Deep Purple-Now What?! (2-cd Limited Edition)
Sabaton-Swedish Empire Live (cd)
Black Label Society-Catacombs Of The Black Vatican (Limited Edition) (cd)
Sonata Arctica-Pariah's Child (cd)
Vähäksi aikaa kuunneltavaa... Liveä että studiota

Moderator: The Killer Krew
Tilasitko AFM:ltä suoraan vai muualta? Itse odottelen vielä cdonista saapuvaksi, S/T tulikin jo.Edward Mannerheim wrote:Masterplan - Aeronautics 2LP
Parasta shittiä Landelta.
Äxästä, hintaa alennuksineen 7.95€.Hese wrote:Tilasitko AFM:ltä suoraan vai muualta? Itse odottelen vielä cdonista saapuvaksi, S/T tulikin jo.Edward Mannerheim wrote:Masterplan - Aeronautics 2LP
Parasta shittiä Landelta.
Njut! Vai miten se sanotaan; mutta et kadu. Hieno levy!Iron Constable wrote:Black Sabbath - 13
Viimeinkin. Just kuuntelen ekaa raitaa, pakko sanoa, että tuo möyrintä ennen Ozzyn avausta kuulostaa n. 100% Candlemassilta, ihan odotin, että Messiah Marcolin tai Robert Lowe avaavat suunsa. Soundit vaikuttavat sellaisilta, että Priuksen JBL-reteot jyräyttävät tämän persauksia jyristäen tulemaan. Nam.
Samat sanat tähän, ja taas ne, miten on paras GR sitten 2001 No World Orderin!Iron Constable wrote:Gamma Ray - Empire of the Undead
Yksi niitä bändejä, jolta kaikki studiolevyt ovat alkuperäisinä hallussa, nyt on tämäkin. Jäsennellään enempi, kun on keritty kuuntelemaan.
Tuo on hieno ja historiaa opettava painos, ja kun olen muutenkin tykännyt kuunnella nämä pari vuotta sitä ruotsinkielistä versiota, ei voi kuin kehua tätäkin hankintaa.Iron Constable wrote:Sabaton - Carolus Rex
Tuttu ja hyvä levy, suht paljon olen kuunnellut ripattua. Tämäkin pilkkahintaan bonusten kera, 2cd versio, jossa mukana på svenska-levy. Kun nuo englanninkieliset versiot ovat suht hyvin hallussa, on kiva vertailla miten ruotsi sopii näihin, varsinkin, kun olen ½ ruotsinkielinen nykyään
Auts, that'll cost ya!Hese wrote:Ennakkotilaus:
Moonsorrow - Heritage: 1995-2008 The Collected Works Box Set - Die Hard
Tottakai se paras versio piti ottaa kun SYL:stäkin onJussi K wrote:Auts, that'll cost ya!Hese wrote:Ennakkotilaus:
Moonsorrow - Heritage: 1995-2008 The Collected Works Box Set - Die Hard