STRAPPING YOUNG LAD - THE COMPLETE WORKS - DIE HARD EDITION (7LP)
The Story of SYL -kirja, juliste Devinin nimmarilla, paita, slipmat ja pari bonus-ekstra rare vinyyliä..
Sanat ei riitä kuvaamaan. Upea paketti.

Moderator: The Killer Krew
"The beat starts here.."Hese wrote:^Onhan se, oma kappale tuossa vieressä. Kaikki boxi versiot myytiin loppuun preorder aikana, enää niitä yksittäisiä levyjä saatavilla vinyylinä.
Suden Uni on hyvä debyytti, kuten pari seuraavaakin vielä omia suosikkeja. Mutta tuon orig. press (Tukholmasta sai divarista muutamaan hassuun euroon, meillä vissiin hintakin ollut nousussa jo vuosia Paskatica Recordsin painokselle) hellyttävine teinikasvokuvineen kuulosti kyllä viime viikonloppuna pitkästä aikaa kuultuna todella hyvältä.QazKFD wrote:Moonsorrow - Suden uni CD/DVD
Moonsorrow on pyörähtänytkin useamman kerran. Sehän oli oikeestaan aika kova, tässähän täytyy varmaan repiä ne loputkin jostain hyllyn täytteeksi.
Hienoa että olet nähnyt 10 vuoden jälkeen valon!QazKFD wrote:Sapattivuosi ollut kovimmassa soitossa, täähän on oikeesti ihan vitun hyvä. Aivan tolkutonta!
Sanoppa muuta kato!Jussi K wrote:Hienoa että olet nähnyt 10 vuoden jälkeen valon!
Ja kolmannen, Ihmisen Merkin single Neon Knights [Pelon Lait] on ainakin mulle huonommassa päässä siltä. Ihan kuin alkuperäinenkään ei pärjää yhtään Die Youngin, Sign Of The Southern Crossin, Children Of The Sean, Heaven And Hellin ja Country Girlin kanssa. Myös Voodoo [Valtaa] on pareempi sillä.mie v. 2008 wrote:Sapattivuosi - S.Ä.N.K.I.
Hemmetin kova levykaksikko, onneksi sai nähdä ainakin siltä erää bändin viimeisen keikankin 45:essa täällä Oulussa.
Odotukset "Black Sabbathia suomeksi nimimiehiltä" -otsikolla eivät olleet yhtään missään, mutta jostain radiocityltä kun alkoi Children Of The Graven tuttu basso/rumpu -kombinaatio jyristä niin hemmetin osuvasti valitulla laulajalla ja täydellisen kekseliäillä suomennoksilla oli pakko myöntää asenteensa vääräksi. 5 vuotta myöhemmin ihmetyttää edelleen, miten saivat noin autenttisen samanlaisen soundin kuin alkuperäisillä![]()
nyt sä oot mun, sä oot mun kokonaan
rakkaus tää kasvaa, nytten se kukoistaa
katso mua silmiin näet kuka mä oon
olenko Lucifer, no tietenkin oon
Näkyis olevan nytkin, täytyy ottaa jossain kohtaa haltuun jahka saa vähän kulutettua muitakin levyjä joita jo matkallakin on ihan sopivasti.Jussi K wrote:Sitä Vol 2:sta on ollut vielä viime vuonna muistaakseni joidenkin Anttiloiden laareissa vitosella, eli hyvät sanssit samaan hintaan huuto.netissä?
Pyh, Neon Knights on täysin suvereeni kappale tässä(kin) porukassa!Jussi K wrote:Ihan kuin alkuperäinenkään ei pärjää yhtään Die Youngin, Sign Of The Southern Crossin, Children Of The Sean, Heaven And Hellin ja Country Girlin kanssa. Myös Voodoo [Valtaa] on pareempi sillä.