Huomenna uusi koitos Tampereella. Toivottavasti tulee paljon porukkaa (myös täältä Rautaneidosta). Jos ei tule niin rangaistus on kauhea.

Moderator: The Killer Krew
Meikäläisellä meni kyllä homma ihan överiksi, ei auta selitellä. Taisin laatata tuolla "festarialueella" ja sen jälkeen eivät päästäneet enää sisään, vaikka olinkin jo huomattavasti paremmassa kunnossa. Ensi kerralla saavun Madnessin keikalle selvinpäin tai muutaman kaljan ottaneena, olkoon se sitten Maidenin After Partyissa 6.7. Muistakaa soittaa jotain No Prayerilta myös tuolloin. Mikäs biisi tuli nyt missattua?Finnarry wrote:Tais muutamalla veljeksellä mennä nestetankkaus pieleen?
Ainakaan Jazz-baarin keikan nähneenä, en yhdy edellä esitettyihin väitteisiin. Bändi veti tuolloin todella tiukasti ja teki kunniaa Iron Maidenille. Otetaan huomioon, että minä olin tuolla keikalla muuten se kaikista selvin jannu kaveriporukasta, vaikka ei eilisen esityksen perusteella uskoisi.Paddy wrote:Hmm.. tämmöstä kommenttia tuli irkissä:
<xxx> äijät raiskas klassikoita
<xxx> ihan hirvee oli
<xxx> laulaja ei osannu laulaa....soittamisesta ei saanu kunnolla selvää...toinen kitaristi ei osannu soittaa lainkaan
Tiedä sitten...
Niinpä, perkeleen kova setti kyllä oli. Harmittaa pirusti kun ei tullut todistettua (eivät päästäneet muakaan enää sisään kun olin Hammerin kaveri). Ehin kuulla siitä paikan ulkopuolelta vain hieman Rainmakerin loppua ja Infinite Dreamsin alkua ennen kuin tuli lähtö. Liiallisen mölyämisen takia varmaan.Ipe wrote:Jatkakaa Finni samanlla setillä vielä afterpartyissä niin hyvä on!
Kiitokset kaikille paikalla olleille. Oli aivan loistava fiilis soittaa kun yleisöä oli paljon ja tunnelma oli katossa! Empun kanssa oli hienoa vetää The Trooper, up the Irons!Hese wrote:Aivan loistava keikka oli eilen ja yleisökin oli varsin hyvin mukana. Vierailevat tähdet rokkasi täysillä, mm. oma moderaattorimme asa, nightwishin emppu vuorinen ja machine menin sankarit. Eddie oli varsin komeaTuli muutamat kuvatkin keikalta napsittua.
Iso kiitos Finnarrylle, jonka ansiosta pääsin soittamaan!Finnarry wrote:Jepjep, aivan perkeleen hauskaa oli. Kiitos vain kaikille, etenkin eturivien hurjapäille. Ja tietenkin asalle ja trooperille oivasta rumputyöskentelystä.