Somewhere Back In Time Tour 2008
Moderator: The Killer Krew
Kyllä mä suuresti toivon, että Aces High olisi avausbiisinä tuolle toivottavasti kaikkien aikojen keikalle. Tuosta biisivalikoimasta kun saa aivan helvetin hyvän, jos halua on. Alexander olisi aivan ehdoton tuohon settilistaan, kuin myös Seventh Son. Mun mielestä toi Iron Maiden alkaa olla niin loppuun kulutettu biisi, että ei haittaisi pätkän vertaa, jos se listasta pois jätettäisiin. Kuten Charlottekin mainitsi tuossa ylempänä, niin jätettiinhän tälläkin kiertueella Fear of the Dark pois.
Tuolta kiertueelta joka tapauksessa odotan aivan älyttömän paljon. Listasta pois Number of the Beastit, Iron Maidenit, Wrathchildit jne. ja nyt settiin niitä yleisön kauan toivomia helmiä kuten Seventh Son, Alexander, Infinte Dreams, Moonchild, No Prayer, Aces High jne. ja avot!!
Tuolta kiertueelta joka tapauksessa odotan aivan älyttömän paljon. Listasta pois Number of the Beastit, Iron Maidenit, Wrathchildit jne. ja nyt settiin niitä yleisön kauan toivomia helmiä kuten Seventh Son, Alexander, Infinte Dreams, Moonchild, No Prayer, Aces High jne. ja avot!!
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
-
- Roudari
Johan on aikaisessa tämä topikki kun tuohon Golden Years -kiertueeseen on varmaankin pari vuotta aikaa... noh ei sen niin väliä. Kovasti on settilistaakin ehditty spekuloimaan ja heitänpä sitten omat mausteeni tähän soppaan. Uskon, että aivan kuten Early Days kiertueellakin, Golden Years kiertueella tullaan keskittymään täysin tuon ajan kappaleisiin, vaikka Iron Maiden tullaan varmaankin kuulemaan. Oikeastaan tuommoiselle kiertueelle ei kaipaisikaan biisejä muilta levyiltä, sillä näistä kolmesta/neljästä levystä löytyvät kelpo ainekset omaan settiin.
Ja mitä noihin eepoksiin tulee, niin veikkaanpa että ainakin Rime ja SOASS tullaan kuulemaan, soitettiinhan tuo SOASS Seventh Tourillakin.
Ja mitä noihin eepoksiin tulee, niin veikkaanpa että ainakin Rime ja SOASS tullaan kuulemaan, soitettiinhan tuo SOASS Seventh Tourillakin.
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Itse kuulun myös niihin jotka ei voi kuvitella maiden keikkaa ilman setin päättävää Iron Maiden -biisiä. Se on pakko tulla ja uskon kyllä että se on ainoa poikkeus tällaisella kiertueella.
Mutta nyt tällä Golden era kiertueella pitää olla Maidenilla munaa jättää Beastit ja Hallowedit ym. pois. Ei niitä tarvitse soittaa kun ne on kuitenkin hinkattu tuolla uuden albumin kiertueella. Kyllä 84-88 ajoista saa sellaisen setin väännettyä että hirvittää. Arvelen että myös No prayer ja FOTD levyjä edustetaan 2-3 biisillä tällä kiertueella, mohdollisesti ehkäpä luulenniin.
No hauska heitellä kun kiertueesta ei ole vielä mitään havaintoa. Jos nyt saisivat se uuden levynkin ensin ulos ja sen kiertueen alta pois....
Mutta nyt tällä Golden era kiertueella pitää olla Maidenilla munaa jättää Beastit ja Hallowedit ym. pois. Ei niitä tarvitse soittaa kun ne on kuitenkin hinkattu tuolla uuden albumin kiertueella. Kyllä 84-88 ajoista saa sellaisen setin väännettyä että hirvittää. Arvelen että myös No prayer ja FOTD levyjä edustetaan 2-3 biisillä tällä kiertueella, mohdollisesti ehkäpä luulenniin.
No hauska heitellä kun kiertueesta ei ole vielä mitään havaintoa. Jos nyt saisivat se uuden levynkin ensin ulos ja sen kiertueen alta pois....

