Yleistopic a la Maiden

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Powerslave
Hell Rat
Hell Rat

Post by Powerslave »

Tuli eräältä foorumilta mieleen, että kiinnostaisiko porukkaa järjestää IRC:ssä eräänlaista joukkokuuntelua? Eli joka päivä, vaikka kello kahdeksan kokoontuisimme sovitulle kanavalle ja kuuntelisimme yhdessä Maidenin studiolevyt järjestyksessä ja puhuttaisiin levystä ja muusta. Kello kun lyö kahdeksan jokainen painaa sitä omaa play-nappulaansa ja keskustelu levystä voi alkaa.

Vähän epäselvä selitys, mutta jos ymmärsitte ja jos kiinnostusta löytyy niin sanokaa :).
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Joo ei helvetti...

Mun mielestä paras koskaan tollanen kuuntelusessio oli Prahassa Hells fukkin Bellsissä. Siinä moshattiin päät irti ja kurkku tuhottiin totaalisesti. Ja pää luonnollisesti täyteen!
KURRE

Post by KURRE »

^^ No jaa......
Mikähän se semmoinen IRC on.??? ja sitärataan.
Muuten minunpuolesta voi järjestellä fooruminulkopuolelle vaikka basehyppyjä jos niikseen tulee. :lol:
Eiköhän aleta hakemaan radiokanavalle lupia ja perustetaan pienkoneille lentokenttä, jotta ihmiset pääsevät sesnojenkanssa laskeutumaan.
Miten olisi jotkuu Festarit tai jokin uusi skootterimerkki, tai sitten voisimme lanseerata olutmerkin markkinoille ja kysellä A-klinikkaa sponsoriksi perkele.
Voisimmehan risteyttää Piisamin ja Tukaanin ja rakentaa jälkeläisille komiat tilat korkiasaareen.
Miten olisi oma vaatemerkki, perkele meillähän on jo semmoinen.

Mulle kull käy kaikki, kokeilu kuuluu elämään ja kokemattomuus kuolemaan.
Black Abyss
Peräruiske
Peräruiske

Post by Black Abyss »

Lyötiin kaverin kanssa vetoa...Lupasin, että jos kyseinen, heavy -musiikkia suorastaan vihaava, kaveri opettelee soittamaan kitaralla Troopperin, niin meikäläinen laulaa sen meidän lakkiaisissa parin vuoden päästä...
Kissanraiskausta tiedossa, sillä mulla on tapana hävitä vedot joihin mä osallistun 8)
Kattoka poja! Mää ole lentokone!
7th s0n
Hang-Around
Hang-Around

Post by 7th s0n »

Black Abyss wrote:Lyötiin kaverin kanssa vetoa...Lupasin, että jos kyseinen, heavy -musiikkia suorastaan vihaava, kaveri opettelee soittamaan kitaralla Troopperin, niin meikäläinen laulaa sen meidän lakkiaisissa parin vuoden päästä...
Kissanraiskausta tiedossa, sillä mulla on tapana hävitä vedot joihin mä osallistun 8)
Ota nauhalle, haluun kuulla :D
Black Abyss
Peräruiske
Peräruiske

Post by Black Abyss »

7th s0n wrote:
Black Abyss wrote:Lyötiin kaverin kanssa vetoa...Lupasin, että jos kyseinen, heavy -musiikkia suorastaan vihaava, kaveri opettelee soittamaan kitaralla Troopperin, niin meikäläinen laulaa sen meidän lakkiaisissa parin vuoden päästä...
Ota nauhalle, haluun kuulla :D
Noh...kärsivällisyyttä...pari vuotta vielä aikaa kyseiseen spektaakkeliin :lol:
Kattoka poja! Mää ole lentokone!
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Vittu Revelations on mahtava biisi! Onhan siitä Live After Deathilla aikamoinen humppaversio, mutta on silti sekin saatanan kova!

Virtual XI on muuten helevetin aliarvostettu levy!

Mitäs muuten on meininki perskutarallaa nih?
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Mercenary wrote:Virtual XI on muuten helevetin aliarvostettu levy!
Kyllä, näin on. Prahassa taidettiin erotella hyvät akanoista kun lähti Hells Bellsissä tuo levy soimaan. Hyvin sieltä kännisistä kurkuista lähti Clansmanit ja jopa The Angel & The Gambler. 8)
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^ Olin jo hetken heittää koneen ikkunasta ja leimata nimerkkisi henkilökohtaiseen "hate-listiini", kun ymmärsin pointtisi aluksi että nuo biisit oltaisiin soitettu prahan keikalla :D .

Jepulis.

