Children Of Bodom
Moderator: The Killer Krew
-
- Vempare
Odotan innoissani!toukokuun Soundi wrote:Helsinkiläisen Children of Bodomin lokakuussa ilmestyvä viides studioalbumi kantaa nimeä Are You Dead Yet?. Kitaristi/laulaja Alexi Laihon mukaan luvassa on yllätyksiä niin musiikin kuin tekstienkin saralla. Tutut laulu-, kitara- ja kosketinelementit ovat toki ennallaan, mutta tarjolla on myös industrial-vaikutteita ja aiempaa huomattavasti suoraviivaisempaa paahtoa. Yhtenä uudemmista intoilun aiheistaan mies mainitsee Static-X:n musiikin.
CoB:n ystävä olen ollut heti ensimmäisestä levystä lähtien.
Kuka haluaa tai tarvitsee mitään jumalia? En minä ainakaan. Mikään jumalallinen voima ei säätele elämääni, enkä sellaista haluakaan.
Valitsen itse oman kohtaloni. En ole kenenkään ihmisen orja.
-Kitiara uth Matar-
-Kitiara uth Matar-
Mä en oo ikinä pitäny Bodomista, tulee mieleen että Laiho on joku orjapiiskuri joka ei anna Latvalan soittaa soolon sooloa. (Latvala on mielestäni parempi kuin Laiho) Laiholla ei ole sitä fiilistä mukana. Mielipiteeni=jos haluaa kuulla koko tuotannon, kuuntele Hate Me! se riittää. Niin samanlaista on musa joka levyllä. Niin ja Ne Maiden-coverit 

Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Hang-Around
^^Minulla on kovat odotukset tuolle tulevalle levylle. Hate crew deathroll levyllä lähdettiin jo parempaan suuntaan ja pidän levyä bändin tähän asti parhaana levynä ylivoimaisesti.
Trashed, lost & Strungout ja Knuckleduster ovat nyt etukäteen (jos tuleva levy sattuu sisältämään nämä biisit) vakuuttavia biisejä.
On Bodominkin meno muuttunut näiden biisien perusteella ja vieläpä paljon parempaan suuntaan. Levy tulee hommattua varmasti jos materiaali on edellämainittujen kipaleiden tasoa.
Trashed, lost & Strungout ja Knuckleduster ovat nyt etukäteen (jos tuleva levy sattuu sisältämään nämä biisit) vakuuttavia biisejä.
On Bodominkin meno muuttunut näiden biisien perusteella ja vieläpä paljon parempaan suuntaan. Levy tulee hommattua varmasti jos materiaali on edellämainittujen kipaleiden tasoa.
HahhahProdical Son wrote: Ei mitään väliä samaa paskaa molemmat!!!

Taas on vuoden kommenti esillä, näistähän voisi jotain palkintojakin jakaa.
Mutta itse aiheeseen, eipä ole tullut Bodomia paljoa kuunneltua enää viime aikoina. Kaksi ekaa levyä tosin ovat ihan asiallista menoa ja toimivat kyllä allekirjoittaneelle, mutta seuraavat kiekot ovat vähän vähemmän toimivia.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Soittaa missä?Yrms_ wrote:Laiho on joku orjapiiskuri joka ei anna Latvalan soittaa soolon sooloa.
Kyllä Latvala muistaakseni muutaman soolon heitti Tavastian keikalla toukokuussa 2004. Tai sitten dementia alkaa vaania... Kännissä en ollut.
Kuka haluaa tai tarvitsee mitään jumalia? En minä ainakaan. Mikään jumalallinen voima ei säätele elämääni, enkä sellaista haluakaan.
-Kitiara uth Matar-
-Kitiara uth Matar-
-
- Rautaneito IRC Crew
Hetkonen, mitkä ne! Niitä ei ole kuin YKSI, Eli Aces High. Ihan onnistunut, mutta olisi voinut jättää tekemättäkin. The Trooper on SENTENCEDIN coveri, joka julkaistiin jo joskus vuonna 1992/1993 (en muista, enkä jaksa tarkistaa).Yrms_ wrote: Niin ja Ne Maiden-coverit
On ne MP3 niin hauskoja

