Aria (Russian Heavy Metal)

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Arian paras albumi?

Maniya Velichiya
1
3%
S Kem Ti?
1
3%
Geroy Asfalta
6
16%
Igra S Ognem
6
16%
Krov Za Krov
15
39%
Noch Koroche Dnja
1
3%
Generator Zla
1
3%
Khimera
3
8%
Kreschenie Ognem
2
5%
"Armageddon"
2
5%

Total votes: 38

Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Re: Aria

Post by Hese »

asa wrote:Siksipä laivalla meinasinkin, kun tiesin noi viisumiasiat. Olisi mukavaa nähdä Feniks-levyn kiertue ja uusi laulaja livenä. Moskovassahan niillä olis keikka huhtikuussa, mutta toi Pietari sopisi helppoutensa puolesta paremmin.
Moskovaan ei kyllä lähdetä vaikka siellä vetäis Maiden ilmaiseksi, niin paska paikka ettei toista. Ei muutenkaan tuo venäjän maa enää houkuta, pietariin suuri ehkä. Viroon voisi lähteä Ariaa taas katsomaan.
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Hitto, oisin just 5.4 Berliinissä, mutta ainakin alku illasta on menoa mitä ei voi skipata, mutta pitää seurailla vähän missä päin kaupunkia vetävät ja mihin aikaan. Ei kai suosio Saksassa kuitenkaan ole sitä luokkaa, että lippuja pitäisi saman tien olla ostamassa?

edit: Jaa http://starsarena.de/e/205" onclick="window.open(this.href);return false; tuolta löytykin jo mesta ja kellon ajat. Pitääpä pistää tarkkailluun.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Image

LIVE IN STUDIO!

Dear friends! We are happy to announce that beginning April 2012, goes
album ARIA LIVE IN STUDIO. This is an entirely new work,
composed of our most famous songs
played today's composition of "live" in the Studio!

The album will be issued on label CD LAND.
Sound producer Tommy Hansen.

The exact release date and autograph-session we will let you know soon!

TRACKLIST:
1.ГЕРОЙ АСФАЛЬТА
2.БАЛ У КНЯЗЯ ТЬМЫ
3.ИГРА С ОГНЁМ
4.ОСКОЛОК ЛЬДА
5.КОЛИЗЕЙ
6.КРОВЬ ЗА КРОВЬ
7.ОБМАН
8.ШТИЛЬ
9.ПАЛАЧ
10.УЛИЦА РОЗ
11.АНГЕЛЬСКАЯ ПЫЛЬ
12.НЕБО ТЕБЯ НАЙДЁТ

http://www.aria.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arialta uutta matskua, kuullostaa mun korvaan erinomaiselle! Kaikki klassikot kunnon tuotannolla ja uudella laulajalla. Käy! Olisivat kyllä tosin saaneet tehdä kerralla tuplalevyllisen, mm Noz koroshee dnjaa ei ole tuolla listalla. Minusta yksi parhaista Aria kappaleista.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Vois melkein kiinnostaakkin, vaikka yleensä tämmöset ei juurikaan haluja herättele. Täytyy kattoo jos jossain kävelee fiksulla hintaa vastaan. Biisivalinnoista voi tosiaan valittaa vähän, Ночь Короче Дня puuttuu ja saman levyn kovimmat hevibiisit Дух Войны ja Король Дороги myös! Onneks sentään Ангельская Пыль on listalla.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Kommentoin Arian virallisella Facebooksivustolla tätä levyuutista, ja samalla kysäisin milloin Aria tulee Suomeen keikalle. Tänään sain vastauksen: 2013!!!
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Ohhoh, tuopa täytyy käydä tsekkaamassa jos toteutuu. Aika sama mitä maksaa tai missä keikka on, kyllähän tää pitää kerran eläessään todistaa.
AntiSmuli
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by AntiSmuli »

Kunhan ei käy kuten 2010 (Sonisphere), että tulematta jäi, kun homma perutettiin. Oliko vastauksessa muuta kuin pelkkä vuosi?
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

AntiSmuli wrote:Oliko vastauksessa muuta kuin pelkkä vuosi?
Ei ollut. Arvoitukseksi jäi onko jotain jo kalenterissa, vai onko suunnitteilla tehdä keikka 2013 Suomessa. Oli miten oli, paikalla ollaan, vaikka sitten saatana Inarissa.

