Gamma Ray
Moderator: The Killer Krew
^Hieno juttu. Onneks olkoon ploughmanille täältäkin päin.
Tuolta sitten näyttää tulevan levyn biisilista. Paha on levystä vielä mitään pelkkien nimien perusteella sanoa, mutta ehdottomasti loppu vuoden odotetuin julkaisu!www.gamma-ray.com wrote:Majestic Tracklist the new GammaRay Album Majestic will contain the following tracks: 1. My Temple 4:57 2. Fight 3:24 3. Strange World 5:03 4. Hell Is Thy Home 4:46 5. Blood Religion 6:53 6. Condemned To Hell 4:56 7. Spiritual Dictator 5:38 8. Majesty 6:23 9. How Long 4:06 10. Revelation 8:30
Hemmetti kun tulee Gamma Ray missattua Tuskassa... oli tarkotus mennä mutta yhtäkkiä oli lauantaina kaikki liput ostettu, vaikka torstaina oli illalla vielä yli 10% jäljellä... torstaina piti vähän odotella kaverin mielipidettä, niin sitten ei saatu lippua lainkaan. Hetkittäisen masennuksen jälkeen oon kuitenkin erittäin positiivinen siitä, että Majesticin tulee kiertue. Eihän tää varsinainen albumikiertue vielä ole. Sinne sitten kuuntelemaan bändiä, kunhan on akselilla Helsinki/Turku/Tampere.
Ja jos kiertue on "VALTAVA" niin pakkohan se on Suomeen ulottaa. Onhan Suomi metallinen kansa.

Ja jos kiertue on "VALTAVA" niin pakkohan se on Suomeen ulottaa. Onhan Suomi metallinen kansa.
Tuonne nyt soi topiciin jo vähän hehkutin, kun tuli netissä törmättyä tuohon The Majestic levyn promoon (eli biisien keskellä on välillä jotain suhinoita), ja pakkohan tätä oli päästä hieman ennakkoon maistelemaan. Onhan tätä kuitenkin jo neljä? vuotta odotettu. Eikä petä Hansenin poppoo tälläkään kertaa. Yhden kuuntelun perusteella tietenkin vähän paha sanoa, mutta pakko se on, eli VUODEN PARAS LEVY (koville joutuu Helloween jos meinaa tästä paremmaks pistää). Minut löytää levyn ilmestymispäivänä aironmusiikista heti kun on mahdollista.
HAIL KAI HANSEN & GAMMA RAY!
HAIL KAI HANSEN & GAMMA RAY!

