Moderator: The Killer Krew
Tuollaisia "mokiahan" on Live After Deathillakin, koska nekin rummut on vedetty kahden keikan pohjalta. Itse en ole nähnyt tuota Maiden-Englandin versiota The Evil That Men Do -biisistä, mutta voin uskoa, että on typerän näköistä katsoa sellaista, josta saa sellaisen fiiliksen että ukot eivät soitakkaan oikeasti. Vaikka ei se nyt ihan tuollaista fiilistä saa, niin vie se live-tunnelman pisteitä jonkin verran.Lappis wrote:Paljon ollut puhetta tuosta RIR:n jälkikorjailusta. Itse annoin jo ääneni Maiden Englandille, mutta kyllähän sitä korjailua on sielläkin. Rummuista sen huomaa monessakin biisissä. Pellit heiluu mutta ääntä ei tule ollenkaan. Ja päinvastoin myös; Pellin äänet kuuluu mutta pellit eivät heilu. Rumpalismiehet ovat varmasti tuon huomanneet myös melkeinpä samantien. The Evil That Men Do:ssa näkyy myös selvästi moka; Nicko soittaa filliä ja häntä kuvataan. Itse filli on kuitenkin ihan erilainen, minkä Nicko siinä soittaa. Aika paha moka. ME:hän on tunnetusti yhdistelmä kahdelta? keikalta. Eli toisen keikan filli kuuluu ja toisen keikan filli kuvataan. Ei helvetti...
Ei Harris oikein hallitse noita juttuja. Tai sitten aliarvioidaan faneja ja rankasti.
Hitto, pitääkin tarkastaa tuo juttu. En ole aiemmin edes ajatellut asiaa vaikka olen Maiden Englandin katsonut monesti läpi. No sattuuhan noita editointi-mokia aina, mm. Emperorin live-videolla Emperial Live Ceremony jossain piisissä (en nyt muista mikä) ei ääni ja kuva synkkaa rumpujen osaltaLappis wrote:Paljon ollut puhetta tuosta RIR:n jälkikorjailusta. Itse annoin jo ääneni Maiden Englandille, mutta kyllähän sitä korjailua on sielläkin. Rummuista sen huomaa monessakin biisissä. Pellit heiluu mutta ääntä ei tule ollenkaan. Ja päinvastoin myös; Pellin äänet kuuluu mutta pellit eivät heilu. Rumpalismiehet ovat varmasti tuon huomanneet myös melkeinpä samantien. The Evil That Men Do:ssa näkyy myös selvästi moka; Nicko soittaa filliä ja häntä kuvataan. Itse filli on kuitenkin ihan erilainen, minkä Nicko siinä soittaa. Aika paha moka. ME:hän on tunnetusti yhdistelmä kahdelta? keikalta. Eli toisen keikan filli kuuluu ja toisen keikan filli kuvataan. Ei helvetti...
Ei Harris oikein hallitse noita juttuja. Tai sitten aliarvioidaan faneja ja rankasti.