Miten noita pääkalloja saa?
Moderator: The Killer Krew
Miten noita pääkalloja saa?
Voisitkos Pertti vastata tähän kysymykseen.
Siis tiedän että viestien lukumäärä siihen vaikuttaa,mutta jollain on vähän alle sata viestiä ja viisi pääkalloa jollain taas yli tuhat.Sitten jollain on yli viisisataa viestiä ja yks pääkallo.En oikein ymmärrä niin voisitko selittää tämän asian,kiitos jo etukäteen!
Siis tiedän että viestien lukumäärä siihen vaikuttaa,mutta jollain on vähän alle sata viestiä ja viisi pääkalloa jollain taas yli tuhat.Sitten jollain on yli viisisataa viestiä ja yks pääkallo.En oikein ymmärrä niin voisitko selittää tämän asian,kiitos jo etukäteen!
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!

UP THE IRONS!!!

En ole Pertti, mutta vastata osaan. Noita "pääkalloja" saa mitä enemmän viestejä tulee. Ja ne eivät lisäänny pelkästään sadasta viestistä, siinä tarvitaan aika paljon enemmän kuin silloin MF-aikoina. Mitenkään spammaan ei kannata lähteä viestimäärän nostamisen takia koska se tietää banaania perseeseen ja varsin nopeasti.

Tällaiset kallot mitä itselläni on, niin pitää sitten olla sivuston avustaja/mode/ylläpitäjä. Nih.
Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti 

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Hang-Around
Juu, samaa olen ihmetellyt. Jotenkin ilmeisesti luullaan, että viestimäärä määrittelee asemasi mikä nyt ei ainakaan mulle mielestä pidä paikaansa. Kyllä se viestin sisältö on mulle tärkeämpi, ei se viestimäär. Nykyään tuleekin täällä enemmän vain lueskeltua eikä niinkään hirveästi kirjoiteltua, mutta tällaista "huorausta" yritän välttää.Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti

Mutta joo sori offtopic mutta oli pakko kommentoida tätä koska tätä viestimäärän kasvattamista turhilla viesteillä kuitenkin täälläkin tuntuu olevan.
-
- Rautakansleri
Titteli nickin alla muuttuu viestimäärän mukaan. Osalla käyttäjistä on special titteli syystä, että he kuuluvat avustajakaartiin. Avustajaksi pääsee suht helposti esim. kirjoittamalla kolumnin tai muuta vastaavaa ja olemalla samalla normaalin tuntuinen kaveri muutenkin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Ei Mustanaamio keräile kalloja. Kuka sen tekee...Juuri niin, historian tylyin pahis, Predator.KURRE wrote:Jos joku pelkkien kallojen keräämisen takia täällä pomppii,kannattaa tilata Mustanaamio ja unohtaa keskustelu musiikin saloista.
Eli Predator koneeseen ja sieltä katselemaan kallojen keräilyä. Predatorilta löytyy muuten Alieninkin kallo ( Kuitti Sakelle )
Sorry helvetinmoinen noff-topik. Menen vessaan ampumaan itseni.
"To be alive is more than just breathing"
Älä suotta, nimittäin minäkin komppaan tuota pahisläppää. On se vaan merkkiteos koko öllikkä!Lappis wrote:Ei Mustanaamio keräile kalloja. Kuka sen tekee...Juuri niin, historian tylyin pahis, Predator.KURRE wrote:Jos joku pelkkien kallojen keräämisen takia täällä pomppii,kannattaa tilata Mustanaamio ja unohtaa keskustelu musiikin saloista.
Eli Predator koneeseen ja sieltä katselemaan kallojen keräilyä. Predatorilta löytyy muuten Alieninkin kallo ( Kuitti Sakelle )
Sorry helvetinmoinen noff-topik. Menen vessaan ampumaan itseni.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Wimp
Onhan ne joillekin ehkä vähän sitäkin, mutta ei ne mulle ainakaan merkkaa paljon mitään, ei tänne pääkallojen pyydystämisen takia olla kirjauduttuPulunkuristaja wrote:Mitä hyötyä noista pääkalloista ees on???Vai onko se saman tyylistä munankasvatusta ku esim harrikan osto? (Ei mitään harrikoita vastaan)
P.S. pienennä avatarisi pulunkuristaja
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Wimp
Thats the spirit! Onhan se toki hauskaa jos sun nicin alla lukee jotain muuta ku whimp... ja et on vaikka yks pääkallo enemmän ku jollain muulla...
mutta loppupeleissä aika helvetin sama.

"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
-
- Kärpästen Herra
hyvin sanonnu..... kannattaa painottaa siihen kirjoitusten sisältöön varsinkin kun puhutaan musajutuista ja mielipiteistä yleensäkin. Yleistopiskissa sitten voipi roiskia, ei spammaamalla kuitenkaan, vaan tyylilläNismo wrote:Pakko laittaa tähän: Ei se määrä, vaan se laatu.Edward The Great wrote: Kyllä se viestin sisältö on mulle tärkeämpi, ei se viestimäär. Nykyään tuleekin täällä enemmän vain lueskeltua eikä niinkään hirveästi kirjoiteltua, mutta tällaista "huorausta" yritän välttää.![]()

Ymmärtäähän sen hämmennyksen jos on kolmekymppinen jäbä joka on ikänsä digannu maidenii niin foorumilla lukee nimen alla joku wimppi. Kokemusta on

Kyllä se siitä. Ei me nimitellä...
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Wimp
Onko mun avatar nytkin jotenkin liian iso??? Oli mulla ennen se vitun Pulu joka oli kuristettu, mut se oli aivan liian iso... Ni muutin sen melkee heti, mut onko se nyt sitten muuntunu vai ei???Yrms_ wrote:[quote="Pulunkuristaja
P.S. pienennä avatarisi pulunkuristaja
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Viikonloppusoturi
Joo sillä oli silloin kun siitä mainitsin niin joku helvetin iso pulu siinä mutta vaihtoi sen sitten hetiruohonjuuritaso wrote:^ Kyllähän pulunkuristajalla on ihan sallituissa mitoissa avatar mielestäni, toisin kuin itse yrms_llä. Aika kyseenalaista käydä moittimaan toisia vaikka itsellään on 102 pikselin levyinen avatari. Eihän nuo ylimääräiset 2 pikseliä käytännössä ketään haittaa, muttamutta...
Half Lives... Eat But Never Kill