-
- Hell Rat
Jaa'a. 6 kertaa kuuneltu ja voin sanoa ettei Helloweenillä ole edes kova työ tehdä parempaa levyä.Ainakin Helloweenin uusi biisi My Life For One More Day lyö kirkkaasti kaikki Majesticin biisit laudalta. No tämä vain minun mielipide. Ei vaan ole tämä levy napannut.poolrules wrote:Yhden kuuntelun perusteella tietenkin vähän paha sanoa, mutta pakko se on, eli VUODEN PARAS LEVY (koville joutuu Helloween jos meinaa tästä paremmaks pistää).r:
Hienokansi levyllä on!
-
- Tuhlaajapoika
Ai joko tuo Gamma Ray uutukainen on työnnetty ulos vai oletteko ladanneet lätyn? Löytyykö noita promopätkiä kenties bändin kotisivuilta? Itse omistan Gamma Raylta vain digipack -version Blast From The Past tuplalevystä, mutta varsin mainio paketti tuo on. Voisi harkita tuon uusimmankin ostamista, mutta tekisi mieli kuulla hieman pätkiä ennen parin kympin upottamista levyyn.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
Nyt olisi sellanen kysymys teille jotka tiedätte Gamma Raystä! Eli kovasti Maidenia,Helloweeniä ja muita kun diggailen niin minulla ei ole ainuttakaan Gamma Rayn levyä ja olisin hieman kiinnostunut! Eli mitäs levyä pidätte ylivoimaisesti parhaana ja mitä kannattaisi hommata kun ei ole tuotannosta tai mistään näistä Hansenin Helloweenin jälkeisistä ajoista mitään hajua ja varsinkin just noi Gamma Rayn jutut! Kuullut vaan puhetta et löytyis ihan hyviä, mutta miten on ??! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Crusader
^Kirjoittaako Make joku sun nimemerkillä ? Onko sun kone kaapattu ?
Ketjun kolmas viesti vuoden takaa antaa vastauksen, ei jaksa uudestaan kirjailla joten lainaan itse itseäni.
LUKEKAA NYT PERHANA NÄITÄ KETJUJA ENNENKUIN KYSELETTE !
Ketjun kolmas viesti vuoden takaa antaa vastauksen, ei jaksa uudestaan kirjailla joten lainaan itse itseäni.
LUKEKAA NYT PERHANA NÄITÄ KETJUJA ENNENKUIN KYSELETTE !
Peruskamaa, peruskamaa. Kaikki levyt löytyy hyllystä, ja joskus jopa soittimesta. Ainoa mikä minulla tökkii aina välillä, on Hansenin karmea joikuminen. Jollain tavalla siihen on kuitenkin tottunut, koskapa näitä tulee kuunneltua. Musiikkihan on hyvää ollut aina, hieman muuttunut ja elänyt levy levyltä. Nyt ei jaksa niin kauheasti analysoida, mutta tässä ainakin kouluarvosanat ja muutama kommentti tuotannosta.
Ralf Scheepers-era
Heading for tomorrow: 8
Sigh no more: 8.5
Insanity & Genius: 9
Sairaan hienosti laulettuja levyjä, kahdella ekalla vähän haettiin muottia, joka sitten kolmannella jalostui jo hienosti toimivaksi kokonaisuudeksi.
Vokaaleissa Hansen
Land of the free: 9+
Somewhere out in space: 9-
Powerplant: 9-
No world order: 10-
Kaikilla levyillä on oma teemansa ja hieman sen mukainen äänimaailma. Land of the free on kunnianhimoinen, mutta loppujen lopuksi hieman sekava tekele. Somewherella on muutamia huimia viisuja, kuten Valley of the Kings, mutta levy on liian pitkä ja kärsii sen vuoksi parista täytebiisistä. Powerplant aukesi minulle hitaasti, nyt toimii jo paremmin. It´s a sin-cover on hauska ja löytyyhän levyltä selkeä Manowar-imitaatiokin. Uusin levy on lähes täydellinen. Tällä levyllä Gamma Ray on vähiten oma itsensä, biiseistä löytyy viitteitä niin Priestiin, Maideniin kuin vanhaan Helloweeniinkin. Kuunnelkaahan Eagle biisin bassot ja pitkät soolot, kuin Maiden kirkkaimpina hetkinään.
Taattua kamaa tekee Hansen & Co, mies osaa kepittää, mutta kieltämättä korkealle ulottuva, mutta pirullisen takakireä ja pään lävistävä lauluääni ei ole jokapojan heiniä. Tunnistettava kyllä. Livenäkin oli loistava taannoin Nosturilla, mutta enpä ole koskaan kuullut laulajan apuna käytettävän kaikua niin paljon kuin tuolla keikalla, ääni kuului vielä 3 sek sen jälkeen kun mies oli sulkenut suunsa, se vähän häiritsi.
Nyt alkaisi pikku hiljaa olla uuden levyn aika, edellisestä on jo vierähtänyt, liveä ei lasketa
Sugar Daddylle suosittelisin ensi alkuun monipuolista ja sopivan erilaista kolmikkoa, Insanity & Genius, Land of the free, No world order
Nykyään melkein kaikki on jännää.
^
Joo ei kirjoittanut kun ihan itse täs kiireessä kirjotin, kun asiallaa oli kiire ja vaimo hönkii niskaan niin ei ollut nyt aikaa lukea tuolta koko viestiketjua vaikka yleensä niitä luenkin! Jep asialla oli kiire kun nyt kaupoille lähdetään ja ostoksille menossa ja kiitos tosi nopeasta vastauksesta! Sama juttu oli ton Ed Guyn kanssa!
....Ja onneks ei vielä ole konetta kaapattu 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Crusader
No niin tänään tuli toi Insanity of Genius! Ja jumalauta täytyy kyllä sanoa, että oli kyllä niin mahtava positiivinen yllätys tämä bändi! Ja tämähän oli nyt ensimmäinen tutustuminen tähän orkesteriin! Tulossa on No World Order ja sitten se joku Space levy
Ja mitä nyt olen lukenut niin luulen, että paranee vaan! Katotaan kun tulee ja kuunnellaan ja heitellään jotain tekstiä!
Ja kovat kiitokset IC:lle Gamman ja Ed Guy:n suositteluista! Otin neuvosta vaarin ja johan löytyypi kohta molemmista hyvät arsenaalit! 