^Juu onhan näitä levyn avaus raitoja joita on soitettu keskellä settiäkin. Tuo Where eagles dare on tosin soitettu aiemminkin keskellä, joten se ei ollut mikään yllätys. Mutta Aces high, Moonchild tai Caught somewhere in time eivät ole ikinä esiintyneet setin keskellä. Tietysti tuo encoren avauksessa käyttäminen toimisi varmaan hyvin. Muuten minun on ainakin vaikea kuvitella näitä muualla kuin alussa, vastaan en tosin laita.
"Banaanit ovat hyvää syötävää, ja niistä saa vielä parempaa jos ottaa kuoret pois." Sami Soininen/Apinamaailma
Mä olen nähnyt joskus unta, että Caught Somewhere In Time esiintyi setin keskellä, aluksi soitettiin pätkä Bladerunner teemaa ja sitten räjähti....
Huimaa spekulointia jo, vaikka kiertueesta ei ole vielä mitään tiedotettukaan
Huimaa spekulointia jo, vaikka kiertueesta ei ole vielä mitään tiedotettukaan

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
On kyllä niin aikaisessa vaiheessa tämä topic, että ei mitään järkeä, mutta samapa tuo.
Itse ainakin toivoisin Maidenilta niin täydellistä ratkaisua, kuin Moonchild avaajana, sekä Only The Good Die Young keikan viimeisenä. Tuskin tuo kuitenkaan tapahtuu, kun ei Maiden ole tainnut koskaan soitaa OTGDY:ia livenä. Ja Moonchild ehdottomasti siitä syystä ekaksi, että Aces High on avaajana jo kuultu Ed Hunter tourilla.
Itse ainakin toivoisin Maidenilta niin täydellistä ratkaisua, kuin Moonchild avaajana, sekä Only The Good Die Young keikan viimeisenä. Tuskin tuo kuitenkaan tapahtuu, kun ei Maiden ole tainnut koskaan soitaa OTGDY:ia livenä. Ja Moonchild ehdottomasti siitä syystä ekaksi, että Aces High on avaajana jo kuultu Ed Hunter tourilla.
On helkkarin mielenkiintoista lukea näitä viestejä kuten Keinonen totesi
Itse toivoisin tietysti nuo eeppiset aleksanterit seventh sonit ja rimen .
Muita toiveita olisi.
Only the good die young
Gaugh somewhere in time
Infinite dreams
Powerslave
Moonchild
Stranger in a stranger land
The loneliness of the long distance runer
Itsestään selvyydet kuten Wasted years ja Heaven can wait voisi ehkä tiputtaa tai ainakin heavenin..ota tosta nyt sitte selkoa
Minun puolesta nuo iän ikuiset Iron maiden,Number of the beast hallowed be thy name ja Sanctuary eivät kuuluisi tuolle Golden tourille.
Noihin biiseihin rupeaa muuten tulemaan liiallinen radiosoitto efekti joka tuhoaa biisin kuin biisin.
Joo, mutta onhan tässä vielä mukavasti aikaa arvuutella tuota settilistaa.

Itse toivoisin tietysti nuo eeppiset aleksanterit seventh sonit ja rimen .
Muita toiveita olisi.
Only the good die young
Gaugh somewhere in time
Infinite dreams
Powerslave
Moonchild
Stranger in a stranger land
The loneliness of the long distance runer
Itsestään selvyydet kuten Wasted years ja Heaven can wait voisi ehkä tiputtaa tai ainakin heavenin..ota tosta nyt sitte selkoa

