Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Taas kysellään tietäjiltä yleisyyttä ja arvojuttuja!Eli Fear Of The Dark Castle painos eli 2 levyä!,Virtual Xi Japski painos jossa sälää sisällä ja tupla kannet(2levyä) ja A Real Live One Japski painos ja sälää sisällä jonkin verran!Eli Asa heitä jotain hinta lukemia ja kuinka vaikeasti hommattavissa!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Enpä tiedä kenelle tuon kommentin osoitit, mutten usko, että joel_h:n kannattaa täältä Porista asti DVD:tään hakea, kun Moella ei ole edes nettisivuja/postimyyntiä. Tosin Moe's taisi tuota kaupata hintaan 19.90 €, ainakin silloin kun minä oman kappaleeni ostin, eli säästöä kertyisi Fireboxiin nähden melkoisesti, sikäli kun sattuu liikkumaan täällä päin.Lane wrote:Tosta Di'Annon DVD:stä: Kokeile Moe's Musicia, hyllyssä oli jokunen viikko sitten. Jos ei ole enää, herra Moe varmaan tilaa kun kysyt.
-
- Berserkki
-
- Viikonloppusoturi
[quote="KingOfTwilight"]Ei nähty. En ollu paikalla mutta kuulin luotettavista lähteistä ettei nähty.
Tai sitte ne valehteli.[/quote]
Nickolta asiaa kysyttiin keikan jälkeen keskiviikkona, olisiko herra menossa kemuihin johon Nicko totesi " What party?" Paikalla olleet selvittivät että ko. eräänlaiset fani/aftershow-kemut johon Nicko : "Fan party? Where? Where´s me fan party? No, no party today".
Eli olen sata varma että kemuissa ei Maidenin hemmoja ollut.
Tai sitte ne valehteli.[/quote]
Nickolta asiaa kysyttiin keikan jälkeen keskiviikkona, olisiko herra menossa kemuihin johon Nicko totesi " What party?" Paikalla olleet selvittivät että ko. eräänlaiset fani/aftershow-kemut johon Nicko : "Fan party? Where? Where´s me fan party? No, no party today".
Eli olen sata varma että kemuissa ei Maidenin hemmoja ollut.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
joel_h wrote:Onko tuota Paul Di'Annon the beast in the east dvd:tä myynnissä enää missään? Ainakin free record shopista (nettisivuilta) kyseinen tuote on loppu eikä ole tietoa onko sitä edes tulossa
www.cdon.fi näyttäisi olevan
Dianno Paul
Beast In The East (Musiikki-DVD)
€ 22.95
Osta
Info
Artisti: Dianno Paul
Levyn nimi: Beast In The East
Levy-yhtiö: Metal Mind
Jakelija: BOR
Media: Musiikki-DVD
Julkaisupäivä: 06-08-2003
Lask. toim.aika: 5-7 arkipäivää
Luettelo tunnus: BOR-MM -PDVD011
-
- Vempare
no nyt tarvitaan todellista nippelitietoa: eli löysin netistä livepätkän missä vetävät troopperin, bailey on laulamassa ja jo biisin aikana sitä ärsyttää joku yleisössä ja biisin loputtua se alkaa uhoamaan sille tyypille siellä katsomossa. mikä tässä on takana? yhen kaverin kanssa ollaan mietitty tuota niin ajattelin täältä kysästä. eli muistaakseni semmosella nimellä löytyy netistä/jako-ohjelmista The Trooper (Blaze gets mad)
ei siis hai?
-
- Vempare
-
- Roudari
Hmm... uskaltaakohan tätä kysyä... Olisin erittäin kiinnosunut bootlegeistä Maidenin Suomen keikolta etenkin 98, 99, 03 (Dod) keikat kiinnostavat, koska olin paikan päällä, joten anyone? Pliis auttakaa, mä kun en tunne "piirejä".
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Montako kertaa ja milloin Maiden on esiintynyt Tops of the Popsissa ja kuinka monta kertaa näistä bändi on todella soittanut livenä? Muistelisin Women in Uniformin olleen playback, mutten ole ihan varma, eikä ole RTTH-kirjaakaan tässä käden ulottuvilla, josta asian voisi tarkistaa. Man on the Edge taisi Blazen vokaaleja lukuunottamatta olla playback myöskin.
-
- Kärpästen Herra
24 kertaa, livenä 7 kertaa.Dunadan wrote:Montako kertaa ja milloin Maiden on esiintynyt Tops of the Popsissa ja kuinka monta kertaa näistä bändi on todella soittanut livenä? Muistelisin Women in Uniformin olleen playback, mutten ole ihan varma, eikä ole RTTH-kirjaakaan tässä käden ulottuvilla, josta asian voisi tarkistaa. Man on the Edge taisi Blazen vokaaleja lukuunottamatta olla playback myöskin.
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Roudari
Muistaako joku 80-luvun loppupuolella(??) tehdyn englantilaisen tv-elokuvan jossa bruce näytteli jotain hevibändin laulajaa??
Muistelisin joskus nuorena poikana nähneeni moisen elokuvan(??) telkkarista ja monesti olen jälkeenpäin miettinyt että mikähän kyseisen ohjelman nimi oli?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen...
Muistelisin joskus nuorena poikana nähneeni moisen elokuvan(??) telkkarista ja monesti olen jälkeenpäin miettinyt että mikähän kyseisen ohjelman nimi oli?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show
Tsekkaapa toi, sieltä löytyy jotain tietoa herran näyttelijäurasta.
http://www.bookofhours.net/bdwbn/acting.htm
http://www.bookofhours.net/bdwbn/acting.htm