Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
Nyt on taas sitä kuuluisaa Maiden-kuumetta semmoset 38,5 astetta, joten kysyisin: Pitäis tilata tuolta helsingistä jonkunmoinen liuta, no sanotaan nyt vaikka kolme Iron Maidenin lp:tä, niin paljonko kyseisen paketin postitus maksaa. On kai se ainakin jotain 6€ luokkaa, kun ei vielä noita vinyyleitä tullut tilaamalla hankittua. Kertokaapas nyt hyvät asiantuntijat.
Kiitos!
Kiitos!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Hang-Around
Itse olen tilannut vain kaksi älppäriä kerralla, ja postikuluja tuli 6,80€. Olen käsittänyt, että samalla hinnalla olisi saanut vielä muutaman postitettua. Uskon siis vakaasti, että kolme levyä kulkee kätevästi lähipostiin hintaan 6,80€. Jotkut ottavat tuohon päälle kyllä vielä jotain pakkauskuluja, mutta ei sen nyt tuosta pitäisi kauheasti nousta.Olli the Wicker man wrote:Pitäis tilata tuolta helsingistä jonkunmoinen liuta, no sanotaan nyt vaikka kolme Iron Maidenin lp:tä, niin paljonko kyseisen paketin postitus maksaa. On kai se ainakin jotain 6€ luokkaa, kun ei vielä noita vinyyleitä tullut tilaamalla hankittua. Kertokaapas nyt hyvät asiantuntijat.
Kiitos!
-
- Berserkki
Asia harvinaisen selvä. Tota hintaluokkaa arvelin niin kuin varmaan näitkin, mutta kiitos kuitenkin kun varmistit luuloni oikeaksi.The Clairvoyant wrote:Itse olen tilannut vain kaksi älppäriä kerralla, ja postikuluja tuli 6,80€. Olen käsittänyt, että samalla hinnalla olisi saanut vielä muutaman postitettua. Uskon siis vakaasti, että kolme levyä kulkee kätevästi lähipostiin hintaan 6,80€. Jotkut ottavat tuohon päälle kyllä vielä jotain pakkauskuluja, mutta ei sen nyt tuosta pitäisi kauheasti nousta.Olli the Wicker man wrote:Pitäis tilata tuolta helsingistä jonkunmoinen liuta, no sanotaan nyt vaikka kolme Iron Maidenin lp:tä, niin paljonko kyseisen paketin postitus maksaa. On kai se ainakin jotain 6€ luokkaa, kun ei vielä noita vinyyleitä tullut tilaamalla hankittua. Kertokaapas nyt hyvät asiantuntijat.
Kiitos!

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Peräruiske
Mikähän DVD boxi tämä?
Mikähän DVD boxi tämä?
The Heavy Metal Box: Iron Maiden / Metallica / Judas Priest (3 Discs)
http://www.play.com/play247.asp?page=ti ... g=25&pa=sr
Liittyisköhän siihen sarjaan, joka pyöri jossain digi-kanavalla joku aika sitten?
The Heavy Metal Box: Iron Maiden / Metallica / Judas Priest (3 Discs)
http://www.play.com/play247.asp?page=ti ... g=25&pa=sr
Liittyisköhän siihen sarjaan, joka pyöri jossain digi-kanavalla joku aika sitten?
Himokeräiljät huom! Helsingissä Music Huntterissa olis kaupan Rock In Rio Hong Kongin promo-DVD. Hintaa pyysivät siitä ... ööö... muistankohan oikein, 139 euroa. Ja sitten se kysymys. Onko toi hinta oikeesti käypä tosta kohteesta? En oo ennen moiseen törmänny joten ei oo hajuakaan tuosta. Tosin en myöskään ole koskaan kuullut DVD-promoista, joten luulis ton olevan aika harvinainen.
DVD:stä on olemassa ihan tavalliset promot kuten audiolevyistäkin, itselläni on RiR tavallinen perus promo 2dvd. Onhan tuo Hong Kong ping pong promo varmasti harvinainen kappalemäärältään, mutta tuo hinta on kyllä melkoisen hatusta vedetty. Itse en keräilijänä viitsisi maksaa kuin max 50€ tuollaisesta, eihän se välttämättä ole edes aito, vaikka siinä promo lukeekin.
^ tuota en tiennytkään, sillä jonkun verran olen ollu noitten promolevyjen kanssa tekemisissä (näköjään liian vähän) enkä ole kertaakaan törmännyt erilliseen promo DVD-levyyn. No siitä viis. Joo kovalta tuntu toi hinta munkin mielestä ja kun ei oo moisesta koskaan kuullukkaan niin aitoudesta on paha mennä sanomaan mitään. Pahvikotelo siinä oli ja jokin prässätty kullan ja valkosen värinen pylpyrä alareunassa. Tekstit englanniks. Sen tarkemmin en poksia tarkastellu ku aikonu ostaakkaan. Ja tuohan on ihan yleisessä tiedossa ettei Music Hunter ole divarina mistään halvimmasta päästä. Kaikkea kivaa siellä kyllä on vaikka muille jakaa.
Voitko sisältöä valaista sen tarkemmin. Pitää katsoa jos menen kyselemään kirjakaupoista tai jostain kioskeista.Ipe wrote:^ En tiedä saako Suomesta, ainakin Lontoosta sai. Tämän Metal Hammerin olen selannut läpi, ei mitään uutta. Kuvat olivat ainoa hyvä plussa lehdessä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Bad Ass MotherFucker
Keräilijöille kysymys:
Tarvitsisin lisätietoa The Wicker Man cd-sinkun läpinäkyvästä painoksesta. Eli onko ko. levy ollut yleisölle myynnissä, vai onko kyseessä promo? Entä minkälaisessa kotelossa se on julkaistu, sillä olen bongannut tuosta myynti-ilmoituksia, jossa sitä kaupataan irrallaan?
Edit. Kiitokset Urholle alle.
Tarvitsisin lisätietoa The Wicker Man cd-sinkun läpinäkyvästä painoksesta. Eli onko ko. levy ollut yleisölle myynnissä, vai onko kyseessä promo? Entä minkälaisessa kotelossa se on julkaistu, sillä olen bongannut tuosta myynti-ilmoituksia, jossa sitä kaupataan irrallaan?
Edit. Kiitokset Urholle alle.

Last edited by Alex Machine on Fri Sep 09, 2005 20:29, edited 1 time in total.
Ei ole promo! Itse ostin sen aikoinaan paikallisesta levyliikkeestä. Levy ei ole ns. jewel casessa vaan pienessä muovitaskussa. Taskussa on myös cd:n bookletin kokoinen "kortti" jossa on biisilista ynnä muut tiedot.
Sis. biisit:
The Wicker Man
Futureal (live -99)
Killers (live -99)
Futureal (live video -99)
CDEM 568
Sis. biisit:
The Wicker Man
Futureal (live -99)
Killers (live -99)
Futureal (live video -99)
CDEM 568
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
-
- Bad Ass MotherFucker