MAIDEN HELL@ LAHTI, Motörpub 22.08.2014
Moderator: The Killer Krew
SETTILISTA:
- wicker man
- number of the beast
- 2 minutes to midnight
- wasted years
- wildest dreams
- man on the edge
- can i play with myself
- futureal
- loneliness of the lone distance runner
- fear of the dark
- iron maiden
- trooper
- run to the hills
- running free
- hallowed be thy name
Eipä ole hääppöinen settilista kyllä. Parantakaa nyt Torveen ja huimasti, että viittii paikalle vaivautua.asa wrote:SETTILISTA:
Torvessa luvassa pidempi setti ja eri biisejä, niitä pakollisia unohtamatta. ROK ON TONIGHT I`M GONNA ROCK YOU TONIGHT!!!
- wicker man
- number of the beast
- 2 minutes to midnight
- wasted years
- wildest dreams
- man on the edge
- can i play with myself
- futureal
- loneliness of the lone distance runner
- fear of the dark
- iron maiden
- trooper
- run to the hills
- running free
- hallowed be thy name
Can I play wit shit, Running free, Run to the hills, Trooper, Man on the edge ja Wildest dreams pois ja parempia biisejä tilalle.
Tällainen pieni toive vain ettei tarvitse baaria vaihtaa

"To be alive is more than just breathing"
Ymmärrettävästi tämä on huumoria. Jos näin ei ole, niin läppäsi on huonoin, mitä olen kuullut pitkään aikaan.Lappis wrote: Eipä ole hääppöinen settilista kyllä. Parantakaa nyt Torveen ja huimasti, että viittii paikalle vaivautua.
Can I play wit shit, Running free, Run to the hills, Trooper, Man on the edge ja Wildest dreams pois ja parempia biisejä tilalle.
Tällainen pieni toive vain ettei tarvitse baaria vaihtaa
Ja tästä asiasta ei sen enempää.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
^ Mikä osa? Baaria nyt en tietty ole vaihtamassa eli se oli läppä.
Listatut biisit edustavat Maidenia heikoimmillaan mulle. Eli se sitten ei ollut se läppä.
Moonchild, Alex The Great, Killers, No Prayer, Deja-Wu Etc. Tuollaista kamaa.
Hei! Tehän ootte soittanut sitä Judasta pari kertaa?! Pistäkäähän se Torvisettiin mukaan, ihan mun mieliksi! Tolokuton biisi! Olisi hivenen siisti kuulla se livenä
Listatut biisit edustavat Maidenia heikoimmillaan mulle. Eli se sitten ei ollut se läppä.
Moonchild, Alex The Great, Killers, No Prayer, Deja-Wu Etc. Tuollaista kamaa.
Hei! Tehän ootte soittanut sitä Judasta pari kertaa?! Pistäkäähän se Torvisettiin mukaan, ihan mun mieliksi! Tolokuton biisi! Olisi hivenen siisti kuulla se livenä
Ja eiköhän siitä hittihakuisuudestakin ole päästy jo siihen mennessä eroonasa wrote:Torvessa tulee sitten about 20 biisiä, joten kaikille on varmasti jotakin. kaikki mukaan vaan!

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
^ Katselin noita Lahde majoituspalveluita, mutta useissa oli täyttä ja jotkut olivat perkelen kartanoita.
http://www.hotellahti.fi/
Tuo on ilmeisessti Torvea vastapäätä, mutta varailuun tarvitsee jälleen luottokorttia ja semmoinen uupuu. Tosin voihan asiaa tiedustella puhelimella.
Paikassa on ilmeisessti isompiakin huoneistoja, mutta takuuseen en mene.
(niin tarkkaan en tonkinut)
Voihan joku "meidän" porukasta katsella noita hotelleja, ilmoittaa sitten mitä löytyy ja sitärataa. Olishan tuommoinen kimppamajoitus mahdollinen.
?
EDIT: Tosin tuon ison kinderin löytyminen olisi jees ja jatkoille Heselle.
http://www.hotellahti.fi/
Tuo on ilmeisessti Torvea vastapäätä, mutta varailuun tarvitsee jälleen luottokorttia ja semmoinen uupuu. Tosin voihan asiaa tiedustella puhelimella.
Paikassa on ilmeisessti isompiakin huoneistoja, mutta takuuseen en mene.

Voihan joku "meidän" porukasta katsella noita hotelleja, ilmoittaa sitten mitä löytyy ja sitärataa. Olishan tuommoinen kimppamajoitus mahdollinen.

EDIT: Tosin tuon ison kinderin löytyminen olisi jees ja jatkoille Heselle.

No hätä. Mä keksin jotain. Älkää sotkeko ainakaan omia kuvioitanne. Tuun sinne perjantaina, jos tulen. Nähdään siellä.Torvessa pakarat hartioille vaan.Tuttu paikka. Meidän bändi soitti siellä -93. Pyhiinvaellusreissu siis.Kännissä keinot keksitään ja muija selitetään tainnoksiin... 

"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Paholainen
^Ehkä kuulet, ehkä et
.

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
^ Mies meni avioon ja heti alkaa tolkuton dokaaminen?
Voisi vetäistä syy-seuraus-setin.
Mua hivenen vituttaa rahatilanne tällä hetkellä, on toi vitun kurapaskaorkesterini syönyt nyt koko viime liksan naamariinsa.
Mä majoitan Graveheartin ja Kusmar Rottenin.
Vominatorilta tuli jo inside-tietoa biisilistasta. Ja parempi olla sitä nimeä listassa prkle

Voisi vetäistä syy-seuraus-setin.
Mua hivenen vituttaa rahatilanne tällä hetkellä, on toi vitun kurapaskaorkesterini syönyt nyt koko viime liksan naamariinsa.
Mä majoitan Graveheartin ja Kusmar Rottenin.
Vominatorilta tuli jo inside-tietoa biisilistasta. Ja parempi olla sitä nimeä listassa prkle