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
^On se vaan kumma juttu, kun tuo em. asia ei mene jengille jakeluun
.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Roudari
En tykkää yhtään! Ei powermetal edes enää kolahda oikein ja synia käytetään kohtuuttoman paljon.
Last edited by Soul_Intruder on Sat Jul 30, 2005 21:49, edited 1 time in total.
Pienellä varauksella odottelen uutta Bodomia. Hatecrew Deathroll oli loistava kokonaisuus ja toivottavasti jotain sen tyylistä kamaa olisi luvassa. Uusi single Thrashed, Lost & Strungoutin nimibiisi on vakuuttava mutta se toinen uusi biis, oliko se se Knuckleduster tai joku niin se ei taas olekaan mikään kummoinen biisi. Näiden kahden uuden biisin perusteella on vähän ristiriitaiset tunteet uudesta kamasta. No eiköhän se uusi sinkku, sitten kun se joskus julkaistaan niin mene ostoon niin sittenpähän kuulee.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
no kyllä mä tiesin että sentenced on tehny coverin trooperista ja että jotain fear of the darkkia ne ei oo coveroinu. mulle on jostain tullu käsiin powerslave mutta tiedä sit onko sekään bodomin. no ihan sama, paskaa sekin oli.Yrms_ kirjoitti:
Niin ja Ne Maiden-coverit Confused
Hetkonen, mitkä ne! Niitä ei ole kuin YKSI, Eli Aces High. Ihan onnistunut, mutta olisi voinut jättää tekemättäkin. The Trooper on SENTENCEDIN coveri, joka julkaistiin jo joskus vuonna 1992/1993 (en muista, enkä jaksa tarkistaa).
On ne MP3 niin hauskoja
Half Lives... Eat But Never Kill
Eiä ollut taaskaan vastaus kaukanaYrms_ wrote:no kyllä mä tiesin että sentenced on tehny coverin trooperista ja että jotain fear of the darkkia ne ei oo coveroinu. mulle on jostain tullu käsiin powerslave mutta tiedä sit onko sekään bodomin. no ihan sama, paskaa sekin oli.Yrms_ kirjoitti:
Niin ja Ne Maiden-coverit Confused
Hetkonen, mitkä ne! Niitä ei ole kuin YKSI, Eli Aces High.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Bändäri
Itsekkin on tullut ladailtua vähäsen bändin musiiikkia ja kai niitä albumeitakin voisi kohtapuoleen ostaa.
Ihan mukavan kuulloista musisointia ja Laihon vokalisointi mukavankuuloista.
Tykkään.
Biisit jotka olen kuullut Bodomilta:
Lake Bodom, Angels Dont kill, Needled 24/7, Hate me, everytime i die
Ihan mukavan kuulloista musisointia ja Laihon vokalisointi mukavankuuloista.
Tykkään.
Biisit jotka olen kuullut Bodomilta:
Lake Bodom, Angels Dont kill, Needled 24/7, Hate me, everytime i die
Peace Sells... But Whos buying?
Niinpä.
Niinpä.
Ei toimi Bodom enää juuri alkuunkaan. Vielä vuosi sitten tuli diggailtua ja kuunneltua paljonkin, mutta nykyään menee vain harvoin pienissä erissä. Levyistäkin olen parhaillaan hankkiutumassa eroon, vaikka hyllystä löytyykin vielä Something Wild ja Follow The Reaper. Ei sillä, etteikö Bodom olisi oman "melo-Death" genrensä huippua, ei vaan kiinnosta kyseisen genren edustajat juuri yhtään. Laihon kitaroinnista kyllä pidän, mutta miehen vokaalit aiheuttavat oitis ärsytys-reaktion. Seuraavan COB-levyn hankin kuunteluun jotain kautta, mutta tuskin tulen siihen vähäisiä rahojani sijoittamaan.
Soul_Intruder wrote:En tykkää yhtään! Ei powermetal edes enää kolahda oikein ja synia käytetään kohtuuttoman paljon.
HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Mutta asiaan, eli on tässä uutta singleä tullut nyt repeatilla kuunneltua (netistä siis tuli vastaan) ja kyllähän tämä hyvältä kuulostaa. Bonuksena loistava britney oops i did it again coveri.

-
- Roudari
Heh. Ole hyvä vainHese wrote:Soul_Intruder wrote:En tykkää yhtään! Ei powermetal edes enää kolahda oikein ja synia käytetään kohtuuttoman paljon.
HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
Kiitos suoli_työntyjä että sain päivän parhaat naurut. Bodomhan melkein on poweria
![]()

Mun mielestä Bodomilla on paljon powermetal-vaikutteita biiseissään. Hieman tylsähköä musiikkia tuo Bodom, mutta muutaman hyvän biisin oon kuullut yhtyeeltä. Eli ei se Bodom huonoin bändi ole. Mietin vaan, että mikäköhän se genre sitten on jos se ei ole powermetallia.