Rautaneito tuotteita tulossa?
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Kuullostaa asialliselta!Taitaa olla Keinosellakin homma kunhan ostos ja myyntiruletti pyörähtävät käyntiin!Mites sen LIPPIKSEN laita!Ite ainakin sitä kans vähän odotellut,mutta jos ei tule niin ei maailma kaadu!Mut ajattelin heittää ilmoille kun se nyt on sellainen yleinen juttu kun kerran "Painamaan
"aletaan!Ei kun odotellaan vesikielellä työn tulosta!

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautakansleri
Laitan tänään ilmoituksen iltapäivällä näistä paidoista ym. Rautaneidon etusivulle ja tänne foorumiin. Lippistä en ole vielä ehtinyt pohtimaan. Voi olla, että se jää nyt toteuttamatta. Riippuu hiukan brodeeraajastakin.
Se on yllättävän kova homma ensin päättää mitkä kuvat paitaan tulee, tilata paidat, käsitellä tilauksia ja maksuja, noutaa paidat, pakata ja lähettää. Vaatii monta soittoa, käyntiä, tilin vilkaisua, mailien lähettämistä, pakkauksen tekemistä ym. Tästä hommasta otan oman vaivanpalkkani. Kuvien tekijöille ja muille asiaa auttaneille tulee palkaksi ilmainen paita tai kova alennus.Make#34 wrote:Taitaa olla Keinosellakin homma kunhan ostos ja myyntiruletti pyörähtävät käyntiin!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Tossa on kohta sellainen Show päällä noitten hommien kanssa Keinosella että siitä kuuluukin otta itselleen vaivanpalkkaa,että ei kannata alkaa sitten joittenkin marisemaan moisesta niin kuin tuossa taannoin edellisestä paita hommasta joku ihmetteli jos Pertsa otti vähän välista itselleen!Ajallisesti ja vaivan näöllisestihän toi on todella rankkaa hommaa,ja pääasiassahan tuolla hommalla tehdään ihmisiä iloiseksi ja tyytyväiseksi
Hatunnosto siitä heille 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Kyllä mies vaivastaan palkan ansaitsee.
Suomalaiset ovat, kuten todettua, todella hyviä valittajia. Itse sain tämän kokea opiskelupaikassani, jossa olen mukana vuosikirja-projektissa. Alkuperäinen suunnitelma oli ottaa kirjasta hintaa 15€, johon sisältyy tekijöille kohtuullinen vaivan palkka. Kun huomasimme, että tilauksia ja myös mainostuloja on aika paljon, alensimme hintaa 12€:oon, joka sisältää saman palkan. Sitten kävikin niin, että tieto tästä levisi ja koko opisto valitti, että me riistämme ja revimme rahaa opistolaisten selästä. Tämä siitäkin huolimatta, että laskimme alkuperäistä hintaa!
Tarina jatkuu siten, että pudotimme hintaa edelleen 10€:oon ja nyt ainoastaan taittoon osallistuneet, joihin itsekin kuulun, saavat palkkion. Kuvaajat, juttujen kirjoittajat ja mainosten myyjät eivät saa mitään muuta kuin ilmaisen kirjan. Opistolaiset lienevät tyytyväisiä.
Tämä nyt meni asian vierestä, mutta sainpa purettua syvällisimpiä tunteitani tälle avautumisten suurelle kanavalle, Rautaneito-foorumille.
(Mistä vitusta tuokin tuli?)
Suomalaiset ovat, kuten todettua, todella hyviä valittajia. Itse sain tämän kokea opiskelupaikassani, jossa olen mukana vuosikirja-projektissa. Alkuperäinen suunnitelma oli ottaa kirjasta hintaa 15€, johon sisältyy tekijöille kohtuullinen vaivan palkka. Kun huomasimme, että tilauksia ja myös mainostuloja on aika paljon, alensimme hintaa 12€:oon, joka sisältää saman palkan. Sitten kävikin niin, että tieto tästä levisi ja koko opisto valitti, että me riistämme ja revimme rahaa opistolaisten selästä. Tämä siitäkin huolimatta, että laskimme alkuperäistä hintaa!
Tarina jatkuu siten, että pudotimme hintaa edelleen 10€:oon ja nyt ainoastaan taittoon osallistuneet, joihin itsekin kuulun, saavat palkkion. Kuvaajat, juttujen kirjoittajat ja mainosten myyjät eivät saa mitään muuta kuin ilmaisen kirjan. Opistolaiset lienevät tyytyväisiä.
Tämä nyt meni asian vierestä, mutta sainpa purettua syvällisimpiä tunteitani tälle avautumisten suurelle kanavalle, Rautaneito-foorumille.
(Mistä vitusta tuokin tuli?)
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
-
- Kisälli
Toi huppari olis varmasti hieno ja tekis mieli sellanen ostaa, mut mun pussille varmasti aika kallis.Pertti Keinonen wrote:Hyvä, että olette laittaneet heti osviittaa, että huppari kiinnostaa enemmänkin. Ei kannata olla huolissaan UTI & kumpp., etteikö jokainen saisi omansa. Laitan samaan paitailmoitukseen sitten ainakin kolmea eri tuotetta eli t-paidan, pitkähihaisen ja hupparin.

