Ottaen huomioon viestien määrän ja rekisteröitymisajan.scorpions wrote:Tämä oli kyllä äärimmäisen tyhjentävä vastausJakob wrote:On.

Moderator: The Killer Krew
Ottaen huomioon viestien määrän ja rekisteröitymisajan.scorpions wrote:Tämä oli kyllä äärimmäisen tyhjentävä vastausJakob wrote:On.
Niin ja sekin vieläOsiris wrote: Ottaen huomioon viestien määrän ja rekisteröitymisajan.
Itse asiassa kyseessä on vasen polvi.asa wrote:Voi jumanpyssy että on komea sleeve! Kateeksi käy.
mixxu wrote:Itse asiassa kyseessä on vasen polvi.asa wrote:Voi jumanpyssy että on komea sleeve! Kateeksi käy.
Vähän niinku. Vähiin käy ennen kun loppuu..asa wrote:mixxu wrote:Itse asiassa kyseessä on vasen polvi.asa wrote:Voi jumanpyssy että on komea sleeve! Kateeksi käy.
Hahaa, aika erikoinen paikka. eikö muualla ollut enää tilaa?
QazKFD wrote:Anteeksi tyhmä kysymys eittämättä tärkeään aiheeseen, mutta mitä vittua ja miksi? Oletko sukua Martina Aitolehdelle? Miksi haluat tatuoida ihoosi jotain mitä et osaa edes lukea?
Ja ontopic; soita paikalliseen lukioon ja pyydä kielten opettajalta palvelus.
Kysyn piruuttani lukion vanhalta opettajalta, se oli aika guru. Palaan pian asiaan jos vanha äijä vielä vastaa.Hexa2 wrote:QazKFD wrote:Anteeksi tyhmä kysymys eittämättä tärkeään aiheeseen, mutta mitä vittua ja miksi? Oletko sukua Martina Aitolehdelle? Miksi haluat tatuoida ihoosi jotain mitä et osaa edes lukea?
Lähinnä sen takia että se ei ole suoraan luettavisssa/tekee tekstistä suoraan sanoen eeppisemmän. En tiiä olenko hipsteri (xD), mutta olen aina arvostanu justii tuollasia ''mysteeri'' tatuointeja jotka ei tosiaan ole suoraan katottavissa.
Kiittis vinkistä kuitenki
Kimsor wrote:Kysyn piruuttani lukion vanhalta opettajalta, se oli aika guru. Palaan pian asiaan jos vanha äijä vielä vastaa.Hexa2 wrote:QazKFD wrote:Anteeksi tyhmä kysymys eittämättä tärkeään aiheeseen, mutta mitä vittua ja miksi? Oletko sukua Martina Aitolehdelle? Miksi haluat tatuoida ihoosi jotain mitä et osaa edes lukea?
Lähinnä sen takia että se ei ole suoraan luettavisssa/tekee tekstistä suoraan sanoen eeppisemmän. En tiiä olenko hipsteri (xD), mutta olen aina arvostanu justii tuollasia ''mysteeri'' tatuointeja jotka ei tosiaan ole suoraan katottavissa.
Kiittis vinkistä kuitenki
EDIT: vastasihan tuo, sanoi näin:
"VITA AUT MORS eli 'elämä tai kuolema'. Roomalaiset harrastivat hyvin korutonta kieltä.
Sana matter on vähän hankala koska roomalaiset eivät olleet abstraktin ajattelun mestareita. Mietin vielä hetken ...
EDIT2: RES VITAE AUT MORTIS
VITAE AUT MORTIS RES
Pitäisi tietää myös yhteys jossa sanontaa tarvitaan.
Koska latina on hyvin lakoninen kieli suosittelen ekaa vaihtoehtoa VITA AUT MORS, ehkä vielä huutomerkillä tehostettuna."
Siinä siis vanhan koulukunnan opettajan vastaus asiaan.