Joo'oKiller wrote: baleyn levyt ei oo ikinä kolahtanu.. (enpä kyllä ole niitä edes kuunnellu kun yhden kerran läpi)

Moderator: The Killer Krew
Joo'oKiller wrote: baleyn levyt ei oo ikinä kolahtanu.. (enpä kyllä ole niitä edes kuunnellu kun yhden kerran läpi)
Noh tuo on absoluuttinen mahdottomuus.... jos vain ja ainostaan maiden eikä mikään kappale kyllästytä taikka ala kyllästyttämään....Olli the Wicker man wrote:Mikään kappale ei oikeastaan kyllästytä, eikä tule kyllästyttämään, niin lojaalinen lupaan olla Maidenia kohtaan. Mulle musiikkia on vain ja ainoastaa Iron Maiden, joka pysyy parhaana vielä lopettamisensakin jälkeen.
Itse skippailen ihan randomilla biisejä levyiltä. Joskus saatan kuunnella vain niitä "hittibiisejä" joista ei näköjään saisi pitää, joskus taas skippaan Run To The Hillsit ja The Trooperit ja keskityn niihin muihin helmiin. Joskus taas veivaan levyä ensimmäisestä biisistä viimeiseen skippaamatta mitään. Eli omasta puolestani mistään kyllästymisestä tiettyihin biiseihin ei voi puhua.Peke wrote:Noh tuo on absoluuttinen mahdottomuus.... jos vain ja ainostaan maiden eikä mikään kappale kyllästytä taikka ala kyllästyttämään....Olli the Wicker man wrote:Mikään kappale ei oikeastaan kyllästytä, eikä tule kyllästyttämään, niin lojaalinen lupaan olla Maidenia kohtaan. Mulle musiikkia on vain ja ainoastaa Iron Maiden, joka pysyy parhaana vielä lopettamisensakin jälkeen.
No mua ei kyllästytä yksikään Maiden-kappale ja sillä HYVÄ!!!Peke wrote:Noh tuo on absoluuttinen mahdottomuus.... jos vain ja ainostaan maiden eikä mikään kappale kyllästytä taikka ala kyllästyttämään....Olli the Wicker man wrote:Mikään kappale ei oikeastaan kyllästytä, eikä tule kyllästyttämään, niin lojaalinen lupaan olla Maidenia kohtaan. Mulle musiikkia on vain ja ainoastaa Iron Maiden, joka pysyy parhaana vielä lopettamisensakin jälkeen.
Se on hyvä juttu se. Oho nousipa tästä nyt kauhee haloo, jos toinen tykkää Maidenista.The Hellion wrote:^ Kyllä nostan hattua ja kumarran sinua jos voit vielä kuolinvuoteellasikin sanoa ettet koskaan, missään vaiheessa kyllästynyt mihinkään Maidenin biisiin vähääkään
Ehkä joskus vielä huomaat, että on olemassa muutakin musiikkia kuin Iron Maiden. Joskus varmaankin myös tajuat, ettei kaikki mitä Maiden tekee ole automaattisesti hyvää/parasta. Voit toki pitää koko ikäsi Maiden-lasit päässä ja palvoa sokeasti kaikkea bändin tekemää. Itse olen Iron Maiden-fani, vaikken pidäkään jokaisesta bändin tekemästä biisistä.Olli the Wicker man wrote:Se on hyvä juttu se. Oho nousipa tästä nyt kauhee haloo, jos toinen tykkää Maidenista.The Hellion wrote:^ Kyllä nostan hattua ja kumarran sinua jos voit vielä kuolinvuoteellasikin sanoa ettet koskaan, missään vaiheessa kyllästynyt mihinkään Maidenin biisiin vähääkään
Onhan asian laita tietysti näinkin. On silti otettava kaikki ilo irti siitä ajasta, mitä on vielä jäljellä Maidenin kohdalla, kun en ole vielä kerinnyt nauttimaan bändistä vielä 10-vuosia kuten varmasti monet muut tällä laudalla liikkujat. No niin jatketaan, jatketaan...Hammer wrote:Ehkä joskus vielä huomaat, että on olemassa muutakin musiikkia kuin Iron Maiden. Joskus varmaankin myös tajuat, ettei kaikki mitä Maiden tekee ole automaattisesti hyvää/parasta. Voit toki pitää koko ikäsi Maiden-lasit päässä ja palvoa sokeasti kaikkea bändin tekemää. Itse olen Iron Maiden-fani, vaikken pidäkään jokaisesta bändin tekemästä biisistä.Olli the Wicker man wrote:Se on hyvä juttu se. Oho nousipa tästä nyt kauhee haloo, jos toinen tykkää Maidenista.The Hellion wrote:^ Kyllä nostan hattua ja kumarran sinua jos voit vielä kuolinvuoteellasikin sanoa ettet koskaan, missään vaiheessa kyllästynyt mihinkään Maidenin biisiin vähääkään
Kyllä minusta ainakin arvostelukykyä omaava fani osaa löytää suosikkinsa tekemisistä ne hyvät ja huonot puolet. Ei niin kauankaan aikaa sitten kävinmme kiivasta keskusteua kaverin kanssa Gersin paikasta Maidenissa ja tulihan samalla todettua, että ainakin minun mielestäni Gersin olo bändissä on ihan yhdentekevää, vaikka fani olenkin., Eli ne Maiden-lasit voi ja kannattaakin ottaa välillä pois päästä.Hammer wrote:Ehkä joskus vielä huomaat, että on olemassa muutakin musiikkia kuin Iron Maiden. Joskus varmaankin myös tajuat, ettei kaikki mitä Maiden tekee ole automaattisesti hyvää/parasta. Voit toki pitää koko ikäsi Maiden-lasit päässä ja palvoa sokeasti kaikkea bändin tekemää. Itse olen Iron Maiden-fani, vaikken pidäkään jokaisesta bändin tekemästä biisistä.Olli the Wicker man wrote:Se on hyvä juttu se. Oho nousipa tästä nyt kauhee haloo, jos toinen tykkää Maidenista.The Hellion wrote:^ Kyllä nostan hattua ja kumarran sinua jos voit vielä kuolinvuoteellasikin sanoa ettet koskaan, missään vaiheessa kyllästynyt mihinkään Maidenin biisiin vähääkään