Maiden England: Kiertue keskustelu 2012-2014
Moderator: The Killer Krew
Re: Maiden England World Tour 2012-2013/ History DVD 3
Kyllähän niille lentolipuille saa hintaa jos matkustaa business-luokassa.
Itse hommasin tuossa Lufthansalta lennot Düsseldorfiin ja meno-paluu maksoi halvimman vaihtoeohdon mukaan sellaset 160€, Finnairilla olis joutunu pulittamaan jo yli 200.

There was a point to this story, but it has temporarily escaped the chronicler's mind.
- Douglas Adams: So Long, and Thanks for All the Fish
- Douglas Adams: So Long, and Thanks for All the Fish
Just buukkasin Tukholman lennot, 65€ per henki edestakaisin (HKI-Vantaa <=> Arlanda), ja vielä keskipäivällä. (enkä edes vertaillu hintoja, Norski oli niin ilmiselvä vaihtoehto)
Just hankin liput Frankfurtin toiselle illalle! Eddie Rip's up Europe - vai miten se nyt meni! 

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Voi morjes
ihan pelkästään www.ebookers.com sivustolta saa halvempia lentoja kuin noi sinun buukkaamasi. Muitakin on ja paljon. Nyt rupean ymmärtämään miksi tämä reissaaminen on mielestäsi idiotismia. Onhan se noilla hinnoilla.

ihan pelkästään www.ebookers.com sivustolta saa halvempia lentoja kuin noi sinun buukkaamasi. Muitakin on ja paljon. Nyt rupean ymmärtämään miksi tämä reissaaminen on mielestäsi idiotismia. Onhan se noilla hinnoilla.
Nyt kannattaa nyt ottaa silmä käteen ja selata threadia taaksepäin, nähdäkseni Järvenpään massipäällikkö Trooper69 (bultsi) oli sitä mieltä, että reissaaminen ja keikkojen katselu on idiotismia kun taas valtio oli ainoastaan siinä virheellisessä käsityksessä, että Eurooppaa pitkin lentäminen olisi erityisen kallista. Jota se tietenkään ei ole, jos vertaa vaikkapa Suomessa rautatiellä liikkumiseen.asa wrote:Voi morjes![]()
ihan pelkästään http://www.ebookers.com sivustolta saa halvempia lentoja kuin noi sinun buukkaamasi. Muitakin on ja paljon. Nyt rupean ymmärtämään miksi tämä reissaaminen on mielestäsi idiotismia. Onhan se noilla hinnoilla.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Pahoittelen siis sekaannusta.
Just tuolta ebookersilta mä ne lentoni oon yleensä ostanutkin.
Koko ikäni oon kuullut juttuja noista satasen lennoista ympäri ämpäri.
Ja kaikilla muilla on aina muka ne suorat lennot.
Mä joudun AINA vaihtaa konetta vaikka lentäisin saatana hesasta turkuun
Irlannissakin kun käytiin keikalla niin maksoi niin helvetisti ne lentoliput.
Yllättäen Ryanair oli just lopettanu liikennöinnin sinne. Mutta sinnekkin kaikki muut on varmaan lentäny kympillä.
Ja todellakaan ei mitään business luokkaa oo tullu käytettyä.
Tällä tämän kesän jenkkireissulla oli kyllä niin pienet penkit koneessa varsinkin menomatkalla
että siitä business luokkaan olis kyllä jo voinu sijoittaakkin. Kyllä niin helvetti lentomatka oli että...
Mä joudun AINA vaihtaa konetta vaikka lentäisin saatana hesasta turkuun

Yllättäen Ryanair oli just lopettanu liikennöinnin sinne. Mutta sinnekkin kaikki muut on varmaan lentäny kympillä.
Ja todellakaan ei mitään business luokkaa oo tullu käytettyä.
Tällä tämän kesän jenkkireissulla oli kyllä niin pienet penkit koneessa varsinkin menomatkalla
että siitä business luokkaan olis kyllä jo voinu sijoittaakkin. Kyllä niin helvetti lentomatka oli että...
Hyvä provo! Laittasitko joskus sellaisen viestin jossa et edes jossain sivulauseessa provoaisi?QazKFD wrote:Nyt olisikin hauska kuulla mihin Järvenpään massipäällikkö rahansa laittaa, kun sitä tuntuu olevan ihan retosteltavaksi asti?bultsi wrote:Tuhansien eurojen käyttö TÄYSIN saman shown katsomiseen = idiotismia. En vain voi ymmärtää. Ei sillä, jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Rautakansleri
^mitä turhia tollasia pohtimaan, vastaat vaan rehellisesti, että viinaan, tupakkaan, naisiin, hevirokkiin ja prätkiin
!

