No nyt on piitkän tauon jälkeen käyty keikalla. Taisi siinä mennä kuutisen vuotta, ettei ole tullut vaivauduttua mihinkään. Eipä siinä mitään, samat pitkätukat siellä näköjään pyörii edelleen !
Amaranthen Elizeä katselin tunnin verran parin metrin päästä, hyvin tarkasti. Näyttävä nainen. Osaa myös laulaa. Jake E osaa laulaa myös, kaippa se örisijäkin. Musa sensijaan ei livetilanteessa toiminut yhtään. Joka biisi meni samaan bulkkiin ja kokonaisuus oli enemmän tai vähemmän tunnin verran samaa jyskettä. Olin mukana kohteliaisuudesta ja siksi, etten saanut silmiäni irti Elizestä
Kingiä en lähde analysoimaan. Sanonpa vaan, että show oli hieno ja tarinoita tukeva, King itse uskomattoman kovassa tikissä. Ei yhtään harmita, ettei nähnyt Kingiä 80-luvulla. Oli silloin paljon huonompi. Nyt lähtee. Siis lähtee. Alusta loppuun. Jännä rakenne keikassa sinänsä, että alkuun heitettiin setti, jossa pari biisiä Themiltä ynnä Eye Of The Witch, sitten useampi Mercyful Fate-veto Melissoineen, sen jälkeen sitten Abigail-levy kokonaisuudessaan ja esirippu alas. Ei tullut encoreita, kun ne heitettiin jo ennen Abigail-settiä. Aika tasan 1½ tuntia ja terve.
Jos sulla on mahdollisuus mennä jonnekin katsomaan, mene ihmeessä, ei sitä vittu usko ennenkuin itse livenä kuulee, miten korkealta ja kovaa voi ainoa oikea kuningas vetää. Äijähän täyttää parin päivän päästä 60v. Hattu päästä. Ja alkkarit. Silkkaa ilopissaa ekasta sekunnista viimeiseen.
"But she does make a good cup of tea !"