Se on kyllä totta, että huppari maksaa paljon enemmän kuin t-paita, mutta on se käyttöiältäänkin huomattavasti pidempi. Ehkä se slogan voisi tulla jopa paidan etupuolelle, rautaneito logon alle, tosin tietysti tarpeeksi pienellä fontilla, jotta tyyli säilyy.
Eiköhän pysytä nyt ainakin aluksi ihan t-paidassa, noin niinkun hinnankin
puolesta. Eteen logo ja taakse slogan, se olisi siinä.
Hupparissa se slogankin peittyisi sinne hupun taakse, eikä taas slogan
edessä näytä hyvältä.
Minä ainakin ottaisin mielummin hupparin. Ilman slogania, pelkkä Rautaneito logo. T-paitoja on jo vaatekaappi kukkuroillaan. Onko muita jotka haluaisivat hupparin?
Huppari vois olla hyvä jos sen sais kohtuu hinnalla. Kuitenki hinta tulisi hupparin osalla maksamaan enemmän, kuin t-paita. Minullakaan ku tuota rahaa ei ole jokapaikkaan viljellä.
Kyllä vois mullekin huppari kelvata paremmin, jos hinta ei oo ihan hirvee. Ja tyyliä on. Eli ei mitään hirveen isoja tekstejä...
Mutta loppujen lopuksi kaikki on kiinni opiskelijapojan rahatilanteesta (lue: Vanhempien anteliasuudesta )
Hupparin kannalla on meikäläinenkin kunhan ei maksa ihan niin paljoo kuin Maidenin kiertuehuppari. T-paitoja riittää kyllä mutta pitkähihaisista paidoista on vähän suurempi pula tällä hetkellä.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Okei no samapa tuo, huppari vaikka sitten.
Entäpä college, ilman huppua?
Ehkäpä se olisi paras vaihtoehto. Huppareissa kun se huppu on yleensä
sellainen löysä majava siellä selässä niissä halvimmissa malleissa...
Ajattelin vaan tuota t-paitaa kustannusten vuoksi. Kyllähän sellainen
huppari heti kalliimmaksi tulee.
Itse olen T-paidan kannalla, koska noista huppareista en oo koskaan tykänny. Collegen kyllä voisin ostaa, jos hinta ei kipua opiskelubudjetin yläpuolelle...
Jos tämä nyt ehdotteluksi meni niin itse kannatan
1. college (tulisi käytettyä eniten, kannatan ehdottomasti)
2. huppari (huppu aina vähän tiellä, mutta käy silti)
3. t-paita (kaapit täynnä, mutta ostaisin silti vielä)
4. pipo (kesä tulossa->ei pipoa, talveksi kyllä)
5. joku muu (mikä?)
-Was many years ago that I left home
and came this way-
Noilla kortsuilla sais ainakin varmasti suuren respectin..Miettikäähän kun hommat on alkamassa ja nappaat käteesi kumin, jonka varressa lukee rautaneito. Tosin siinä piilee pieni vaara et tuo teksti jostain kumman syystä lyhenee ainakin itsellä niin, että siinä lukee raato. . Johan meni respectit..No joo, se siitä.
Itse oon tuon hupparin kannalla. Itsellä ei sellaista vielä ole ja t- paitoja on kaappi väärällään samoin kuin collegepaitoja.
Tästähän tulee kohta jotku lahkot mieleen, puoli Suomea kävelee samat paidat, lakit, housut ja lenkkarit jalassa kaupungeilla. Ja tietty totinen heavymetal-ilme kasvoilla koko ajan