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Halpojen lentojen löytäminen vaatii vähän työtä, muttei se ylivoimaista ole. SkyScanner on hyvä lähtökohta. Mutta eivät ne aina suoria lentoja ole muillakaan..valtio wrote:Koko ikäni oon kuullut juttuja noista satasen lennoista ympäri ämpäri.
-
- Sateentekijä
Samoja fiiliksiä täälläkin. Tässä keskustelussa kannattaa varmaan muistaa myös se missä päin Suomea ihmiset asuvat. Jos sattuu asumaan jossain Hki-Vantaan lähimaastossa, niin hyvähän se on hypätä siihen koneeseen mikä lentää milloin sattuu ja minkä saa halvimmalla.valtio wrote:Just tuolta ebookersilta mä ne lentoni oon yleensä ostanutkin.
Mä joudun AINA vaihtaa konetta vaikka lentäisin saatana hesasta turkuun![]()
Vertailun vuoksi: kuka lentää Hesasta Tukholmaan keikalle ensi heinäkuussa, mitä lentoliput maksavat? Mun liput TKU-STO-TKU maksoivat 170 per lärvi. Olisinko mahdollisesti lentänyt Hesasta puolet halvemmalla? Ehkä, mutta entäs matkustus Turusta Vantaalle, mahdollinen hotelliyöpyminen ja matkoihin käytetyt neljä tuntia, laskeeko kukaan niille mitään arvoa? Halpisyhtiöt lentävät pääsääntöisesti pikkukentille, joista on usein jumalaton matka ihmisten ilmoille. Ite olen tullut siihen lopputulokseen, että jos lennetään Hki-Vantaalta niin sitten lennetään mahdollisimman suoraan ilman välilaskuja pelipaikalle. Jos jatkolentoja pystyy järkevillä aikatauluilla sumplimaan, niin siten lennetään Turusta.
Periaatteena siis se, että mahdollisimman nopeasti ja suoraan perille. Ei mihin hintaan tahansa mutta kohtuuden rajoissa.
luepa pari viestiä taaksepäin..Edward Mannerheim wrote:Vertailun vuoksi: kuka lentää Hesasta Tukholmaan keikalle ensi heinäkuussa, mitä lentoliput maksavat?

nykyään tuntuu kyllä pikkukentiltäkin pääsevän ihan hyvin keskustaan (ainakin mitä itse olen reissannut)?
-
- Sateentekijä
Jep, reilu satku hintaeroa mun lippujen hintaan. Ei tunnu missään, kun ottaa huomioon ettei tarvitse reissata Hki-Vantaalle ja takaisin.t.Q wrote:luepa pari viestiä taaksepäin..Edward Mannerheim wrote:Vertailun vuoksi: kuka lentää Hesasta Tukholmaan keikalle ensi heinäkuussa, mitä lentoliput maksavat?![]()
nykyään tuntuu kyllä pikkukentiltäkin pääsevän ihan hyvin keskustaan (ainakin mitä itse olen reissannut)?
Riippuu omilla kokemuksilla aika paljon kaupungista ja kellonajoista, joissain tosi helppoa ja jossain työn ja tuskan (tai vähintäänkin todella pikkutarkan pohjatyön) takana. Enempi monissa halppislennoissa itseä häiritsee paskamaiset vaihdot, vaihtopituudet ja lentoajat. Noistahan tulee äkkiä lisäkustannuksia jos tarvii vaikka yöpyä vaihtaessa tai sitten ottaa lentokentillä taksia kun muuten ei järkevästi joskus yöaikaan pääse. Eli siinä mielessä ei kannata myöskään toljottaa liikaa pelkästään lennonhintaa, ainakin itse lasken jonkin verran arvoa vapaa-ajalleni, stressin määrälle ja esim. pidennetyn viikonlopun ajankäytön optimoinnille. Tarkoittaen, että suora lento hyvään aikaan saa mun puolestani maksaa vaikkapa satasen enemmän kuin paskamainen vaihtolento, jossa palaa arvokasta lomailuaikaa ns. "turhaan".t.Q wrote: nykyään tuntuu kyllä pikkukentiltäkin pääsevän ihan hyvin keskustaan (ainakin mitä itse olen reissannut)?
Esim. tuossa yllä Mannerheimillahan tuo oli varmaan erittäinkin helppo valinta em. syistä.
Hyvä offtopik tämä "matkustamisen ilo ja kurjuus"

Tässä mitään provoa ollut, pikemminkin päinvastoin. Suosittelen myös ylläpidon vanavedessä ihan rehellisestä vastaamista hyvinkin asialliseen kysymykseen joka väistämättä tulee esille jos taloudellisella statuksella ihan vähän edes jossain sivulausessa retostellaan. Ja toisekseen, voitais sitten porukalla vaikka julistaa, että onpas se idiotismia laittaa kaikki rahansa PV:n uuteen kaasariin, että pääsee kylille päristeleen.bultsi wrote:Hyvä provo! Laittasitko joskus sellaisen viestin jossa et edes jossain sivulauseessa provoaisi?
Laittaisitko sinä vielä joskus viestin, jossa olisi edes ihan pikkuriikkinen hippu järkeä?
PS. quote-tagien sisällä olevaa tekstiä ei sitten lasketa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Sateentekijä
Saisi pikkuhiljaa kuulua lisää noita päivämääriä...
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Joo, kylläpäs tuntuvat pihtailevan noita. Juuri tuossa vähän pohdiskelinkin, että vielä kun tulisivat julki Suomen + mahdolliset Lontoon O2 Areenan keikat niin mulle riittäisi. 