Minun puolesta nuo iän ikuiset Iron maiden,Number of the beast hallowed be thy name ja Sanctuary eivät kuuluisi tuolle Golden tourille.
Noihin biiseihin rupeaa muuten tulemaan liiallinen radiosoitto efekti joka tuhoaa biisin kuin biisin.
Joo, mutta onhan tässä vielä mukavasti aikaa arvuutella tuota settilistaa.
-
- Tuhlaajapoika
No, katsotaanpa... Biisejä joita minä ainakin haluaisin kuulla GY -kiertueella olisivat ainakin
Powerslave:
Aces High
2 Minutes to Midnight
Powerslave
Rime of the Ancient Mariner
Somewhere in Time:
Caught Somehere in Time
Wasted Years
Déjà Vu
The Loneliness of the Long Distance Runner
Alexander The Great (tuskin toteutuu)
Seventh Son of a Seventh Son:
Moonchild
Infinite Dreams
The Evil That Men Do
The Clairvoyant
No Prayer for the Dying:
Tail Gunner
Holy Smoke
No Prayer for the Dying
Bring Your Daughter... ...to the Slaughter
Jos tuollaiset neljä biisiä jokaiselta levyltä otettaisiin olisi setin koko 16 kappaletta, tällä Early Days -kiertueellahan lukema oli 17. Tietysti mielellään useampikin kappale saisi olla. Mikäli tuo No Prayer for the Dying ei sisälly pakettiin voitaisiin minun puolestani ottaa vaikka näitä perusveisuja (The Trooper, Fear of the Dark, Hallowed Be thy Name sun muut) tai sitten tuntemattomampia biisejä näiltä kolmelta pakettiin sisältyvältä levyltä. Se on kuitenkin minulle melko sama mitä he siellä lavalla soittavat, joka tapauksessa menen keikalle jos vain mahdollista.
Ja kun tätä aloitusbiisiä on pohdittu niin mielestäni toimiva ratkaisu (paitsi ehkä Brucen kurkun kannalta) olisi että Moonchild toimisi aloittajana ja kun varsinainen setti olisi veivattu läpi ja Maiden poistunut lavalta niin pärähtäisi soimaan Churchill's Speech jonka jälkeen Aces High. Se räjäyttäisi yleisön jos mikään...
Powerslave:
Aces High
2 Minutes to Midnight
Powerslave
Somewhere in Time:
Caught Somehere in Time
Wasted Years
Déjà Vu
The Loneliness of the Long Distance Runner
Alexander The Great (tuskin toteutuu)
Moonchild
Infinite Dreams
The Evil That Men Do
The Clairvoyant
No Prayer for the Dying:
Tail Gunner
Holy Smoke
No Prayer for the Dying
Bring Your Daughter... ...to the Slaughter
Jos tuollaiset neljä biisiä jokaiselta levyltä otettaisiin olisi setin koko 16 kappaletta, tällä Early Days -kiertueellahan lukema oli 17. Tietysti mielellään useampikin kappale saisi olla. Mikäli tuo No Prayer for the Dying ei sisälly pakettiin voitaisiin minun puolestani ottaa vaikka näitä perusveisuja (The Trooper, Fear of the Dark, Hallowed Be thy Name sun muut) tai sitten tuntemattomampia biisejä näiltä kolmelta pakettiin sisältyvältä levyltä. Se on kuitenkin minulle melko sama mitä he siellä lavalla soittavat, joka tapauksessa menen keikalle jos vain mahdollista.
Ja kun tätä aloitusbiisiä on pohdittu niin mielestäni toimiva ratkaisu (paitsi ehkä Brucen kurkun kannalta) olisi että Moonchild toimisi aloittajana ja kun varsinainen setti olisi veivattu läpi ja Maiden poistunut lavalta niin pärähtäisi soimaan Churchill's Speech jonka jälkeen Aces High. Se räjäyttäisi yleisön jos mikään...
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Kiitos The_Air_Raid_Siren käytän pohjaasi
Voisihan tänne omankin toivomuslistan laittaa, kun sitä ei olla vielä ainakaan kauhean monesti kieletty. Turhaahan tämä on tässä vaiheessa, kun mistään Golden-Era kiertuettakaan ei olla vielä puhuttu virallisesti, kai?
Powerslave:
Flash of the Blade
Powerslave
Somewhere in Time:
Caught Somehere in Time
Wasted Years
Sea Of Madness
Alexander The Great
Moonchild
Infinite Dreams
Seventh Son Of A Seventh Son
Only The Good Die Young
No Prayer for the Dying:
Holy Smoke
No Prayer for the Dying
Fates Warning
Running Silent.. Runnig Deep
Kumminkin muutama niin pitkä biisi mukana, ettei settilista mielestäni voi olla yhtä "pitkä", kun Early Daysin settilista. Tämä kelpaisivat minulle, hunajaa olisi tulossa! Encoren encorena vielä Quest For Fire, niin voisin kuolla sukupuuttoon.