Suosittelen vaikkapa Blast From the Past kokoelmaa. Löytyy kaikki ykkösbiisit, ja toisin kuin yleensä kokoelmilla, tämä ei muut hyödyttömäksi mikäli ostat bändin koko tuotannon. Kaikki vanhat biisit kun on soitettu uudella kokoonpanolla ja Kai Hansen lauluosuuksilla. Mielestäni nämä versiot ovat paljon alkuperäisia parempia.Aces High wrote:Vai että Gamma Ray..... Tiedän kyllä bändin ja olen muutaman biisin kuullut. Haluaisin kyllä tutustua paremmin bändiin. Hyviä riffejä kyllä bändiltä irtoaa... Täytyykin tästä katsella näitä viestejä ja katsoa mitä levyjä täällä on suosittu. Varmasti alan Tuotantoa ostamaa.
normaaleista levyistä mikä tahansa Kai Hansenin laulama käy hyvin. Elikkä Land of the Free ja eteenpäin. Ralfin aikainen materiaali ei hirveän hyvin käy ensikosketuksesta.
-
- Crusader
^Vai ei Ralfin laulama materiaali käy ensikosketuksesta. Bullshit !
Kuten edellä Maken reaktioistakin voi päätellä, esim. Insanity & Genius on oikein mainio aloituslevy, eikä Sigh No More ole paskempi sekään. Siinä on se ero, että Ralf laulaa ja Hansen on, Hansen.
Yleensäkin parempaa levyä kuin Insanity & Genius saa hakea, joten en ymmärrä yllä olevaa kommenttia lainkaan. Ehkei mun tarvitsekaan.
Opinions shmopinions.
Kuten edellä Maken reaktioistakin voi päätellä, esim. Insanity & Genius on oikein mainio aloituslevy, eikä Sigh No More ole paskempi sekään. Siinä on se ero, että Ralf laulaa ja Hansen on, Hansen.
Yleensäkin parempaa levyä kuin Insanity & Genius saa hakea, joten en ymmärrä yllä olevaa kommenttia lainkaan. Ehkei mun tarvitsekaan.
Opinions shmopinions.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
No nyt on kuunneltu duunin safkiksilla ja tauoilla muutaman kerran läpi toi Insanity & Genius! Ja vittu on hyviä biisejä monta! Tässä nyt mainitsemisen arvoiset! Tribute To The Past,No Return,Last Before The Storm,Future Maddhouse ovat todella hyviä biisejä! Ja erityisesti Bändin nimikko biisi Gamma Ray potki todella hyvällä fiiliksellä! Sekä Hansenin laulama Heal Me oli mahtava! Nuo nyt ovat tehneet vaikutuksen! Sille en mahda mitään, mielestäni tuon laulajan(oliko nyt Scheepers?) kuullostaa ajoittain Halfordilta! En meinaa niitä korkeita vokaaleita mutta ihan tulee välillä Painkiller matsku mieleen!
Mutta hyvä levy kaikin puolin PISTE!
Nyt kuunneltu myös No World Orderia puolen matkaa ja ........WOW!
Aivan mahtavaa! Kyllä minua kiehtoo toi Hansenin ääni aivan sairaasti! Ja osaahan se Hansenkin vetää korkeelta! Eipä tossa vielä 6 ekan biisin aikana yhtään huonoa ole vastaan tullut joten Perkeleen hyvä levy taitaapi olla! Ite tässä aika sekasin kun tullut lyhyessä ajassa hemmetiti hyvää musaa! Ed Guyn Hellfire Club ja Mandrake sekä Gamman Insanity ja Orderi! Ja lisää tulee Edin Vain Glory Opera ja Gamman Land Of The Free ja Majestic
No kun tykästyi niin pannaan kaikki hyvät ostoon! 

Nyt kuunneltu myös No World Orderia puolen matkaa ja ........WOW!