Alla koko "keskustelu":
That´s awesome. Привет из Финляндии! Когда концерт в Финляндии?
In 2013!
maidenpoker
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by maidenpoker »

Pari päivää on nyt bändin uusin levy Phoenix soinut ja voi jo nyt sanoa, että hienosti ovat päässeet laulajanvaihdoksesta yli. 2000-luvun parasta Ariaa tässä on ainakin tarjolla(tosin Chimera on vielä kuulematta) vaikka Armageddon toimiikin edelleen hyvin. Ainakin yhden tasaisimmista levyistään ovat tehneet sillä tältä istumalta ei pysty nimeämään yhtään huonoa kappaletta. Suosikeiksi sen sijaan ovat nousseet Чёрный Квадрат, Бои без Правил ja nimibiisi. Jos Suomeen tosiaan tulevat niin paikalla on ehdottomasti oltava. Aikamoinen kulttuuriteko on järjestäjän osalta kyseessä jos keikka toteutuu.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

http://www.youtube.com/watch?v=LzpE9apo ... e=youtu.be

Livepätkää uuden laulajan kanssa. Hyvältä kuulostaa!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

http://www.youtube.com/watch?v=SEgy92dV ... e=youtu.be

Tämä biisi ei kuulemma ole uudella В желтом круге Арены (In a yellow circle Arena) DVD:llä.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

asa wrote:http://www.youtube.com/watch?v=SEgy92dV ... e=youtu.be

Tämä biisi ei kuulemma ole uudella В желтом круге Арены (In a yellow circle Arena) DVD:llä.
Onkos tämä dvd jo saatavilla vai vasta tulossa? Ostettava kuitenkin.

ps. Hyvin vetää kyllä toi uusi laulaja, kelpaisi nähdä taas tämä bändi livenä.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Image

EDIT:

http://www.ebay.com/itm/ARIA-In-the-Yel ... 1e74b092de

Tulipa tilattua tuo uusi DVD Ebaysta 24 euroa posteineen.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

http://ru.wikipedia.org/wiki/Live_in_Studio

Tulipa tilattua vihdoin tuo Live in Studio levy, joka ilmestyi alkuvuonna. Ideana siis, että ovat uudelleennauhoittaneet biisit studiossa uuden laulajan kanssa. Ei mikään kovin originaali konsepti siis, varsinkin kun bändi julkaisi jo vuonna 2000 "2000 i odna noz" -levyn, jossa myös uudelleen nauhoitettu joitain vanhoja biisejä. Modernia ja erittäin jämäkkää ja hyvää saundia tarjolla, uusi laulaja on helvetin hyvä, mutta eihän tämä tietysti voita niitä alkuperäisiä levytyksiä. Erittäin hyvä levy eniveis, ja voin lämpimästä suositella varsinkin ihmisille, jotka vasta tutustuvat bändiin, kun alkuperäisillä nauhoituksilla on välillä hieman... no tuota... venäläiset saundit 8) . Ei tässä kaikkia bändin parhaita biisejä ole, mutta ne suosituimmat nyt ainakin. 4+/5

Näytteitä:

Playing with Fire
Streets of Roses
Blood for Blood
Executioner

Tuli myös ladattua (tilattua DVD:tä odotellessa) tuon uuden livelevyn audiot, ja niitä tässä pyörittelen läpi. Törkeän hyvät saundit, ja hyvä meininki, paljon uusimman erinomaisen levyn biisejä (6/10!), sekä suurin osa ylläolevan levyn biisilistasta, eli Maidenmaisesti ehkä vähän liiankin tutulla ja turvallisella valinnalla. Missä on esim Antichrist, yksi Arian parhaita ja eeppisimpiä biisejä? Tältä Maideninkin pitäisi kuulostaa vuonna 2012 (varsinkin saundillisesti!).

Audiopuoli siis erittäin hyvä, kuvasta kommenttia kunhan DVD saapuu.

Näytteitä:

Black Square
Black Legend
Story of a murderer
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Re: Aria (Russian Heavy Metal)

Post by IndianaJones »

On jonkun verran pyörinyt soittimessa AntiSmuli:lta hommatut Arian livelevyt (noh, Geroj Asphalta 20-vuotisrundin kiekko lähinnä, muista kun puuttuu toinen levy), ja hyvin kyllä potkii pitkästä aikaa. Jotenkin jäänyt hieman paitsioon viimeaikoina koko bändi, mutta nyt kuulostaa kyllä pitkästä aikaa taas mahdottoman kovalta kamalta, ja yllättäen löytyi parit uudemmat biisit joista on tullut innostuttua taas ihan toden teolla. Erityisesti tuo Kolisseum ja "Last Sunset" joka avaa Armageddon-levyn osuvat makuhermoon, biisithän eivät häpeilisi yhtään Arian parhailla levyilläkään.

