Juuh, ehdottomasti. Otetaan kuppia ja semmoistapurgatoryfi wrote: eiköhän pistetä joku meetinki pystyyn sitte dublinissa pojjat?

Moderator: The Killer Krew
Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kunhas kohtaavat minutKURRE wrote:Kyllä, koska kinaaminen on turhaa.Peke wrote:Noh Noh.... nyt rauha! Eiks nii.....
Eihän nyt kannatta tollasen asian kanssa alkaa kinaamaan täällä![]()
Minä kummiskin juon eniten ja pisimpään.![]()
Muut ovat pelkkiä amatöörejä, minä,minä,minä.....
EDIT: Ainiin, perskelen hyvää matkaa ukkoloille.
Nyt PRKL loppu se paskanjauhaminen, ota kiltisti se lapio ja mene sinne hiekkalaatikolle leikkimään. Tähän ei laiteta muuta kuin englannin reissusta asiaa.Jawbreaker wrote:Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kunhas kohtaavat minutKURRE wrote:Kyllä, koska kinaaminen on turhaa.Peke wrote:Noh Noh.... nyt rauha! Eiks nii.....
Eihän nyt kannatta tollasen asian kanssa alkaa kinaamaan täällä![]()
Minä kummiskin juon eniten ja pisimpään.![]()
Muut ovat pelkkiä amatöörejä, minä,minä,minä.....
EDIT: Ainiin, perskelen hyvää matkaa ukkoloille.
Ei tosiaankaan niin paljoa kuin mitä itse luulin, Toivottavasti tuo sisältää myös kaikki kyyditykset lentokentiltä ym. Asiahan on erikseen sitten, että mitä maksaa ruuat ja juomat. Euroopan Ameriikoissa nuo viunat ei nyt niin hirveästi maksa mutta ravinteliruoka lontoossa on ilmeisesti hieman helvetisti kalliimpaa. Burger Kingissäkin ateriat maksaa noin 7 puntaa eli jotain 8 euroa hieman yli.poolrules wrote:No ei paha hinta tuollaisesta reisusta, ei ollenkaan.Hese wrote:Iivishän tuota reissua on laskenut mutta muistaakseni jotain 550e sis. hotellit ja lennot. Iivis voi tarkentaan, se kun on niitä laskelmia tehnyt.
Ei teillä ole vielä konserttilippuja.Iivis wrote:Huhh, nyt on Matkanjohtaja vihdoin saanut matkan järjestettyä. Kaikki on hoidettu. Voi hetken taas hengähtää...
Voimia! Tiedän miltä tuntuu selvitellä lippuasioita Ticketmaster U.K.:n kanssa. Seuraavaksi, missä on konserttiliput?Iivis wrote:Mutta se TICKETMASTER. Voi, jumankauta miten paska lafka onkin kyseessä. Aluksi Tipin lähettämää lippuanomusta ei löytynyt. Itseasiassa ei löytynyt ollenkaan. Sit vihdoin puhelimaratonien jälkeen sain hoidettua lippuasian kuntoon puhelimitse, kun ennakkovarausaika oli ohitse. Noh, ei siinä vielä kaikki. Tipin VISAlta oli veloitettu 6:sta lipusta 4:n sijaan. Saatana, taas soittoa TICKETMASTERIIn, jossa luvattiin tehdä "refund" välittömästi. Reilun viikon jälkeen ei mitään näkynyt tileillä, vaikka tilisiirron maksimikesto on 5vuorokautta. Soittelin takasin TICKETMASTERIIN, vahvistivat että "refund" lähtenyt ajallaan. Pyysivät soittamaan VISA:lle. Tipi vahvisti, että mitään ei ole maksettu takaisin. EIkun sitten vittu SADAS soitto TICKETMASTERIIN, siellä sitten kaveri kävi(taas kerran) läpi varauksia ja luottokorttitietoja. Kävikin ilmi että KUKAAAN ei ollutkaan maksanut mitään "refundeja" vaikka tämä oli jo vahvistettu kahdesti aikasemmin. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ TOIMINTAA!
...Elikkä loistavaa TICKETMASTER. Takana on VITTU kolme tuntia puhelua ja jonotusta Lontooseen. Vituttaa vieläkin...
MS wrote:En ole menossa, koska liput myy Ticketmaster UK. Viimeksi pari vuotta sitten oli ylitsepääsemättömiä vaikauksia saada tietoa maksettujen lippujen kohtalosta. Liput sai lopulta jonottamalla hieman ennen Funeral A Friendin aloitusta. Toista samanlaista rumbaa en halua enää kokea Lontoossa tai Suomessa.
Ei kannata ennen iloita ennenkuin liput on konkreettisesti kädessä. Ticketmaster U.K. on niin uskomaton yritys, että onnistuu vielä hukkamaan liput tai ei postita lippuja lupauksista huolimatta Suomeen. Onneksi lippujen postitus on ainakin Englannissa alkanut joten jotain toivoa on sentään.Weekend Warrior wrote:On se kiva että sä MS jaksat! Iloitaan!
mulla kävi näin:ploughman wrote:Oli se kyllä viimeksi sellaista säätöä, että en itse enää Ticketmasterilta mitään tilaa.
Mitä helvetin järkeä oli siinä että voi vasta keikkapäivänä saada liput jotain luottokortin numeroa vastaan. Ja sielläkin sitten jonotetaan ja säädetään. Mielenkiintoista että luottokorttia veloitetaan kyllä mutta mitään tavaraa ei meinaa vastineeksi saada.
kyllä!!! siellä sitä kohta rokataan!! itseasiassa ensiviikon perjantaina!!!!mika wrote:Enklantiin menijöille: Jos ostatte sieltä Maidenin sinkkuja, lähinnä vinyylipuolta, Trooper Blue vinyl posterilla £1,99, Kuvamaxi £3,99 ja cd:nä £2,99.
Eilen tulin Lontoosta ja HMVssa oli ARTIST OF THE MONTH....IRON MAIDEN!
Bussi vei lentokentälle Carling Apollon ohi vai mikäs areena se nyt oli jossa se Clive-keikka heitetään. Siinä ajattelin mielessäni että tuolla sitä kohta rokataan.