Death On The Road - 2CD 26.8.2005

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Hese wrote:No siis, elämä on! Oliko tuo nyt niin hirveän suuri yllätys, jos joku levy EI päädy ennen julkaisupäivää nettiin niin sehän olisi vasta ihme. Kyllä fanit levyn ostavat olivatpa he sen ensin imuttaneet netistä tai ei.
Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..
Half Lives... Eat But Never Kill
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Se nyt on mulle ihan sama tuleeko se ennen vai jälkeen julkaisun tai ihan koska tahansa, mutta mä en itte osallistu tommoseen touhuun ja piste.
Juu oot Hese kyllä oikeessa, että kyllä ne Maiden-fanit tuon kyllä varmaan osa lataavatkin, mutta ostamisen jälkeen...luultavasti.

EDIT: Mun on turha puhua mistään lataamisjutuista kun en niistä juurikaan mitään tajua. Parempi kun lyö vaan rahat tiskiin niin pääsee paaaljon helpommalla.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Onko nyt kukaan edes ladannut tuota, niin että voi varmaksi sanoa sen olevan juuri tuo julkaistava versio. Eikä mikään samalta keikalta nauhoitettu bootleg, minkä joku on huvikseen nimennyt Death on the Roadiksi? No, oli miten oli, ihan sama mulle.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Yrms_ wrote: Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..
Anteeksi? Jo nyt, niinkö? Julkaisuun on enää 25 vuorokautta, korkea aika ollakkin jo ripattuna. Kyllä waregroupit hommansa osaa ja tietää yhteytensä. Albumista riippuen levy voi olla jopa kolme kuukautta ennen julkaisupäivää yleisesti vertaisverkoissa saatavilla.

Itse asian järkevyyteen ja muuhun moralisointiin en (tällä kertaa) jaksa ottaa kantaa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

QazKFD wrote:
Yrms_ wrote: Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..
Anteeksi? Jo nyt, niinkö? Julkaisuun on enää 25 vuorokautta, korkea aika ollakkin jo ripattuna. Kyllä waregroupit hommansa osaa ja tietää yhteytensä. Albumista riippuen levy voi olla jopa kolme kuukautta ennen julkaisupäivää yleisesti vertaisverkoissa saatavilla.
Jep, kyllä ne perkeleet hommansa osaavat. On todellakin ihme, ettei ole päätynyt jo aikaisemmin jakeluun. Lienee ollut EMI skarppina...
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Siinä linkkiä niille, jotka haluavat varata paketin Suomen maasta.
Itse en CDONISTA viitsi tilata on kestänyt niin julmetun kauan.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Theoden
Bändäri
Bändäri

Post by Theoden »

Olli the Wicker man wrote:http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Eihän tässä nyt mitään First ten yearsin japani älppäri boxeja olla varailemassa :D Kyllähän tuon saa sitten vaikka ennakkotilailtua swampista, kun muistavat päivittää sivujaan.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

Olli the Wicker man wrote:http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

On muuten ruotsissa tuokin lafka. :P
Nojoo, mutta itse pidän fiksuimpana ostaa se itse kaupasta. 100% varmasti taas joka free recordeistakin saa heti ilmestymispäivänä.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

^ Sama juttu mun kohdalla. En kyllä rupea mitään varauksia tekemään. Ostokset teen tutusta ja turvallisesta Swamp musicista. Absolutely... 8)
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Laitan illalla mielenkiintoista infoa etusivulle monenlaisista Maidenin lähitulevaisuuden asioista Suomeen liittyen. Info on EMIltä ja siihen liittyy DVD, sinkku, telkkari, LP ja muut jutut. Töissä sen verran hässäkkää koko ajan, että illalla ehdin naputella näitä.

Kiitoksia MS:lle hyvästä yv:stä! Hyvä idea. Ei vaan tullut tässä häsätessä mieleen.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

Rautaneito.com wrote:Death On The Road 2 CD ja DVD julkaistaan Suomessa 29.8.2005. DVD:stä tulee tripla...
Ymmärsinkö oikein? Tuleeko dvd-levyjä KOLME? Kolmelle levyllehän saa kamaa ihan vitusti. Vai siis mitä häh?
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Ilmeisesti nyt tämän kuun lopussa tulee tuo normaali tupla-DVD.

