Ilmeisesti missasit keikan?Voimanorja wrote:Vittu.

Moderator: The Killer Krew
Ilmeisesti missasit keikan?Voimanorja wrote:Vittu.
Olitteko samalla porukalla kentälläkin? Kusmar Rotten ainakin näytti olevan pari metriä meidän possen edessä, kiinnitin huomiota mieheen koska keikkakäytös muistutti kovasti omaani; suurimman osan ajasta selkä bändiin päin kavereiden kanssa fiilistellenDeathrace King wrote:Kohta mennään! Siis Lappiksen, Kusmar Rottenin ja muutaman muun kanssa pikniköimään nurtsille alueen ulkopuolelle ja sit varmaan vasta vähän ennen Maidenia sisään.
Anytime friend! Mulla kuoli puhelin jo ennen Maidenin aloitusta niin ihmettelinki että mihin se isäntä katosiA.Kivi wrote:Hieno ja mainio keikka!
Tulin just taksila himaan. Makso melkein 200e, mut kotoa on kiva herätä.
Ei vanha enää näköjään jaksa jatkoja ja jatkojen jatkoja. Pre-show partyt ol´mahtavat. Kiitoksia järjestäjille. Kiitoksia Heselle tarjolla olleesta majoituskuviosta, mutta mukavuudenhalu voitti. Otin hetken mielijohteesta lennosta taksin ja hilpaisin himaan.
Itseä puhutteli tänä iltana avausbiisin, 7th sonin, Phantomin ja Prisonerin ohella eniten nuo teemaan kuulumattomat Afraid ja Fear.
Paljo parempi esitys, kun pari vuotta sitten, jolloin näin samalla paikalla bändin viimeksi.
Jotain rajaa nyt hei näihin juttuihin. Yritin siihen tiivistää fiilikset, mutta en sitten ilmeisesti onnistunut.Jazz78 wrote:Ilmeisesti missasit keikan?Voimanorja wrote:Vittu.
Tämä oli kyllä ikimuistoinen siirtyminen Maidenin keikalle! Kiitos Iivis!Make#34 wrote: Ja Kauppatorilta vielä juhlavasti isolla Limusiinilla Olympia Stadionille (KIITOS JUHANA) Oli jotain aivan käsittämätöntä!
Itsellä on jotenkin se käsitys että tuolla ei saa mölytä klo 23:n jälkeen. Korjatkaa toki jos olen väärässä.redcloudfi wrote: Ainoat mistä nipottaisin ovat Running Free jonka voisi jo jättää unholaan(ei sillä etteikö se toiminut) sekä ennenkaikkea keikan pituus, 105min.
2011 oli omasta mielestä huonoin Maidenin keikka Suomessa mitä itse olen nähnyt, vuodesta 2003 alkaen ollut kaikilla Suomen keikoilla. Tämänkertainen oli oikein hieno kokemus, ei tuolla settilistalla voi epäonnistua. The Prisonerin kuuleminen oli mahtavaa, sitä olen toivonut jo kauan aikaa. Tribuuttikeikkojakin tullut kierrettyä varmaan kymmenen enkä ole tuota ennen livenä kuullut. Prisonerin jälkeen itselle oli oikeastaan ihan sama mitä tulee, niin upeaa se oli kuulla.En tiedä miksi jotkut ovat valitelleet siitä, ainakaan minulle 2011 stadion keikka ei ollut pettymys.
Olet tietääkseni oikeassa,mutta tuonhan olisi saanut korjattua keikan ajoituksella.Poinas wrote:Itsellä on jotenkin se käsitys että tuolla ei saa mölytä klo 23:n jälkeen. Korjatkaa toki jos olen väärässä.redcloudfi wrote: Ainoa mistä nipottaisin on ennenkaikkea keikan pituus, 105min.
Komppia tälle. Itsekin näin Maidenin ekaa kertaa vuonna 2003 (kesällä), ja vaikka AMOLAD-kiertueella jäi työesteiden takia Helsingin keikat näkemättä, niin kaikki muut tuon ajanjakson Suomen vedot olen nähnyt, joten voin sanoa, että näkemistäni 2011-vuoden keikka oli selvästi vaisuin. Bruce oli jotenkin nuhainen ja vähän ponneton silloin. Onneksi sain pari vuotta sitten balsamia haavoihin todistamalla samaisen vuoden Euroopan kiertueen päätöskeikan Lontoon The O2:ssa. Se oli upea veto niin Brucelta kuin bändiltäkin.Poinas wrote:2011 oli omasta mielestä huonoin Maidenin keikka Suomessa mitä itse olen nähnyt, vuodesta 2003 alkaen ollut kaikilla Suomen keikoilla.
Soitti mielestäni useita sooloja, mutta teki sen totuttua paremmin. Gersin soitto ei ylipäätään ollut sitä perinteistä räpellystä, vaan improvisoituja osuuksia saattoi sanoa jopa kekseliäiksi ja alkuperäinen idea ei karannut milloinkaan liian kauas.Toxic Enema wrote:Yksi hatunnosto myös siitä, että tällä kertaa Gersin ei annettu raiskata Smithin klassikko-sooloja toisin kuin Somewhere back in Time kiertueella (Moonchild!). Oliko jopa niin, että veti omat soolot vain Afraid to shoot strangersiin ja Fear of the Darkiin plus sitten nuo tuplatut The Trooper ja The Evil That Men Do.