Memorabilia
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Memorabilia
Kuten tuohon "Minä ja..." osioon, myös "Memorabilia" osastoon on kaikilla suomalaisilla Maiden faneilla mahdollisuus osallistua. Osasto on tarkoitettu kaikenlaiselle erikoiselle Maideniin liittyvälle krääsälle. Siis jos omistat jotain specialia, ja sinulla on vieläpä kuvia siitä, niin tänne päin!
Kuudennen kaljan ajatuksena tuli mieleen IM-666 rekisterikilpi... Jos olis paljon ylimääräistä, niin sellainen olisi pakko hankkia!
Kuudennen kaljan ajatuksena tuli mieleen IM-666 rekisterikilpi... Jos olis paljon ylimääräistä, niin sellainen olisi pakko hankkia!
Näin tosiaankin on...kaikki tälläiset "pahennusta" herättävät kilvet ovat kiellettyjen listalla (huonona esimerkkinä NAT-51). Ikävä kyllä, sillä tuo Pertin kilpi-idea olisi toteuttamisen arvoinen (ja parhaat ideathan tulevat aina kaljassaicarus wrote:^Pakko kommentoida tota rekkari ideaa sen verran että tietääkseni nykyään ei enää myönnetä autojen rekisterikilpiin numerosarjaa "666"... Ellei ole pätäkkää muuttaa lakia!![]()
Ahdasmielistä ajattelua päättäjiltä, sanoisin...

-Was many years ago that I left home
and came this way-
and came this way-
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
Mut eihän sitä tarvitse ottaa 666:sta. Voi ottaa IM-664.
666, The number of the beast. 664 Bloke the next door.
666, The number of the beast. 664 Bloke the next door.
^Eihän se välttämättä ole 616. Mä oon tehny monia uskonnollisia tutkimuksia, kokeilu ja harjoittelu mielessä, ja olen melkein aina törmänny 666- lukuun, joskus harvoin joihinkin muihin, en koskaan 616:seen. En väitä, että tutkimukseni olisivat oikeassa... Mut mä en vaan usko tohon.Nyt kun Pedon numero onkin ehkä 616, niin kannattaisi tehdä IM - 616, ennen kuin lakia keretään muuttamaan.
Tribuuttilevy!!
-
- Hang-Around
-
- Hell Rat
^
Professoori Micki Nine, saisimmeko kuulla tarkemman analyysin tuloksistasi?
Menee pikkasen paskanjauhannaksi, nyt loppu mun osalta.
Ei varmaan mitenkään erikoista, mutta mulla on kaksi Maiden reppua, Killers ja Wildest Dreams. Venäjältä tuotuja, en oo vaan jaksanu käyttää niitä.
Näin tänään Kemin Euromarketissa puoli neljän aikoihin tyypin, jolla oli sellanen Maiden Chicago rules -paita tai joku ton tapanen teksti siinä selässä oli. Onkos se jotenki erikoisempi paita, jääny sellanen muistikuva mieleen.. Ainaki komia se oli.
Edit: En minäkään siihen 616 juttuun usko, kuhan heitin vaan tuolla välissä sen kilpihomman yhteydessä. Tais mennä ajatus ohi joiltaki, mutta ei se mitään. Ihmisiähän tässä vaan ollaan...

Professoori Micki Nine, saisimmeko kuulla tarkemman analyysin tuloksistasi?

Ei varmaan mitenkään erikoista, mutta mulla on kaksi Maiden reppua, Killers ja Wildest Dreams. Venäjältä tuotuja, en oo vaan jaksanu käyttää niitä.
Näin tänään Kemin Euromarketissa puoli neljän aikoihin tyypin, jolla oli sellanen Maiden Chicago rules -paita tai joku ton tapanen teksti siinä selässä oli. Onkos se jotenki erikoisempi paita, jääny sellanen muistikuva mieleen.. Ainaki komia se oli.
Edit: En minäkään siihen 616 juttuun usko, kuhan heitin vaan tuolla välissä sen kilpihomman yhteydessä. Tais mennä ajatus ohi joiltaki, mutta ei se mitään. Ihmisiähän tässä vaan ollaan...
Last edited by Make on Sat Jun 04, 2005 0:01, edited 1 time in total.
Itekkää usko tohon 616 hömppään.Make wrote:^![]()
Professoori Micki Nine, saisimmeko kuulla tarkemman analyysin tuloksistasi?![]()
No ei ole kyllä tullut mieleenkään suoraan sanoenMicki Nine wrote:^Off topikkiin menee, mut. No enimmäkseen lueskellu Raamattua, ja etsinyt joitain yhtälöitä ja tehnyt laskelmia. Teetkö itsekkin?

Mutta kumminkin tämä koko 666 / 616 -asia ei nyt mikään ihan aivan järkyttävä asia saatika huolenaihe allekirjoittaneelle ole. Olkoon miten on, mutta näin on.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Berserkki
Tähän 616-systeemiin vatsauksena on Wikipedia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku Itse ainakin tulkitsisin tuon, niin että kyseessä on kopiontivirhe.
-
- Berserkki
Varsin omaperäistä. Muutamalla kovan luokan veskalla jo moiset Eddie-aiheiset maskit löytyy. Mm. Jani Hurmeelta.Edward the Greaat wrote:Mulla on suunnitelmissa tehdä Maiden lätkämaski. Tän hetkinen on sellanen tiikeri tyylinen. Voin laittaa siitä kuviakin jos joku haluaa nähdä.
Mutta go for it!
"To be alive is more than just breathing"
-
- Berserkki
Siis semmoista tuppi-mallia?Graveheart wrote:Ajattelin ite tehä Maiden-kalukukkaron. Sellasen sopivassa kulmassa ylöspäin sojottavan. Sit kadulle pelkästään se päällä.

Minulla on suunnitteilla maiden-spitfire, aces high:n kannesta tuttu. Nyt pitäisi saada tarkka ja suht iso kuva singlen takakannesta, että saisi fotarilla editoitua ne pudotusmerkinnät tulostettavaan kuntoon (siirtokuvakalvolle, noita merkkejä ei käy erkkikään maalaamaan käsin 1:48 mittakaavassa. Tai saa olla melko taiteilija, minä en ole, ainakaan vielä). Aiheen tiimoilta perustin ketjunkin, muttei ketään avuliasta ei ole vielä ilmaantunut...

Heh, tää nyt ei ihan mee ehkä tähän topikkiin, koska ei oo mikään mun hallussa oleva krääsä, mutta näin tossa San Marinossa ollessani kidutusmuseossa Iron Maiden of Nurembergin
Voi pojat että oli komia. Ja siitä on kuviakin.
Ja on mulla Maiden -vyönsolki

Ja on mulla Maiden -vyönsolki

- J.Lehto -
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;