Olipas mielenkiintoisen näköinen kansi, tässähän aletaan olla jo oikeassa suunnassa noiden kansitaiteiden kanssa, toivottavasti DVD itsessäänkin on loistava...
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Juu onhan tuo ihan eri asteella verrattuna DoD:n kansitaiteeseen, vaikkei muuten ehkä mitenkään 'erityisen upea' ole. Vähän kyllä pisti harmittamaan kun tuon virallisen saitin avasin ja lähestulkoon ensimmäinen sana minkä luin koko etusivulta paljasti tulevaa settilistaa... Ääh.... No, eipä voi mitään.
Pertti Keinonen wrote:Mun mielestäni siinä lukee Edward & Son ja sehän on ikään kuin firman nimi, kuoleman kauppiaita siis. Mitenkähän tuo Under jatkuu?
Jaa juu, niinpä näyttääkin lukevan Edward & Son kun vähän tarkemmin katsoo.
Mullekin tuli muuten heti Undertaker mieleen tosta, eikö tämänniminen herra ole Smackdownissa tms. (itse en seuraa ohjelmaa, mutta kaverit ne jotain puhuu)? Mutta veikkaan kuitenkin tuota monikkomuotoa, eli Undertakersia.
On muuten helvetin METAL tuo kansi mun mielestä, tykkään kovasti. Muistuttaa hieman King Diamondin Abigail-levyn kantta vaikka väritykset ovatkin päinvastaisia. Todella tyylikkäitä molemmat.
^Abigail pamahti heti mieleen kun tuon näin, ei siinä mitään. Legendaarinen kansi tuo Diamondin, kaipa toisenkin version kestää. Kuka mahtaa olla taiteilija ? Kansi vaikuttaa tyyliltään ja väritykseltään kovasti samanlaiselta, kuin vanhan kunnon GRIM REAPERin kannet. Vai kuvittelenko vain ?
UTI wrote:^^Kyllähän se esiintyy, tämä kuva ja tieto on peräisin www.ironmaiden.com :ista.
Hyvä juttu, koska onhan tuossa kannessa tyyliä. Voidaan tietenkin keskustella tuon kansitaiteen yhtäläisyyksistä King Diamondin Abigailin kanssa, mutta mielestäni eroavaisuuksia on sopivasti. Jos väritys olisi ollut sininen, niin sitten olisikin jo toinen juttu. En muuten uskaltanut käydä tuolla virallisilla sivuilla, koska olisi kuitenkin hypännyt settilista jostain nurkasta esiin.
Heikunkeiku wrote:
...noista hevosista tuli heti mieleen taru sormusten herrasta leffoista ne mustienratsastien (mikähän niiden nimi oli) hevoset
Nazquleita olivat, muistaakseni. On se ihan perhanan hieno kuva! Tuli itellekkin nuo mieleen. Kukakohan valopää on tämän taiteillut. Ei Riggs ainakaan.
No kyllä se ny vähän näyttää. Johtuu varmaan siitä, että Riggs ei tätä piirtänyt. Näyttää vähän samanlaiselta, kuin FOTD -Eddie. Kellään mitään tietoa, kuka on tämän piirtänyt?
No minulle se ei ihan riitä että muistuttaa etäisesti, tuon olion kasvonpiirteet ei muistuta MITÄÄn aikaisemmin näkemääni Eddietä. Kunhan on joku hirviö sinnepäin sutaistu.
Olen Asan kanssa pitkälti samaa mieltä mikäli täysin ymmärsin hänen pointtinsa. Kuvahan on hieno, sitä ei voi kiistää, mutta ei kyllä pääse 80- luvun kansitaiteiden tasolle. Eddie on muuttunut hieman liikaa viime vuosien aikana, eikä tuo muistuta juuri lainkaan legendaarista Eddietä.
Mutta jos unohdetaan "legendaariset Eddien kasvopiirteet" niin tuo kuva on loistava.