
Roudari
Roudari

Post by Imperator »

Tämä on aria-topic.
FUCK X-THOR
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Imperator wrote:Tämä on aria-topic.
No Shit Miss marple!

Ei kai se niin haitallista ole pienimuotoinen offtopikointi kuitenkaan?
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ja hommaa nyt Immu se Aria Suomeen perkele!
KURRE

Post by KURRE »

Kurrekin saa kaipaamansa Arian lätyn perjantaina. :wink:
Sitten soi Konden autossa Arian ja yksi kappale kokoajan Lahden välillä.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Voimia Kortsulle. :twisted:
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

HV vaan sinnekin. :D Katsotaan sitten kun pistän Sadistik Exekutionit soimaan. Voihan FUKK sentään.
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Jumalauta kun potkii persuuksille tämä Krov za Krov!! Koko levy on täyttä timanttia. Yhteensä hintaa tälle tuli siis 25 euroa, mutta ei kyllä menneet rahat hukkaan. Jokainen biisi saa vähintään arvosanan 9, joten nyt puhutaan jo parhaista hevilevyistä koskaan. Kitaratyö on varsinkin aivan mahtavaa; hienoja riffejä, mutta niitäkin hienompia kitaraharmonioita ja sooloja (kuunnelkaapa vaikka nimibiisin akustinen soolo). Kipelov on muuten loistava laulaja, nousi mun listoissa aika korkealle. Ariassa on vaikutteita esim. Maidenista ja Priestistä, mutta kyllä bändillä silti on ihan oma linjansa, ja pirun hyvä onkin! Helvetin kova lätty. Jokainen hankkimaan Ariaa, heti! :finger:
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Tänään tuli Immulta kolme levyä Ariaa, joten kiitokset niistä. Tosin vielä en ole kerennyt kuuntelemaan, mutta jotain kommenttia vois heitellä sitten kun kerkeää paremmin noihin perehtyä.

Mutta asiasta kolmanteen. Tietääkö kukaan löytyykö Tallinnasta helposti Arian levyjä? Näillä näkymin tulee tuolla etelä naapurissa vierailtua noin kuukauden päästä, joten jos jollain on tietoa puljusta mistä löytäisi Ariaa (suht keskustassa mielellään), niin tietoa otettaisiin mielellään vastaan.
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

Sad wings of destiny wrote:Oonkohan poseri, kun Arian biisit mitä oon kuullut ei heti iskenyt täysillä? Manilla roadilta on ainakin yksi kova biisi eli Metalstorm. Kuuntelin uudempaa manilla roadia, mutta ei iskenyt yhtään. Erilaiset vokaalit täysin kuin tässä metalstormissa. Suosituksia manilla roadin levyistä otetaan vastaan missä olisi samanlainen meininki kuin Metalstorm biisissä.

Off topic:

Kannattaa ostaa Crystal Logic, mielestäni ylivoimaisesti paras Manilla Road albumi.
Löytyy muistaakseni Swamp Musicista noin 17.90 hintaan.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Tänään sain käsiini nämä kolme mp3-muodossa olevaa aria-levyä ja näitä on tullut tahkottua tämä päivä. Tulee mieleen enemmän Dickinsonin soolotuotanto kuin Maiden. Venäjän kieli ei häiritse yhtään, vaan ehkä parantaa jopa. Tarkempaa arviota varmaan viikon päästä.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Kuuntelin pitkästä aikaa omistamani ARIAt läpi, eli tuotokset vuosilta 1987 ja 2003. Parempia kuin muistinkaan, vaikka hieman epätasaisia ovat kumpikin. Juuri kun alkaa innostumaan, tulee pari biisiä hieman heikompaa materiaalia, eikä kokonaisuus ole ihan kiitettävä. No, eihän tuolla vanhemmalla Asfaltti-levyllä ole kuin 6 biisiä ja pituuttakin aika vähän, että ei sinne montaa heikompaa biisiä mahtuisikaan.

