Käykää kattomassa
http://www.ironmaidenchopper.com
sieltä saa mm. ladattua Dream Theaterin Pariisissa ilmeisesti vetämän keikan, jossa painellaan koko NOTB läpi biisi biisiltä.
Eipä kestä.

Moderator: The Killer Krew
Oisko tarkempaa osoitetta, kun minä puusilmän en tuolta sivuilta sitä löytänyt.Juri wrote:Moro,
Käykää kattomassa
http://www.ironmaidenchopper.com
sieltä saa mm. ladattua Dream Theaterin Pariisissa ilmeisesti vetämän keikan, jossa painellaan koko NOTB läpi biisi biisiltä.
Eipä kestä.
Tämä on aivan kuin se kommentti mitä mulle tuli mieleen kuunnellessa DT:n soittamaa Metallican - Master of Puppets levyä. Laulu ei ole todellakaan parempaa, mutta soittaminen on hemmetin hienoa.Purkkiliha wrote:Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä ihan helvetin hyviä covereita. Laulu ei ehkä ole parempaa, mutta DT:n jäbät potkii soittotaidollaan biiseihin vähän lisää vauhtia. Ainakin Portnoy vetää helvetin hyvin ja joutuu tosin pidättelemäänkin soittoaan esim ganglandin kohdalla.
No Hallowed Be thy name kuulostaa Portnoyn soittamana vähän väkisin väännetyltä, koko ajan sitä samaa perkeleen filliä eikä energiaa oikein löydy.Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä ihan helvetin hyviä covereita. Laulu ei ehkä ole parempaa, mutta DT:n jäbät potkii soittotaidollaan biiseihin vähän lisää vauhtia. Ainakin Portnoy vetää helvetin hyvin ja joutuu tosin pidättelemäänkin soittoaan esim ganglandin kohdalla.
Sama !!! Perk*ele mitä passiota! ei voi muuta sanoaKAAN kuin mitä Yrms_ kirjoitteli!!!Yrms_ wrote:No voi helvetti mikä raiskaus koko paska. Hallowed Be Thy Namesta ja Run To The Hillsistä jäi ikuiset traumat. Pitää kuunnella nyt muutaman kerran maidenin vetäminä noi niin vois helpottaa. ei näin...
Ja taas näyttää Ipellä olevan asiaa. Haittaako se sinua niin helvetisti jos joku kritisoi sellaisisia bändejä joista itse pidät. Jos mielestäni nuo coverit ovat paskoja niin sitten ovat. Ei ole pakko tykätä. Jos joku haukkuu suosikkibändiäni niin en heti ryntää itse haistattelemaan. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä.Ipe wrote:Haistakaa wimp-poserit pitkä.. Sitten, kun tiedätte jotain hyvin covereiden päälle niin tulkaa sitten tänne avautumaan. Tosin toi coveri häviää Crakle of Filtin - Halloween be the namen coverille sata-nolla.
Jaa että hyviä Maidenin biiseistä olevia covereita. No Opeth:in coveri Remember Tomorrow kappaleesta on perkele parempi kuin Maidenin oma vetoIpe wrote:Haistakaa wimp-poserit pitkä.. Sitten, kun tiedätte jotain hyvin covereiden päälle niin tulkaa sitten tänne avautumaan. Tosin toi coveri häviää Crakle of Filtin - Halloween be the namen coverille sata-nolla.