Jos niistäkin pitää erikseen sanoa (tuskin, mut sanon vaan varmuudeks, etten jostain syystä jää ilman), niin yks sellanen tänne kiitos, mieluiten S-koko.

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
-
- Bugstomper
Aluksi en erityisemmin ollut innostunut rautaneito-paidoista, koska mieluummin haluaisin paidan, jossa lukee Iron Maiden (vaikka sellaisen jo omistankin). Mutta kun noista paidoista tuli noin käsittämättömän hienot, niin pakkohan tuollainen T-paita oli tilata.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
-
- Kärpästen Herra
asiaan liittyen:Make#34 wrote:Tossa on kohta sellainen Show päällä noitten hommien kanssa Keinosella että siitä kuuluukin otta itselleen vaivanpalkkaa,että ei kannata alkaa sitten joittenkin marisemaan moisesta niin kuin tuossa taannoin edellisestä paita hommasta joku ihmetteli jos Pertsa otti vähän välista itselleen!Ajallisesti ja vaivan näöllisestihän toi on todella rankkaa hommaa,ja pääasiassahan tuolla hommalla tehdään ihmisiä iloiseksi ja tyytyväiseksiHatunnosto siitä heille
Muistaakseni edellisessä paitarumbassa lähetyskulut pomppas pilviin ja keinonen maksoi 100€ omasta pussista, että siinäkin mielessä nyt on takaisin maksun aika siskot ja veljet. Maksetaan vaikka väkisin +1€, eihän tämä meidän kansleri mitään palkkaa ottais.
Into Iron Maiden Since 1983
^Meikäläinen ajatteli turvautua kesän koleisiin päiviin, sekä talven kylmyyteen tilaamalla sekä hupparin, että pitkähihaisen t-paidan. 

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Roudari
-
- Hang-Around
^No Mielipiteensä kullakin^Taisi olla muuten ensimmäinen vähän tyytymättömän oloinen kommentti!Mutta kaikilla on siihen oikeus joten tossa tapauksessahan paitaa ei tietenkään kannata tilata jos ei oikein hotsita!Thats It! 

No joo jos takerrutaan noihin niin eteen olisin itse laittanut tekstin The Finns Of The Beast,vai tarkoittaako tollanen mitään!Meinaan et olis viitannut hyvin tohon karttaan ja Suomalaisuuteen vielä enemmän!Mutta ideoita varmaan oli vaikka kuinka paljon ja yhdet valitaan niin sitä rataa mennään!Mutta mielestäni lopputulos oli aivan loistava joten valittamisen sanaa en noista taideteoksista kehtaisi heittää 

-
- Hang-Around
Kuitenkin tuo hieno on. Mahtavaa kuin rautaneito saa paitoja tehtyä, mutta vähän parempi kuva ois myös ollut parempi.Make#34 wrote:^No Mielipiteensä kullakin^Taisi olla muuten ensimmäinen vähän tyytymättömän oloinen kommentti!Mutta kaikilla on siihen oikeus joten tossa tapauksessahan paitaa ei tietenkään kannata tilata jos ei oikein hotsita!Thats It!
Im Back in Black!!
-
- Hang-Around
-
- Hell Rat
-
- Vempare
No joo tässähän tulee ihan DEJA VU ilmiö mieleen,kun itse olin samassa tilanteessa ja kyselin samasta aiheesta!No silloin sain sen yhden XXL koon paidan vielä hommattua!Empä jaksa uskoa että äijät ja varsinkin Keinonen lähtee ihan heti uuteen vaate SHOWhun,kun ovat juuri edellisestä selvinneet!Kysele Keinoselta,että onko kaikki tuotteet jo loppu kun tossa päivä kaks sitten se ilmoitteli et olis muutama jotain maksamattomia vielä!