** Iron Maiden **
Eipä paljon kannata laskea Lontoon varaan, muista SBIT-rundi..Osiris wrote:Joo, kylläpäs tuntuvat pihtailevan noita. Juuri tuossa vähän pohdiskelinkin, että vielä kun tulisivat julki Suomen + mahdolliset Lontoon O2 Areenan keikat niin mulle riittäisi.
Ilmeisesti Sonisphere-festareilla ainakin Ranskassa on Maiden päätöspäivän pääesiintyjänä, nämä festari-esiintymiset varmaan vahvistetaan kertarysäyksellä.
Kylläpäs on pihtailua kyllä näiden keikkapäivien kanssa. Vaikea tässä on kummosemmin vielä suunnitella kun paljon on noita vielä tulossa. 2-3 keikkaa Euroopassa + Suomi olis tarkoitus käydä. Festareille ei nyt nappaa lähteä vaikka Donington aika legenda olisikin.
Kesällä tuli käytyä siis Jones Beach ja Philadelphia katsastamassa. Eka noista oli melko vaisu yleisön puolesta ja toinen olikin ihan timanttia ja samalla kuumin keikka missä oon ikinä ollu. Helvetinmoinen helleaalto osui tietenkin kohdalle juuri tuolla.
Ja voin sanoa että kannattaa pari keikka kyllä käydä. Ekalla keikalla nimittäin Seventh Son menee toisesta korvasta sisään ja samalla toisesta ulos. Naamalla vain tyhmä virnistys ja housut vaihtokunnossa. Toisella keikalla jo tajusi mitä herkkua sieltä tuleekaan. Worth waiting...
Kesällä tuli käytyä siis Jones Beach ja Philadelphia katsastamassa. Eka noista oli melko vaisu yleisön puolesta ja toinen olikin ihan timanttia ja samalla kuumin keikka missä oon ikinä ollu. Helvetinmoinen helleaalto osui tietenkin kohdalle juuri tuolla.
Ja voin sanoa että kannattaa pari keikka kyllä käydä. Ekalla keikalla nimittäin Seventh Son menee toisesta korvasta sisään ja samalla toisesta ulos. Naamalla vain tyhmä virnistys ja housut vaihtokunnossa. Toisella keikalla jo tajusi mitä herkkua sieltä tuleekaan. Worth waiting...
http://fi.sonisphere.eu/
Tuonne alkaa ilmestymään esiintyjiä tässä lähiaikoina... Oisko niin saatanan hyvä tuuri että 2010 toistas itsensä :3
Tuonne alkaa ilmestymään esiintyjiä tässä lähiaikoina... Oisko niin saatanan hyvä tuuri että 2010 toistas itsensä :3
Steven mukaan myös kuumin keikka bändille koskaan.Finnarry wrote:samalla kuumin keikka missä oon ikinä ollu.
Asiasta toiseen. Malmön keikalle pääsee muuten hemmetin näppärästi Köpiksen kautta. Lentoasemalta on 22minuutin junamatka Malmöön. Päivällä 10min välein menee junat ja yöllä tunnin välein. Tuli viikonloppuna kävästyä Köpiksessä ja samalla ihmettelemässä Rasmuksen kokoealmaa. On se vaan ihan käsittämätön. Kokoelmaan hiljattain tullut Harrisin spandexit ja Brucen käärmenahka-paita Powerslave-kiertueelta.
EDIT: Paita on Brucen ex-vaimolta

Last edited by Iivis on Mon Nov 05, 2012 16:40, edited 1 time in total.
"Life goes on....until it doesn't"
Mistä tälläisiä edes löytyyIivis wrote:Kokoelmaan hiljattain tullut Harrisin spandexit ja Brucen käärmenahka-paita Powerslave-kiertueelta.

Sonisphere mennyt julkaseen bändejä ennen virallista julkasua? Virallista foorumia luettua IrMa ois esiintymässä Italian ja Ranskan Sonissa. Tosin Sonispheren viralliset tiedotteet tulee kai huomena mutta olivatko "vahingossa" vuotanu?
Kun niiden nettisivuja selaa kehitystyökalu-näkymässä, sieltä löytyi valmiit bannerit, Maiden-videot sun muut valmiina huomista vartenRatsupoliisi wrote:Sonisphere mennyt julkaseen bändejä ennen virallista julkasua? Virallista foorumia luettua IrMa ois esiintymässä Italian ja Ranskan Sonissa. Tosin Sonispheren viralliset tiedotteet tulee kai huomena mutta olivatko "vahingossa" vuotanu?

Italia, Ranska ja Espanja siis tulossa, muista ei vielä varmuutta. Kaikki noista ovat alku-kesästä joten olisi vielä hataria toiveita ettei Maidenin Suomen-keikka olisi Kalasatamassa (jonne en mene, perkele!)
"Life goes on....until it doesn't"