Ja jumalauta miten kovia tuplaskittahommia bändi vetelee, pistää kampoihin Priestille ja Maidenille ihan tosissaan. Muutenkin erinomaista kitarointia kautta linjan.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
AntiSmuli
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by AntiSmuli »

IndianaJones wrote:(noh, Geroj Asphalta 20-vuotisrundin kiekko lähinnä, muista kun puuttuu toinen levy)
Korjataas tätä sen verran, että levyt olivatkin ihan erikseen CD1 ja CD2 versioita, omilla koteloillaan - ettei porukka luule minun kauppaavan vain pelkkiä koteloita vailla levyjä. :D
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

AntiSmuli wrote:
IndianaJones wrote:(noh, Geroj Asphalta 20-vuotisrundin kiekko lähinnä, muista kun puuttuu toinen levy)
Korjataas tätä sen verran, että levyt olivatkin ihan erikseen CD1 ja CD2 versioita, omilla koteloillaan - ettei porukka luule minun kauppaavan vain pelkkiä koteloita vailla levyjä. :D
Juu, juurikin näin, ei pahaa sanottavaa tosiaankaan näistä kaupoista, hinnatkin enemmän kuin kohdallaan.

Voi jumankauta kun on hirveä Aria-kausi menossa, taas "Playing With Fire" soimassa, ei oikein muuta huvita luukuttaakaan.
DrBanning
Peräruiske
Peräruiske

Post by DrBanning »

Tervehdys!

Minkä verran Aria-faneja täältä Suomesta/Etelä-Suomesta löytyy ja onko kiinnostusta bändin Suomen keikkaa kohti? Tietääkö kukaan onko bändillä Suomessa mitään fan-klubia tai oisko Rautaneito kiinnostunut tuomaan porukkaa Venäjän Iron Maideniä tiiraamaan?

E
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tuskin Rautaneito noin "virallisena" tahona tähän haluaa/pystyy puuttumaan, mutta minä ja pieni joukko muita faneja olemme täällä käännyttäneet porukkaa Arian nerokkuuteen, ja tullaan niin tekemään jatkossakin.

Mulle vastattiin Arian Facebooksivuilla, että Aria olisi tulossa Suomeen 2013. Toivoa sopii.
DrBanning
Peräruiske
Peräruiske

Post by DrBanning »

asa wrote:Tuskin Rautaneito noin "virallisena" tahona tähän haluaa/pystyy puuttumaan, mutta minä ja pieni joukko muita faneja olemme täällä käännyttäneet porukkaa Arian nerokkuuteen, ja tullaan niin tekemään jatkossakin.

Mulle vastattiin Arian Facebooksivuilla, että Aria olisi tulossa Suomeen 2013. Toivoa sopii.
Juu, minä sitä keikkaa olen järjestelemässä... :roll:
AntiSmuli
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by AntiSmuli »

^Toivottavasti onnistut!
Stormrider
Peräruiske
Peräruiske

Post by Stormrider »

^^ Tsemppiä. Toivottavasti onnistuu. Mun kavereita ainakin tulee.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

DrBanning wrote:
asa wrote:Tuskin Rautaneito noin "virallisena" tahona tähän haluaa/pystyy puuttumaan, mutta minä ja pieni joukko muita faneja olemme täällä käännyttäneet porukkaa Arian nerokkuuteen, ja tullaan niin tekemään jatkossakin.

Juu, minä sitä keikkaa olen järjestelemässä... :roll:
Milläs mallilla järjestelyt on? Minnepäin Suomea on keikkaa kaavailtu?
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

Kyllä meikäläinen ja pari vaikka pakolla paikalle raahattua kaveria ainakin lähdetään, kunhan ei ihan Utsjoelle asti joudu kulkemaan. Kovin juttu vähään aikaan olisi jos keikan saisi Suomeen.
Exciter
Peräruiske
Peräruiske

Post by Exciter »

I'm in! Aria!
Post Reply