Tästä triplasta en kyllä itsekään ole kuullut mitään?
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Tulipa vielä ennakkotilattua tuolta HMV:stä tuo DOTR-vinyyliversiokin. Kaikki mulle ja heti! :)
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

HMV:ssä kerrotaan DVD:n julkaisupäiväksi 19.9. ja siellä olevan tiedon mukaan kyseessä on tupla DVD. Minulle on kuitenkin kerrottu, että kyseessä on tripla. Ensi viikolla tulee varmaan uutta tarkkaa tietoa, että mistä on kyse.
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Pertti Keinonen wrote:HMV:ssä kerrotaan DVD:n julkaisupäiväksi 19.9. ja siellä olevan tiedon mukaan kyseessä on tupla DVD. Minulle on kuitenkin kerrottu, että kyseessä on tripla. Ensi viikolla tulee varmaan uutta tarkkaa tietoa, että mistä on kyse.
Tuplan pitäisi tulla jo 28.8, ihan maailmanlaajuisesti?!

Joten kaiketi tuo sitten on joku tripla-härpätin?
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

^Jos olen oikein ymmärtänyt, ensin julkaistaan 2 CD livealbumi 29.8. ja syyskuussa tulee DVD. Jostain syystä Maiden ei nyt vaan informoi asiasta, vaikka julkaisupäivä on lähestymässä. Ei kai se nyt niin vaikeata voi olla tiedottaa nettisivujen kautta, kun tuntuu, että kaikilla on nyt vähän pää pyörällä, että mitä sieltä tulee ja milloin.
Jauno
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Jauno »

Tai sitten...kun eka tulee 2cd ja sitten (ehkä?) 1dvd, niin tämä olis kääntynyt siihen muotoon että yhteensä tulee tripla-hässäkkää..
Eli otetaan kaikki vinyylit pois laskuista
Silver linings can disappear, but they always shine..
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Tulisi nyt vaan tupla-cd ja tupla-dvd niin kaikki olisi selkeämpää.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Kyllä sieltä vaan nyt sellaista infoa pukkaa, että Maiden julkaisee tripla DVD:n. Materiaalia on vaan yksinkertaisesti niin paljon. Kolmas levy sisältää matskua DODin teosta ja kiertueesta.

Minkähänlainen paketti kolmen levyn julkaisu on ihan noin fyysisesti? Ja mitäköhän se maksaa?
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Näinköhän sitten kolmas dvd mukailee/ seurailee RTTH kirjan viimeisintä painosta? Kyllä 3 dvd paketti on ihan tervetullut. Nälkää riittää.
Into Iron Maiden Since 1983
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Meneepä vaikeaksi! Ihmettelen taas tuota IM.comin tiedotustaitoa.

Tuleekohan sieltä sitten lainkaan mitään DVD:tä vielä 28.8?

Toivottavasti ei nyt kovin myöhään syssymmälle mene.
Alex Machine
Bad Ass MotherFucker
Bad Ass MotherFucker

Post by Alex Machine »

Pertti Keinonen wrote:Kyllä sieltä vaan nyt sellaista infoa pukkaa, että Maiden julkaisee tripla DVD:n. Materiaalia on vaan yksinkertaisesti niin paljon. Kolmas levy sisältää matskua DODin teosta ja kiertueesta.
Erikoista, kakkoslevynhän piti alkuperäisen tiedotteen mukaan sisältää matskua tuosta levyn tekemisestä. Mitäköhän sille ylimääräiselle levylle sitten on tulossa? :shock:
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kyllähän tässä vesikielellä odotellaan tuota DVD pakettia ja Pekeä kompatakseni niin kyllä on aivan tervetullut :D Hienoa et saa uusia IM videoita!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

TRIPLA-DVD? Voi jessus, yhdelle levyllehän mahtuu jo paljon kamaa, onks sitä oikeesti kolmen levyn verran? :shock: Ei siinä muuten vikaa oo, helvetin hienoa jos näin on, mut sitä hintaa vaan mietin.

Niin, ja mä kuulin, että Death On The Road julkaistaan jenkeissä kolmea viikkoa myöhemminkin kuin muualla, ja siltä se vaikuttaakin. Just esmes. Amazon.com antaa julkaisupäiväks 27.9. ja toi HMV.com ton 19.9, kun taas brittien amazon.co.uk 29.8.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
ploughman
Roudari
Roudari

Post by ploughman »

Onkohan joku jossain (esim Suomen Emissä) sekoittanut vähän noita päiviä?

Jospa ne kaikki nyt tulevatkin 28.8 täällä Euroopassa ja Jenkeissä sitten 19.9?
Post Reply