Tunnelmallisin kappale

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Gaahl
Peräruiske
Peräruiske

Post by Gaahl »

Hallowed be thy name.Alun kongi on kuin olisi tuomiopäivä tulossa ja muutenkin biisin teema on hyvinkin synkänlainen.
Black is the night
Metal we fight
Tail_Gunner
Vempare
Vempare

Post by Tail_Gunner »

Mielestäni huonoin, karmivin ja typerin biisi CAN I PLAY WITH MADNESS!!! Siinä ei ole mitään järkeä... Ei sovi yhtään Iron Maidenin tyyliin.

Miksi Iron Maiden edes ryhtyi kehittelemään semmoista karmivaa biisiä.

Ainakun kuulen sen radiossa tai han missä tahansa, multa menee hermot ja huudan: '' Voi hemmetti! Taasko Can I Play With Madness biisi soi?! Laittakaa se toosa kiinni, tai tehkää jotakin! Tulee ihan kylmat väreet! :wink:
Mr. Hetson
Bändäri
Bändäri

Post by Mr. Hetson »

Afraid to shoot strangerin kitarointi nostaa kaikki ne kaksi karvaa jota selästä löytyy pystyyn.

Ja toinen on Rime of the ancient marinerin kohta jossa bruce lukee runoa ja taustalla kuuluu laivan lattia lankkujen natina
...After all,I´m not afraid of dying...
AironMaiden
Peräruiske
Peräruiske

Post by AironMaiden »

^^
Käsittäkseni tässä tarkoitetaan positiivisesti karmivaa.
Sori offtopic hihi.

Edit: No jokainen tulkitkoon miten haluaa. Minun mielestäni siinä tarkoitetaan positiivisella mielellä.
Muuten hyi helkatti kun alko hävettämään nuo ärsyttävin biisi-topicin viestini. Ja nyt loppuu offtopic mun osaltani.
Last edited by AironMaiden on Wed Jul 13, 2005 20:30, edited 1 time in total.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Itseasiassa ei ole ollut juttua, että tarkoitettiinko biisejä positiiviivisella vai negatiivisella mielellä ihokarvojasi nostattamaan.

"Mikä nostaa niskakarvasi ja karmii selkäpiitäsi. Mulle ehdottomasti tällänen biisi on Still Life. Aina nousee niskakarvat pystyyn, varsinkin siinä alussa. Kyllä on harvinaisen spooky kappale, toinen on varmaan hallowed be thy name."

No joo ylenpää lausetta lukien tulee mieleen kyllä väkisin (Ainakin minulla) Positiivisella mielellä karmaiseva.
Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

Ipe wrote:^ Itseasiassa ei ole ollut juttua, että tarkoitettiinko biisejä positiiviivisella vai negatiivisella mielellä ihokarvojasi nostattamaan.

"Mikä nostaa niskakarvasi ja karmii selkäpiitäsi. Mulle ehdottomasti tällänen biisi on Still Life. Aina nousee niskakarvat pystyyn, varsinkin siinä alussa. Kyllä on harvinaisen spooky kappale, toinen on varmaan hallowed be thy name."

No joo ylenpää lausetta lukien tulee mieleen kyllä väkisin (Ainakin minulla) Positiivisella mielellä karmaiseva.
Joo siis kaikille vielä selväksi, että tä on positiivisessa mielessä. Toi on kirjoitettu alunperin muistaakseni vielä noobikauteni hallitessa. Eli kirjoitusasu on harvinaisen paska, ja liian lyhyt aloitusviestiksi muutenkin.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Hallowed Be Thy Name onnistuu kyllä tuossa tehtävässä aina, katsokaa Rock In Rio.
LongDistanceRunner
Wimp
Wimp

Post by LongDistanceRunner »

Infinite Dreams

Aivan kertakaikkisen fantastinen rakenne biisissä. Eikä edes varsinaista kertsiä. Maiden kaikkien aikojen top 3 biisi!
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

^Komppaan täysin... :wink: Rime of the Ancient Marinerin väliosiokin saa aikan väreilyä selän alueella.:lol:
Mp3
Vempare
Vempare

Post by Mp3 »

Dream of Mirrors
karmivan siitä tekee sanoitukset ja alku :o se on vaan jotenkin karmivaa
Eddie wants you....
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

LongDistanceRunner wrote:Infinite Dreams

Aivan kertakaikkisen fantastinen rakenne biisissä. Eikä edes varsinaista kertsiä. Maiden kaikkien aikojen top 3 biisi!
Varsinkin Infinite Dreamsin alku on jotain uskomatonta, kaverithan ovat neroja.
Myös Revelations, Children of the damned, Dance of death ja Remember tomorrow ovat mainiota kylmäväretehtaita.
666 Maiden_fani
Vempare
Vempare