Powerslave:
Flash of the Blade
Powerslave
Somewhere in Time:
Caught Somehere in Time
Wasted Years
Sea Of Madness
Alexander The Great
Moonchild
Infinite Dreams
Seventh Son Of A Seventh Son
Only The Good Die Young
No Prayer for the Dying:
Holy Smoke
No Prayer for the Dying
Fates Warning
Running Silent.. Runnig Deep
Kumminkin muutama niin pitkä biisi mukana, ettei settilista mielestäni voi olla yhtä "pitkä", kun Early Daysin settilista. Tämä kelpaisivat minulle, hunajaa olisi tulossa! Encoren encorena vielä Quest For Fire, niin voisin kuolla sukupuuttoon.
-
- Hell Rat
Nyt on kyseessä niin loistavia albumeja, ettei näistä huonoa settiä saisi, vaikka yrittäisi. Aloitusbiisi voisi mielestäni olla vaikka mikä noista, paitsi, että Tailgunnerista en paljoakaan perustaisi. Kolme muuta ovat huippukamaa.
Ja Run to the Hilssin, Numberin ja Iron Maidenin sais mun mielestä jättää setistä suosiolla pois.
Ja Run to the Hilssin, Numberin ja Iron Maidenin sais mun mielestä jättää setistä suosiolla pois.

Olisihan tuo aikamoinen unelmien täyttymys. Somewhere in Time, Seventh Son of a Seventh Son ja Powerslave sattuvat nimittäin olemaan kolme suurinta suosikkiani Maidenilta. Jos setti koostuisi pelkästään noiden levyjen kappaleista, voisi settilistaan ottaa ihan mitkä kappaleet tahansa ja se olisi joka tapauksessa loistava.
En kuitenkaan jaksa uskoa, että biisit tulevat pelkästään noilta levyiltä. Luultavasti Iron Maiden, The Number of the Beast, Run to the Hills, Hallowed be thy Name ja The Trooper soitetaan ja niiden lisäksi tulee noin kymmenen kappaletta noilta kolmelta levyltä, mikäli tälläinen kiertue edes tulee toteutumaan.
Toivoisin vielä kuulevani joskus livenä edes jonkun seuraavista biiseistä: Rime of the Ancient Mariner, Alexander the Great, Infinite Dreams tai Seventh Son of a Seventh Son. Nämä ovat mielestäni ehkäpä Maidenin neljä parasta kappaletta.
En kuitenkaan jaksa uskoa, että biisit tulevat pelkästään noilta levyiltä. Luultavasti Iron Maiden, The Number of the Beast, Run to the Hills, Hallowed be thy Name ja The Trooper soitetaan ja niiden lisäksi tulee noin kymmenen kappaletta noilta kolmelta levyltä, mikäli tälläinen kiertue edes tulee toteutumaan.
Toivoisin vielä kuulevani joskus livenä edes jonkun seuraavista biiseistä: Rime of the Ancient Mariner, Alexander the Great, Infinite Dreams tai Seventh Son of a Seventh Son. Nämä ovat mielestäni ehkäpä Maidenin neljä parasta kappaletta.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Itse olen hivenen pettynyt, jos setti koostuu pelkästään noiden kolmen (Powerslave, SIT, SSOASS) levyn biiseistä. Älkää ymmärtäkö väärin, noistahan saisi parhaimmillaan aivan uskomattoman setin aikaan. Pointtina olikin, että edes muutama No Prayer levyn veto settilistaan mukaan (esim. Tailgunner, Public Enema Number One, No Prayer For The Dying, Bring Your Daughter.. & Run Silent.. biiseistä), ja kusisin vähintäänkin hunajaa.
Jos ja kun kiertue sisältää kuitenkin vain biisejä noilta kolmelta "Golden Eran" levyltä, niin toivoisin tavanomaisten live-biisien soittamatta jättämistä. En haluaisi kuulla 2 Minutes To Midnightia, The Clairvoyantia, Heaven Can Waitia ja Wasted Yearsia välttämättä tuolla kietueella, vaikka toimivia live-biisejä ovatkin. Yllätysvetoina mukaan vaikkapa The Loneliness Of The Long Distance Runner, Caught Somewhere In Time, Alexander The Great, The Duellists ja Flash Of The Blade. Aces High, Moonchild ja Caught Somewhere In Time toimisivat varmasti kaikki erinomaisesti aloitusbiisinä. Tai sitten se jokerikortti Tailgunner.
Jos ja kun kiertue sisältää kuitenkin vain biisejä noilta kolmelta "Golden Eran" levyltä, niin toivoisin tavanomaisten live-biisien soittamatta jättämistä. En haluaisi kuulla 2 Minutes To Midnightia, The Clairvoyantia, Heaven Can Waitia ja Wasted Yearsia välttämättä tuolla kietueella, vaikka toimivia live-biisejä ovatkin. Yllätysvetoina mukaan vaikkapa The Loneliness Of The Long Distance Runner, Caught Somewhere In Time, Alexander The Great, The Duellists ja Flash Of The Blade. Aces High, Moonchild ja Caught Somewhere In Time toimisivat varmasti kaikki erinomaisesti aloitusbiisinä. Tai sitten se jokerikortti Tailgunner.
No kunhan tulisi nyt varmistusta siitä tuleeko 3 vai 4 levyn kiertue.Peke wrote:Missä kohtaa NPFTD alkoi kuulua tähän "Golden years" scopeen?Hese wrote:^ No eiköhän ne jää setistä pois kuitenkin kiertue tulee olemaan pelkästään SIT, SSOTSS, Powerslave ja NPFTD levyiltä.
Jatketaan vaan leikkiä......mutt oli pakko kuittaa, nam!

