Monella IRON MAIDENin keikalla olet ollut?
Moderator: The Killer Krew
Monella IRON MAIDENin keikalla olet ollut?
Minun ensimmmäinen keikka tulee olemaan 7.7. ja odotan sitä innolla ja toivon hyvää settiä heilltä. Elikkä äänestäkää monella keikalla ja vähän tarinaa ekasta keikasta?
UP THE IRONS!!! EDIT: Joo toi 4 tai enemmän on vanhoille faneille ehkä liian vähän mut äänestäkää silti ja laittakaa vaikka tarkka määrä tähän keskusteluun.

Last edited by EDDIE666 on Sun Apr 24, 2005 13:20, edited 1 time in total.
Mä olin muistavinani, että tälläinen topic jo olis, mutta en tuota kyllä itsekkään nopealla etsinnällä löytänyt. Joten vastaan sitten, eli 5 kertaa olen maidenin livenä todistanut.
(Vaihtoehdot ois tietenkin olla vähän laajemmat, kun tuo neljä keikkaa taitaa joillekin tämän laudan vanhemmille käyttäjille olla aika pieni määrä.)
(Vaihtoehdot ois tietenkin olla vähän laajemmat, kun tuo neljä keikkaa taitaa joillekin tämän laudan vanhemmille käyttäjille olla aika pieni määrä.)
Kyllähän noita kuusi on kertynyt(Noprayer,Seveth Tour;Fear Of The,X Factor,Virtual ja Give Me Ed..)Kaikki mahtavia kokemuksia tietty.Niin ja piti tähän jälkikäteen lisätä,että kesällä tulee tietty 2 keikkaa lisää 

Last edited by Make#34 on Wed Apr 27, 2005 9:32, edited 1 time in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
1998 Virtual XI-tourilla ensimmäisen kerran.
1999 Ed hunter -Tourilla
2003 Give me Ed... Kiertue Tukholma ja Hellsinki.
2003 DOD-kiertue Tukholma ja Hellsinki.
Tulossa:
2005 Early days kiertue Praha ja 2 x Hellsinki.
Eli 6 kertaa nähty, kesän jälkeen 9 kertaa.
1999 Ed hunter -Tourilla
2003 Give me Ed... Kiertue Tukholma ja Hellsinki.
2003 DOD-kiertue Tukholma ja Hellsinki.
Tulossa:
2005 Early days kiertue Praha ja 2 x Hellsinki.
Eli 6 kertaa nähty, kesän jälkeen 9 kertaa.
Last edited by asa on Mon Apr 25, 2005 12:19, edited 1 time in total.
Kaksi kertaa olen Maidenin livenä todistanut. Eli molemmilla 2003 vuoden keikoilla: Give Me Ed... 'Til I'm Dead ja Dance Of Death Tour on tullut käytyä. Give Me Ed.. -kiertueen keikalla olin istumakatsomossa ja DoD-kiertueen keikalla tuli riehuttua permannon puolella. 6.7.2005 näen Maidenin kolmatta kertaa, ja mahdollisesti yritän vielä hankkia 7.7 keikallekin lipun.
^Kuten myös. Molemmilla keikoilla olin kylläkin yläkatsomossa. Tuleville kesän keikoillekkin on liput hommattuna. 6.7 yläkatsomossa ja 7.7 permannolla.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Kaksi kertaa on tullut todistettua livenä elikkäs
2003 Kesäkuu: Give Me Ed Till I´m Dead -tour
2003 Joulukuu: Dance of Death -tour
Kesäkuun keikalla olin aivan lavaa vastapäätä ja niin ylhäällä kuin vain olla voi eli yläkatsomossa ja ylimmällä rivillä. Soundit oli todella hyvät, mutta meno oli mitä oli siellä yläkatsomossa.
Joulukuun keikalla oltiin alakatsomossa ja meinasi käydä kaverin kanssa nolosti, kun istuttiin vielä bissellä siinä vaiheessa, kun Wildest Dreamsin alkusoinnut pamahti ilmoille..Niin se vaan olut vie miestä..
Nyt tulee kesällä 6.7. kolmas keikka ja koska ekalla keikalla oltiin yläkatsomossa, toisella alakatsomossa, niin nyt on loogisesti vuorossa kenttäpaikka.
2003 Kesäkuu: Give Me Ed Till I´m Dead -tour
2003 Joulukuu: Dance of Death -tour
Kesäkuun keikalla olin aivan lavaa vastapäätä ja niin ylhäällä kuin vain olla voi eli yläkatsomossa ja ylimmällä rivillä. Soundit oli todella hyvät, mutta meno oli mitä oli siellä yläkatsomossa.
Joulukuun keikalla oltiin alakatsomossa ja meinasi käydä kaverin kanssa nolosti, kun istuttiin vielä bissellä siinä vaiheessa, kun Wildest Dreamsin alkusoinnut pamahti ilmoille..Niin se vaan olut vie miestä..
Nyt tulee kesällä 6.7. kolmas keikka ja koska ekalla keikalla oltiin yläkatsomossa, toisella alakatsomossa, niin nyt on loogisesti vuorossa kenttäpaikka.
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
-
- Crusader
-
- Kisälli
1998, 1999, 2003 x2. Kesällä parin muun tapaan kolme lissee.
Juttua ekasta keikasta? Ihan hyvä reissu oli siltä osin mitä muistan, Helloween oli juuri alkanut tulemaan tutuksi, ja olin kyllä varsin innostunut, että ko. pumppu siellä lauteilla availee. Dirty Deeds oli varsin mukava yllätys jolta tuli levykin ostettua tuon jälkeen.
Ensimmäisenä iski se, että kuinka lujaa yhtyeet mäiskii, ekalla kunnon keikalla niin hämmästystä riitti. Sitten kävi mukava yhteensattuma, broidilta ja allekirjottaneelta tuli joku mukava täti kyselemään, että miten ois jos menisitte Iron Maidenia tapaamaan tuonne fanitapaamiseen. Ei muuten kieltäytyminen käynyt mielessä tolla kertaa
Sitten käytiin ihmettelemässä setiä takahuoneessa ja käytiin lavalla antamassa vähän laulutukea tolle Blazelle. Loppukeikka meni vaan horroksessa tua kentällä. Ihan kiva reissu, muistais vaan paremmin.
Eikös joku voorumin jäsen ollut tuolla kanssa tapaamisessa?
Juttua ekasta keikasta? Ihan hyvä reissu oli siltä osin mitä muistan, Helloween oli juuri alkanut tulemaan tutuksi, ja olin kyllä varsin innostunut, että ko. pumppu siellä lauteilla availee. Dirty Deeds oli varsin mukava yllätys jolta tuli levykin ostettua tuon jälkeen.
Ensimmäisenä iski se, että kuinka lujaa yhtyeet mäiskii, ekalla kunnon keikalla niin hämmästystä riitti. Sitten kävi mukava yhteensattuma, broidilta ja allekirjottaneelta tuli joku mukava täti kyselemään, että miten ois jos menisitte Iron Maidenia tapaamaan tuonne fanitapaamiseen. Ei muuten kieltäytyminen käynyt mielessä tolla kertaa