Post by 666 Maiden_fani »

Sign of the cross.Oltiin 5 päivää mokissä missä ei ollu sähköö ja oli cd soittimessa The X factor,pilkko pimessä biisin alku.....Nostattaa vieläkin kylmiä väreitä.
"Taistelemme maalla ja merellä
Taistelemme yhä luottavaisemmin ja voimakkaampina ilmassa
Puolustamme saartamme hinnalla millä hyvänsä
Taistelemme rannoilla, laskukentillä -
kentillä ja kaduilla
Taistelemme kukkuloilla antautumatta koskaan"
Jawbreaker
Bändäri
Bändäri

Post by Jawbreaker »

Se on kyllä Hallowed by the name.
Jsotain syystä tämä nostaa aina niskakarvat pystyyn.

muista biiseistä ehdottomasti Metallica - One Musiikkivideo.
On se vaan niin surullinen :(
Peace Sells... But Whos buying?
Niinpä.
Sandman
Peräruiske
Peräruiske

Post by Sandman »

Hrr.. Selkäkarvojen nostatukseen kelpaavat ehdottomasti parhaiten Rime of the Ancient Marinerin tai Seventh Sonin upeat keskiosat, kun taas Powerslaven soolo nostattaa käytännössä räjähdyksen partaalle.

Virtual XI saa lähinnä niskakarvat kasvamaan sisäänpäin ja juomaan rotanmyrkkyä..
"A penny will hide the biggest star in the universe if you hold it close enough to your eye."
Jermus
Wimp
Wimp

Post by Jermus »

top3

1. Hallowed be thy name
2.Still life
3. face in the sand

Mutta kyllä sign of the cross saa selkäkarvat pystyyn varsinkin rock in riossa.
You'll die as you lived in a flash of a blade...
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kyllähän toi Wildest Dreams on noussut mun asteikossa aika korkealle!Vittu kun on huono biisi ei voi muuta sanoa ja vielä avausraita,ei ei ja EI! :shock:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
piru itse
Hang-Around
Hang-Around

Post by piru itse »

Kyllähän ne karvat nousee pystyy viimeistään kun Fear of the darkki polkaistaan käyntiin alun tunnelmoinnin jälkeen. Myös Afraid to shoot strangers saa väreitä aikaan :lol:
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

^No mitä ihmettä :shock: Kyllähän välillä on jo FOTD kyllästynyt,mutta kyllähän noi molemmat on ihan sankari biisejä!Tietty jos ei diggaa niin ei,mutta ihmetellä täytyy!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

^ Eiköhän Piru tarkoittanut nuo ihan positiivisessa mielessä.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Make#34 wrote:^No mitä ihmettä :shock: Kyllähän välillä on jo FOTD kyllästynyt,mutta kyllähän noi molemmat on ihan sankari biisejä!Tietty jos ei diggaa niin ei,mutta ihmetellä täytyy!
Niin karmivalla tässä yhteydessä haettiin sellaista positiivista karmivuutta :D
Helposti kyllä voi menna vipuun....

Nenä tuuleen.....
Into Iron Maiden Since 1983
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

:oops: UUH no niinpä olikin voe helevata!Olin duunista safkiksella ja lukasin varmaankin vähän hätäsesti!No johan jo itekkin ihmettelin et mitäs se mies hourii,mutta minähän se ite aloin houraileen SORI SORI :lol:
Wickerman
Wimp
Wimp

Post by Wickerman »

Karmivin taitaa olla Afraid To Shoot Strangers. Kuulin sen ensimmäistä kertaa juuri samaan aikaan, kun eräs mun sukulaisista (eno) kuoli yllättäen ja (enkä tiedä miksi) ATSS toi kauan ko. enon mieleen.
If that's my destiny, it'll have to be!
www.mikseri.net/rautaholvi
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No sehän taitaa selittää sinun kohdallasi tuon biisin karmivuuden kun taas normaali oloissa :roll: sehän on aivan mahtava biisi!
-Iron-
Paholainen
Paholainen

Post by -Iron- »

Hallowed by the name on kyllä se mikä biisi, joka onnistuu saamaan karvat pystyyn ja kyömät väreet liikkeelle.Loistava biisi :finger:
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
piru itse
Hang-Around
Hang-Around

Post by piru itse »

^ Eiköhän Piru tarkoittanut nuo ihan positiivisessa mielessä.
Joo, eli kyllä hyvällä tavalla karmivia kappaleita, niin kuin asa aikaisemmin korjasikin :) . Täytyy vielä lisätä hyvällä tavalla karmiviin kappaleisiin Ullevin keikan live versio Die with your boots on:sta. Sitä on tullut aika reippaasti viime aikoina :D
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
Post Reply