Aivan mahtavaa! Kyllä minua kiehtoo toi Hansenin ääni aivan sairaasti! Ja osaahan se Hansenkin vetää korkeelta! Eipä tossa vielä 6 ekan biisin aikana yhtään huonoa ole vastaan tullut joten Perkeleen hyvä levy taitaapi olla! Ite tässä aika sekasin kun tullut lyhyessä ajassa hemmetiti hyvää musaa! Ed Guyn Hellfire Club ja Mandrake sekä Gamman Insanity ja Orderi! Ja lisää tulee Edin Vain Glory Opera ja Gamman Land Of The Free ja Majestic

Sellaista kyselisin, että millainen DVD on tämä
Heading for the east-live Kun kaverilla tuo olisi ja kauppasi! Eli meinaan, että miltä ajalta tuo on? Eli laulaako Hansen jo ja mitä levyjä vedellään? Kyllä on ollut No World Order kovassa kuuntelussa ja on aivan TIMANTTIA! Ainoastaan yksi biisi oli mistä en digannut eli Fire Below! Kaikki muut olivat hyviä minun makuuni! Heaven And Hell aivan kuningas! Ja se Hansenin ääni... voi hemmetti
kyllä se vaan on mahtava ja mitenköhän kumman syystä musiikista tulee ihan alkuajan Helloween mieleen
Eli sellaisille jotka eivät bändistä mitään tiedä niin jos Helloween uppoo niin tämä on taattua tavaraa 
Heading for the east-live Kun kaverilla tuo olisi ja kauppasi! Eli meinaan, että miltä ajalta tuo on? Eli laulaako Hansen jo ja mitä levyjä vedellään? Kyllä on ollut No World Order kovassa kuuntelussa ja on aivan TIMANTTIA! Ainoastaan yksi biisi oli mistä en digannut eli Fire Below! Kaikki muut olivat hyviä minun makuuni! Heaven And Hell aivan kuningas! Ja se Hansenin ääni... voi hemmetti

^Mainitsit muuten juuri ne omat suosikkibiisini tuolta levyltä eli Heaven Or Hell ja Fire Below. Eli hieman ihmettelen tuon Fire Belowin dissausta. Tosin tuo levy on ollut minulla lainassa viimeksi joskus viime vuoden puolella, joten kovin tarkkoja muistikuvia biiseistä ei ole. Nimikkoraita on kova jyrä myöskin.
Heading for the East on Heading for Tomorrow -kiertueelta, eli ekan levyn vetoja soitetaan ja hieman Helloweenia sekaan. En tosin itse ole sitä nähnyt, pari samplea vain.Make#34 wrote:Sellaista kyselisin, että millainen DVD on tämä
Heading for the east-live Kun kaverilla tuo olisi ja kauppasi! Eli meinaan, että miltä ajalta tuo on? Eli laulaako Hansen jo ja mitä levyjä vedellään? Kyllä on ollut No World Order kovassa kuuntelussa ja on aivan TIMANTTIA! Ainoastaan yksi biisi oli mistä en digannut eli Fire Below! Kaikki muut olivat hyviä minun makuuni! Heaven And Hell aivan kuningas! Ja se Hansenin ääni... voi hemmettikyllä se vaan on mahtava ja mitenköhän kumman syystä musiikista tulee ihan alkuajan Helloween mieleen
Eli sellaisille jotka eivät bändistä mitään tiedä niin jos Helloween uppoo niin tämä on taattua tavaraa

^ Ei nyt vielä kannata niitä ilopissoja housuun laskea, mitä nyt olen levyn jo netistä ladanneiden kommentteja lukenut niin suht kaukana oltaisiin No World Orderin tasosta. Järkihän sen jo kuitenkin sanoo, että Gamma ei paskaa levyä yksinkertaisesti pysty tekemään, niin saatanan kovia ovat viimeset 5 studiolättyä olleet. Heading for Tomorrowi:lta ja Sigh No More:lta en ole kuullut biisiäkään, mutta se virhe täytyy korjata heti kun rahatilanne sen sallii.
np. Gamma Ray - The Winged Horse
Edit: Ja uutukainenhan on jo tietysti ennakkotilattu Airosta.
Edit: Ja vielä, Gamman nettisivuilta ( http://www.gamma-ray.com/albums.php ) sampleja Majesticilta!
np. Gamma Ray - The Winged Horse

Edit: Ja uutukainenhan on jo tietysti ennakkotilattu Airosta.
Edit: Ja vielä, Gamman nettisivuilta ( http://www.gamma-ray.com/albums.php ) sampleja Majesticilta!
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86