Revelation kyllä on vekkuli. Bruce etenkin on loistava kitaran varressa.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

condemned wrote: Kyllä, näin on. Prahassa taidettiin erotella hyvät akanoista kun lähti Hells Bellsissä tuo levy soimaan. Hyvin sieltä kännisistä kurkuista lähti Clansmanit ja jopa The Angel & The Gambler. 8)
Kyllä muuten lähti mökää ihmeen hyvin kaikkien VXI:n biisien aikana :) Nooh, kyllähän se asialle omistautuneiden kaverien keskuudessa ymmärtää, siellä nyt ihan tusinafaneja ollut. Paitsi ne ulkolaiset.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Kuis pitkälle ne VXI:tä edes soitti? Mä muistaisin että Clansmanin jälkeen vaihtoivat debyyttilevyn sisään. Tosin aika tuiskeessa olin jo tuossa vaiheessa että mistään ei ole varmuutta.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

condemned wrote:Kuis pitkälle ne VXI:tä edes soitti? Mä muistaisin että Clansmanin jälkeen vaihtoivat debyyttilevyn sisään. Tosin aika tuiskeessa olin jo tuossa vaiheessa että mistään ei ole varmuutta.
Clansmanista ei ole kyllä pienintäkään käryä enää(?). Kolme ekaa vetivät ja ne ainakin laulettiin ihan hienosti, ite olin ainakin ihan fiiliksissä. Oisko se Clansmaniin sitten jäänyt kun kerran niin sanot, en pistä päätäni pantiks tästä.
Roskisdyykkari wrote:^ Olin jo hetken heittää koneen ikkunasta ja leimata nimerkkisi henkilökohtaiseen "hate-listiini", kun ymmärsin pointtisi aluksi että nuo biisit oltaisiin soitettu prahan keikalla :D .
Hyvä Dyykkari, maali! :lol: Meinaat, että Early Days -teeman omaavalla kiertueella vedettäisiin ihan ensimmäisenä VXI:n biisejä?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^ Tosiaankin Early Days- teema :oops: .

Menen takaisin kuoppaan maan alle jonka kaivoin.

[/offtopic]
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Nyt liitteessä oli juttua vallitsevasta hevi huumasta, ja tietysti nyt sentään jotain täytyi Maidenistakin lausua. Joku Welldonen asiantuntia perusteli mielettömän lipunmyynnin ansioksi sen, että mm. Maidenilla on faneja jo peräti neljästä sukupolvesta.

No teoriassahan tuo vain mahdollista on, mutta kolmesta eri sukupolvesta voi ainakin ihan realistisesti laskea Maidenin fanejen koostuvan. Ompahan sekin aikamoinen määrä...

Perusteluna hevin suunnattomalle suosiolle todettiin myös fanejen kova uskollisuus bändejä kohtaan.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Make
Kisälli
Kisälli

Post by Make »

^ Siinä myös oli Nightwishin Tuomas-popparista juttua ( 8) ), jonka yhteydessä hän kertoi Steve Harrisin kehuneen NW:tä viiden minuutin ajan. Ja sitten sanottiin ne perusjutut, että Maiden on myynyt 50 milj. levyä...
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Tässä on purgatoryfi:n originaali 1982 kiertuepaita, napsasin kuvan kun tuli törmättyä vaihteeksi Ratinassa, eli:

http://koti.mbnet.fi/torture/saunaopena ... G_1934.jpg

Onse varsin hyvässä kunnossa ikäisekseen.
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Ei jumalauta.

Katsoin Rock In Rion erittäin pitkän tauon jälkeen. Vitun timantti se on. Arvatkaa mikä on maailman paras bändi.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
KURRE

Post by KURRE »

trooper wrote:Ei jumalauta.

Katsoin Rock In Rion erittäin pitkän tauon jälkeen. Vitun timantti se on. Arvatkaa mikä on maailman paras bändi.
Mulla ei muuta pätkää olekkaan perskele, semmoinen helmi se on. :finger:
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

KURRE wrote:
trooper wrote:Ei jumalauta.

Mulla ei muuta pätkää olekkaan perskele, semmoinen helmi se on. :finger:
Mulla toi Rion dvd lakkaa varmaan kohta pyörimastä, sillä on sitä sen verra tullut katsottua. Maidenin paras DVD ehdottomasti. :wink:
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

^Ah, tuollaiset kun saisi!
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Kylläpäs on muuten komea rumpusetti Nickolla. Miksiköhän noita ei näy keikalla : :roll:
SAVE_US.ETG :P
tailgunner
Hang-Around
Hang-Around

Post by tailgunner »

^Aika perkeleen hienot! Minkähän verran miehellä yleensäkkin erilaisia rumpusettejä on. Köyhä mies, köyhä mies.. :wink:
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Missä päin meinaatte olla yötä Maidenin keikkojen aikaan Stadissa? Itselläni on vielä vähän hakusessa. Ottaako joku minut ja amazonini viereensä pariksi yöksi :wink: ?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Tämä rumpusettihän on Rainmaker videolla. Eikö?
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Post Reply