No niin, eli mitä vittua?nickorules wrote:Mutta mitä väriä näyttelijän ihonvärillä, kunhan vaan on pätevä.

Ehkä Tarja Halosesta kertovaan elokuvaan pistetään sitten Martti Suosalo pääosaan, ei sukupuolella väliä kuhan on pätevä.
Moderator: The Killer Krew
No niin, eli mitä vittua?nickorules wrote:Mutta mitä väriä näyttelijän ihonvärillä, kunhan vaan on pätevä.
Hieman asiaa tutkittuani yllätyin että tämä Ramon film productions on ihan oikea lafka Ugandassa joka tekee noita leffoja, hyvä dokkarin pätkä tekijöistä (jannu on alusta asti itseoppinut videoiden muokkaamisen ja mm. auton tunkkia käytetään leffakameran standina sun muuta kekseliästä): http://www.youtube.com/watch?v=8hsiINmcS1YKarpaasi wrote:Kovimmat repeilyt ehdottomasti aiheutti ugandalaiselta pihalta löytyvät jalustalla oleva konekivääri ja puskan takaa ajava moottoripyöräkaveri.Jyyd wrote:TEBAATUSASULA: Näin niitä action-leffojen trailereita tehdään Ugandassa: http://www.youtube.com/watch?v=8YAhjn_cRNc
![]()
Pistät Karpaasin banniin jo varuiks vaikka kolmeks viikoks, niin homma on käsiteltyIron Constable wrote:En kommentoi enempää, sillä tämä aihe lähtee helposti lapasesta ja asemani tässä nettiyhteisössä ei suvaitse moista.
^Juuri näin! Seuraavaksi tulossa elokuva Kekkosesta..Lappis wrote: Mutta se, että ravistellaan vähän suhteellisen juntteja suomalaisia...siitä minä pidän!
Heh heh. Jos sukupuoleen ei nyt kajottaisi. Tumma ihonväri suojaa auringonpaisteelta, jolta ei niin tarvitse täällä pohjoisessa suojautua, sukupuolien välillä taas on enemmän eroja.QazKFD wrote:No niin, eli mitä vittua?nickorules wrote:Mutta mitä väriä näyttelijän ihonvärillä, kunhan vaan on pätevä.
Ehkä Tarja Halosesta kertovaan elokuvaan pistetään sitten Martti Suosalo pääosaan, ei sukupuolella väliä kuhan on pätevä.
Lappis on jälleen asian ytimessä.Lappis wrote:Mä kans olen kyllä sitä mieltä, että toi musta Marski-homma on ihan loistava. Aina, kun isketään johonkin suomalaisille "pyhään" asiaan, mä nautin. Oli myös ihan hulvatonta, kun tuossa trailerissa mustien miesten kuoro laulaa Finlandiaa. Hivenen repeilin. Jotenkin edellämainittu tuntuu absurdilta, vaikka ei siinä pitäisi mitään absurdia enää nykypäivänä olla. Eiköhän Suomessakin ole jo aika monta mustaa miestä/naista, jotka ovat ihan täällä syntyneet ja ovat näin täysin "oikeutettuja" sitä Finlandiaa laulamaan.
Mutta se, että ravistellaan vähän suhteellisen juntteja suomalaisia...siitä minä pidän!
Todettakoon tämä sitten universaaliksi totuudeksi ja odotellaan paskamyrskyn syntymättä jäämistä kun vaikkapa Rutger Hauer näyttelee Hollywood-proggiksessa Malcolm X:n roolin.nickorules wrote:Ja lisäksi. Mitä väriä kuoron ihon värillä, kunhan vaan ovat hyviä![]()
.
Ja sitten scorpparin ultimate feivöriitti:scorpions wrote:^Juuri näin!Lappis wrote: Mutta se, että ravistellaan vähän suhteellisen juntteja suomalaisia...siitä minä pidän!
Tässä Marski-kohussa on ollut hauskaa huomata, kuinka monista Marskin ihonvärin muuttaminen on aivan sairas pyhäinhäväistys, siinä missä uskonnollisesti pyhille asioille on ihan luontevaa nauraa, liittyivät ne sitten Muhammedin pilakuviin tai ihan kristittyyn Jumalaan. Tietysti tähän voi jauhaa jotain siitä, että Mannerheim oli oikea ihminen ja jumalat sekä henget ovat mielikuvituksen tuotetta, mutta silti, monille kummatkin asiat ovat pyhiä.Lappis wrote:Mä kans olen kyllä sitä mieltä, että toi musta Marski-homma on ihan loistava. Aina, kun isketään johonkin suomalaisille "pyhään" asiaan, mä nautin.
Jos ja kun elokuva maksoi sen ilmoitetut 20 tonnia, niin yhden suomalaisen osuus kustannuksista on noin 0,3 senttiä. Tuntuva panostus, sanoisin.asa wrote:Mua ei tämä perseily kiinnosta juuri lainkaan, ja ei kiinnostaisi sitäkään vähää ellei tähän käytettäisi verorahoja, ja näin ollen minun(kin) rahoja.
Pikemminkin, miksi tappaa lypsävä lehmä, jos ei tarvi. Eikä tarvi, ainakaan toistaseks.asa wrote:Vaan eipä ole moiseen Ylellä haluja, miksi tappaa lypsylehmä?
Hah, en sentäs!^ minkä työpaikan meetingeissä puidaaan Nykästä, et kai sie ole paikallislehden toimituksessa kuitenkaan?
Tuuhan käymään kahvilla, asustan tässä Helsinki-Vantaan läheisyydessä jos kerran lentämällä liikenteessä.Jussi K wrote:kun huomenna on myyntikokous Epsoossa
Nyt täytyy kyllä hämmästellä, että on olemassa joku ketä kiinnostaa. Kuten aiemmin sanottu, ajais nyt joku ton yli vaikka autolla.Jyyd wrote:Olisin ainakin halunnut uskoa että Susannan tulo Matin elämään olisi oikeasti tasoittanut miehen menoa mutta minkäs teet jos alkoholi vie miestä noin vahvasti.
Siis ei stna...Ramon Film productions. Katottiin tässä Terminator X:n kanssa muutama muukin "actionklassikko" ja ei siis jumalauta...Jyyd wrote:TEBAATUSASULA: Näin niitä action-leffojen trailereita tehdään Ugandassa: http://www.youtube.com/watch?v=8YAhjn_cRNc