"Nobody wants to play with me"

Niinpä, kunhan nyt vetävät sen studiolevyä seuraavan kiertueen alta pois. Sen jälkeinen homma onkin aika arvuuttelua.Peke wrote:^voin miä sunkaa leikkiä.....
Tulispa vaan varmistusta yleensäkin miten maiden on jatkamassa näitä keikkasysteemejä. Tämä Golden years kiertuehan on tempastu ihan jostain Brucen heitoista... ja nehän ovat tunnetusti aika lennokkaita.![]()
Toivottavast tulee, uskon kun näen.
-
- Tuhlaajapoika
Kyllä minä uskon että tällainen kiertue seuraavan dvd-paketin tienoilta tulee vielä, sen jälkeen materiaali alkaa menemään sen verran uudeksi, että ei ole ehkä enää järkeä muuta kuin käydä levynjulkistamiskiertueilla niistä studiolevyistä mitä Maiden vielä tekee.
Vaikka en hirveästi No Prayer for the Dying -levystä perusta niin sen kappaleet toisivat mukavaa särmää settiin, mutta jos näitä minun ja monen muun mainitsemia perusveisujakin otetaan settiin niin silloin nämä kolme ensimmäistä levyä riittävät vallan mainiosti setin täyttämiseen.
Mutta, tämän kiertueen toteutumisesta ei tosiaan ole vielä mitään huhupuheita varmempaa tieto joten tämä keskustelu on sinänsä aika turhaa, mutta spekulointihan on aina kivaa...
Vaikka en hirveästi No Prayer for the Dying -levystä perusta niin sen kappaleet toisivat mukavaa särmää settiin, mutta jos näitä minun ja monen muun mainitsemia perusveisujakin otetaan settiin niin silloin nämä kolme ensimmäistä levyä riittävät vallan mainiosti setin täyttämiseen.
Mutta, tämän kiertueen toteutumisesta ei tosiaan ole vielä mitään huhupuheita varmempaa tieto joten tämä keskustelu on sinänsä aika turhaa, mutta spekulointihan on aina kivaa...

Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
Mistä moinen? Eihän wasted yearsia ole vedetty livenä, sitten vuoden 88 kuin ed hunter tourilla? Jos en ihan väärin muista. Ja mitä 99 keikasta muistan, niin tuo toimii kuin livenä, kuin legendaarinen junan vessa.Hammer wrote:En haluaisi kuulla 2 Minutes To Midnightia, The Clairvoyantia, Heaven Can Waitia ja Wasted Yearsia välttämättä tuolla kietueella, vaikka toimivia live-biisejä ovatkin.

edit: eli pointtina on, että minusta ei wasted yearsia voi rinnastaa noihin muihin "puhki soitettuihin".

Last edited by poolrules on Thu Jul 21, 2005 11:13, edited 1 time in total.