Stratocaster wrote:^ Näköjään jotain QassdsDFgfdg:n omaa juttua taas.
Siis mitä? Eipä tuossa nyt mitään äärimmäisen vaikeaa ymmärrettävä ollut, jos omaa edes välttävän lukutaidon. Viesti itsessään nyt on krapulantaittumisen tuomaa ajatuksenvirtaa, mutta sisältää totuuden siemenen.
Enhän minä ole kommentoinut sitä, että voiko joku laulaa Brucen biisit kuten hän, ennenkuin minulta varta vasten asiaa kysyttiin Stratocasterin puolelta. Sitä ennen ainoa kommenttini tähän oli huomautus siitä, että onko käyttäjän Stratocaster kommentti kaikivoipa totuus vai eikö se ole. Kun yhdellä arvailujen varaan jättävällä lauseella tunnuttiin kuitenkin 'kuittaavan' aika paljonkin tekstiä, jopa ihan rakentavaa sellaista.
Ja nyt kun minulta mielipidettä asiaan kysyttiin, joka muuten itsessään jo eriää lirpakkeen aihealueesta varsin paljon, vastasin, että en ole edes ikinä asiaa miettinyt. Mutta onko se ihme? En minä yleensä kamalasti ala puntaroimaan voiko kuka tahansa random vokalisti laulaa tietyn toisen vokalistin biisit paremmin.
Eli summa summarum; ainoa joka nyt sepostaa
omaa juttuaan on minun subjektiivisen näkökantani mukaan Stratocaster. Enkä usko olevani ainoa, joka moisen näkökannan omaa.