Kilpailu
Moderator: The Killer Krew
-
- Viikonloppusoturi
-
- Rautakansleri
Samat terveiset täältäkin päin. Mutta muuten kyllä todella hyviä kysymyksiä.asa wrote:Mä haluan kitistä hieman yhdestä kysymyksestä. Mun mielestä ei ole lainkaan oleellista tietää Skunkin oikeaa nimeä. Se ei vaan oikein kuulu yleiseen Maiden triviaan.
Että sinne meni Asan mahdollisuus voittaa palkintoa, eihän tota nyt saa selville mistään.![]()
Muuten oli kyllä kivoja kysymyksiä.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Rautakansleri
No ehkä se Skunkin nimi ei ole oleellista tietoa, mutta kyllä se on mahdollista selvittää tutkimalla levyjä ja pysymällä ajan hermolla. On erittäin vaikeaa keksiä hyviä kysymyksiä faneille, jotka tietävät kaiken Maidenista.
Vastauksia on muuten tähän mennessä tullut tasan 0 kpl, että kilpailun suosio on ollut tähtitieteellinen. Jos oikeaa suoraa ei löydy, niin sitten katsotaan lähimmäksi päässeitä.
Vastauksia on muuten tähän mennessä tullut tasan 0 kpl, että kilpailun suosio on ollut tähtitieteellinen. Jos oikeaa suoraa ei löydy, niin sitten katsotaan lähimmäksi päässeitä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
En minäkään ole vastannut kun en ole viitisinyt kun ei ole kuitenkaan mitään mahdollisuuksia voittoon. Näin on moni muukin varmasti ajatellut.
En oikein viittis käyttää tuntitolkulla aikaa etsimällä tota vastausta levyistä tai netistä (yritin jo, huonolla menestyksellä). Kyllä mun mielestä ne kysymykset joko tietää tai sitten ei.
Taidan lähettää vastaukseni nyt, joku nimehdotus mulla on, mutta veikkaan ettei välttämättä ole ihan oikein, mutta sitten tehdäänkin protesti
En oikein viittis käyttää tuntitolkulla aikaa etsimällä tota vastausta levyistä tai netistä (yritin jo, huonolla menestyksellä). Kyllä mun mielestä ne kysymykset joko tietää tai sitten ei.
Taidan lähettää vastaukseni nyt, joku nimehdotus mulla on, mutta veikkaan ettei välttämättä ole ihan oikein, mutta sitten tehdäänkin protesti

-
- Rautakansleri
No nyt vastauksia on tullut viisi kipaletta, ja kyllä tekee gutaa huomata, että miinat toimivat
. Ja mitä se asa siellä kitisee, että on paskoja kysymyksiä ja kuitenkin Skunkin oikea nimikin oli löytynyt
. Brucen vaimon nimi ei tosin ollutkaan ihan selvä. Nämähän ovat juuri niitä olennaisia tietoja, jotka jokaisen itseään kunnioittavan Maiden fanin pitää tietää...

-
- Viikonloppusoturi
Pah. Minä kulutin varmaan viikon etsiessäni tuota 103 Modea. Ei tuo Skunk-kyssäri nyt mikään ylitsepääsemätön ongelma voi olla vaikken vastauksia vielä ole alkanutkaan selvittää. Turhaa valitusta, ihan hyvä kysymys, protestoikaa vaan niin minä (ja MSasa wrote:En oikein viittis käyttää tuntitolkulla aikaa etsimällä tota vastausta levyistä tai netistä (yritin jo, huonolla menestyksellä). Kyllä mun mielestä ne kysymykset joko tietää tai sitten ei.

-
- Rautakansleri
ASIAA Oulun bändäriltä! Asenne on kohdallaan.
Laittakaas niitä teidän omia kysymyksiänne mulle, niin laitan ne talteen tulevia kisoja varten. Ihan vaan sen takia, että saan sitten sanoa kitisijöille, nou can duu - ei ole minun kysymys
. Tämän kertaisessa kisassa kosketinsoittajakysymys on Finnarryltä päin. Pointsit Jyväskylän kauniille siitä.
Laittakaas niitä teidän omia kysymyksiänne mulle, niin laitan ne talteen tulevia kisoja varten. Ihan vaan sen takia, että saan sitten sanoa kitisijöille, nou can duu - ei ole minun kysymys

YV:nä lähti Pertille muutama kysymys seuraavaa kierrosta varten... helppoja olivat.Pertti Keinonen wrote: Laittakaas niitä teidän omia kysymyksiänne mulle, niin laitan ne talteen tulevia kisoja varten. Ihan vaan sen takia, että saan sitten sanoa kitisijöille, nou can duu - ei ole minun kysymys. Tämän kertaisessa kisassa kosketinsoittajakysymys on Finnarryltä päin. Pointsit Jyväskylän kauniille siitä.

-
- Rautakansleri
Niin että milloin saadaan voittajat ja oikeat vastaukset selville?Pertti Keinonen wrote:^Öööö... Kovaa jännitystä pidetään yllä, mutta nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään, että mitä kysyit.
Eli siis HUPSISTA! Katsoin kokonaan tuon päivämäärän väärin kun 26.2 oli kokoajan mielessä

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Että näinVastaa alla esitettyihin kysymyksiin ja lähetä vastauksesi maililla osoitteeseen kilpailu@rautaneito.com 26.3.2005 klo 23:58 mennessä.

edit: jaa trooperi kerkesikin jo omaa viestiä korjaileen