Kumpikin laulaja on mainio, venäjänkieli ei jostain kumman syystä häiritse, vain se, ettei ole hajuakaan mistä lauletaan jne. Kitarat = melodiat-soolot-tuplaskitat edustavat levyillä parhautta, hienoa kuultavaa.

Kummatkin levyt ovat aika turvallisesti toteutettuja, kaikenlaista jo kerran kuultua viljellään, mutta bändi onnistuu kuitenkin ylittämään oma identiteetti-riman sitä lievästi heilutellen. Noilla hinnoilla, mitä levyistä pyydetään, ei sentään viitsi uusia hankkia, niin hyvä bändi ei ole kyseessä. Mielenkiintoinen tuttavuus silti, mainio esimerkki bändistä, josta ei olisi mitään havaintoa ilman tätä foorumia.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Iron Constable wrote: Noilla hinnoilla, mitä levyistä pyydetään, ei sentään viitsi uusia hankkia, niin hyvä bändi ei ole kyseessä.
onko 8€ per levy sinusta liian paljon, vai postimaksutko nikottelee?
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Jep. Mä oon allerginen postimaksuille. Eihän toi perushinta paha olekaan.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Pitääpä vähän komppailla itseäni:
Sugar Daddy wrote:Jumalauta kun potkii persuuksille tämä Krov za Krov!! Koko levy on täyttä timanttia. Yhteensä hintaa tälle tuli siis 25 euroa, mutta ei kyllä menneet rahat hukkaan. Jokainen biisi saa vähintään arvosanan 9, joten nyt puhutaan jo parhaista hevilevyistä koskaan. Kitaratyö on varsinkin aivan mahtavaa; hienoja riffejä, mutta niitäkin hienompia kitaraharmonioita ja sooloja (kuunnelkaapa vaikka nimibiisin akustinen soolo). Kipelov on muuten loistava laulaja, nousi mun listoissa aika korkealle. Ariassa on vaikutteita esim. Maidenista ja Priestistä, mutta kyllä bändillä silti on ihan oma linjansa, ja pirun hyvä onkin! Helvetin kova lätty. Jokainen hankkimaan Ariaa, heti! :finger:
Nyt monen kymmenen kuuntelun jälkeen levy on parantunut jo ihan täydelliseksi heavy-levyksi. Paraikaakin soi. Kuunnelkaa nyt tuota kitaratyötä, yhdistellään hienosti Priestiä ja Maidenia, mutta myös omalla lusikalla läiskitään sopivasti soppaa seinille. Mulla menee aina kylmät väreet selkäpiitä pitkin kun kuulen aloitusbiisin (Proschai Norfolk!) soolojen jälkeisen kitaraharmoniaosuuden, joka on jotain aivan uskomattoman hienoa. Tämä on kieltämättä reippaasti vuoden paras ostos. Kiitokset kuuluvat tottakai Heavy Metal Warrior Asalle, ilman häntä en olisi tod. näk. koskaan tutustunut tähän helmeen. Kiitos ja kumarrus!
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Mainitaan vinkkinä tännekin, että jos Tallinnnassa vierailette, niin sieltä löytyy Ariaa. Itse kävin maanantaina, ja yhden kauppakeskuksen levykaupasta poimin kaikki neljä levyä mitä hyllystä löytyi. Hintaakin oli huimat 5€ per levy. Ilmeisesti ihan normi hinta, koska kaikki levyt "venäjä-hyllyssä" maksoi tuon verran.
KURRE

Post by KURRE »

Kyllä on Svoboda semmoinen helmi taivaalla, että voi perkele.

Voisin melkein verrata kyseistä kappaletta seksiin, toimii ja saanti on taattu.
Jos saantisi kumminkin kusee, aloita alusta kuten minä.
Olen kuunellut tämän varmaan 1000 kertaa lävitse ja kyllästymistä ei ole odotettavissa pitkiin aikoihin, tämä jos jokin saa miehellä semmoisen rauhoittumistilan päälle, että hitaampia hirvittää.

Jos joltakin puuttuu Arian, niin puuttukoot.
Hommaa Svoboda jostakin... :finger:
Post Reply