Itse olin näkörajoitteisilla paikoilla, mutta onneksi sieltä kuitenkin näki mainiosti! Meno oli yleisön puolesta ihan kaikkialla aivan täydellistä, voisikohan samankokoisesta yleisöstä lähteä missään muualla noin paljon ääntä? Todetaan tähän lämppäristä että aika hirveätä, tosin olihan sekin paljon parempaa kun Sabbathin lämppäri Soulfly. Maidenista:
Bändi oli aivan uskomattomassa vedossa ja settilista oli itse täydellisyys. Itse olisin halunnut kuulla vielä To Tame A Landin tai Killersin, mutta harvoin mikään bändi vetää näinkään loistavaa settiä!
Näkörajoitteisilta paikoilta kiinnitin huomiota kun Bruce meni niistämään useasti esim biisien soolon aikana lavan taakse. Trooperissa Brucen asu oli ihan vekkuli. Pakko kait se on Brucen spiikeistäkin kommentoida: aivan loistavia, tämä todistaa sen että Bruce on ehdottomasti paras live-esiintyjä. Ei jumankauta kun huvittaa vieläkin

Paras keikka kyllä ikinä, aivan loistavaa... tuskin maltan odottaa kun Maiden vierailee Suomessa ensi vuonna (kuten oletettavasti vierailee).
--
Mainitaan vielä hauska juttu: keikan jälkeen Dave ja Janick menivät bäkkärille aivan paikkojeni vierestä niin kaverin kanssa pienessä "keikkahumalassa" (:D) juostiin tietysti vähän perään ja Janick Gershän sieltä hymyillen vilkuttikin suoraan meille.
Hah, kruunasi muutenkin loistavan illan!
--
Edit: Lisätään vielä, että saatiinpa kavereiden kanssa pistettyä kunnon aallotkin liikkeelle!
Ja mitään keikkatavaraa en ostanut, olkoon se minun mielenosoitukseni niille, jotka määräävät noiden hinnan. Perkele, rahathan ihan imetään ihmisiltä pois, voisiko olla kalliimpaa kamaa?