Sitten käytiin ihmettelemässä setiä takahuoneessa ja käytiin lavalla antamassa vähän laulutukea tolle Blazelle. Loppukeikka meni vaan horroksessa tua kentällä. Ihan kiva reissu, muistais vaan paremmin.
Eikös joku voorumin jäsen ollut tuolla kanssa tapaamisessa?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Peräruiske
-
- Hell Rat
Kummatkin 03 keikat.Oli jotain uskomattoman hienoa nähdä idolinsa livenä.Kesällä ainakin kerran,katotaan jos vielä lipun saa toisellekkin keikalle
Last edited by journeyman on Sun Jun 05, 2005 12:12, edited 1 time in total.
"Murder", he screamed "Oh why?"
but that's a lie
You killed me first, so now die
but that's a lie
You killed me first, so now die
Meikäläinen on ravannut kaikki keikat Fear of the Dark Tourista lähtien, olin muistaakseni 13 tuolloin. Eli nopealla laskutoimituksella kesän keikat ovat numero 9 ja 10.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Kärpästen Herra
Peke on melkoinen noviisi tässä keikkahommassa:
1986 tuli käytyä somewhere on tourilla Hellsingissä
2003 2 keikkaa GMETID ja DOD, Helsinki
Nuorena se uskallus ja raha puuttui noihin keikkahommiin ja toveripiirissä ei ollut vastaavia fanaatikkoja kuin miä. Kynnys lähtee ypönä Karhulasta Hesaan oli aika suuri. Kaverisuhteet vaikuttaa paljon ainakin silloin vaikuttii kun miä oli teinixi. Eikä ollu nettideittejä.
edit 1.1.2007
Nyt on sitten se neljäs ja viideskin keikka koettu:
2005 Helsinki, Early days (eddie rips up Helsinki)
14.11.2006, Helsinki A Matter Of Life And death World Tour
Onneks "vanhanakin" saa vielä hyviä maiden-kokemuksia
1986 tuli käytyä somewhere on tourilla Hellsingissä
2003 2 keikkaa GMETID ja DOD, Helsinki
Nuorena se uskallus ja raha puuttui noihin keikkahommiin ja toveripiirissä ei ollut vastaavia fanaatikkoja kuin miä. Kynnys lähtee ypönä Karhulasta Hesaan oli aika suuri. Kaverisuhteet vaikuttaa paljon ainakin silloin vaikuttii kun miä oli teinixi. Eikä ollu nettideittejä.
edit 1.1.2007
Nyt on sitten se neljäs ja viideskin keikka koettu:
2005 Helsinki, Early days (eddie rips up Helsinki)
14.11.2006, Helsinki A Matter Of Life And death World Tour
Onneks "vanhanakin" saa vielä hyviä maiden-kokemuksia
Last edited by Peke on Mon Jan 01, 2007 14:38, edited 3 times in total.
Into Iron Maiden Since 1983
Menneet keikat:
-98 Jäähalli, arvosana hyvä
-99 Jäähalli, loistava
-00 Ruisrock, tyydyttävä
-6/03 Areena, loistava
-12/03 Areena, hyvä
-05 Areena
-05 Areena
-06 Hakametsä Tre
-06 Areena
-06 Areena
-98 Jäähalli, arvosana hyvä
-99 Jäähalli, loistava
-00 Ruisrock, tyydyttävä
-6/03 Areena, loistava
-12/03 Areena, hyvä
-05 Areena
-05 Areena
-06 Hakametsä Tre
-06 Areena
-06 Areena
Last edited by Valtra on Tue Mar 27, 2007 19:13, edited 1 time in total.
"Led Zeppelin on lähes yhtä huono kuin Oasis"