Hese wrote:Puhut vähän mutta asiaa, eipä ole minunkaan kaveripiirissä moiset keskustelun aiheet saunailloissa.
Yhdytkö myös näkemykseen, jossa todetaan runkkujuttujen liippaavan läheltä homostelua, mutta mittamiehenä toimiminen ei ole ns. harmaalla alueella?
Mittamiehen pesti on erittäin arvostettu kuten myös sheivaajan rooli, jossa kapteenistoon yleensä kuuluneena oli aina ilo toimia raakaajana. Vieläköhöhän jengeihin muuten kastetaan junnuja sheivaamalla? Saa tunnustaa.
Eli todella miesten hommaa, ei lähelläkään harmaata eikä ruskeaa aluetta !
...niin no tähänkin olisi mukava saada naisen mielipidettä näin meidän niin miehisistä puuhista kuin joukkuekaverin munakarvojen ajelun kun pidetään samalla kaverin munasta kiinni yms
Toki olen osallistunut tuohonkin mutta kyllä tossa voi joku jo ajatella harmaalla alueella olemista. Vaikka me jotka olemme noita rituaaleita tehneet, tiedämme että homostelu on kaukana.
Mutta varmasti naisen sekä joittenkin miesten mielestä tämä saattaa tuntua jo joltakin ihan muulta.
Näin vaan heittona, vaikka meille normi settiä niin joillekkin EI!
Make#34 wrote:Vaikka me jotka olemme noita rituaaleita tehneet, tiedämme että homostelu on kaukana.
No siis täähän on vähän sama kun vaikkapa kahden heteromiehen keskinen paineidenpurkurituaali. Eihän siinä mitään väärää ole, jos on varma seksuaalisesta suuntautumisestaan!
Niinpä, kaikki riippuu ihan mistä näkökulmasta katsoo.
Paitsi että tämä paineiden purkuoperaatiot nyt on eriasia kuin nuo rituaalit nyt kuitenkin .
Ajattelen kyllä ihan eriasioita kuin homoiluja
Asa, tuo munakarvojen ajelu on todella vanha perinne lätkäjengeissä.
Sen ymmärtää vain pelaajat.
Esimerkiksi kun junnu tulee äijien ikäryhmään on yleensä rituaali ekassa saunaillassa. Seuraavalla kaudella ajettu onkin itse suorittamassa samaa homma taa jollekkin äijienikäryhmään tulevalle junnulle. Ja älä kysy kuka tälläisen on keksinyt. Itse en näe tälläisessa touhussa mitään järkeä, mutta kun pöydälle on itse joutunut niin omalta osalta kuitti annettu seuraavana vuonna eteenpäin ja se riitti tuosta hommasta ainakin itselleni.
Tämä nyt alkaa menemään sellaseksi hiuksien halkomiseksi ja kun en osaa tuoda tarpeeksi selväksi kantaani kosk kaikesta voidaan näköjään vetää taas juttua ihan väärään suuntaan ja ihan tarkoituksella niin hiljenen.
Jatkakaa te....
Tähän voisi pienenä kevennyksenä korostaa Eurajoen kristillisdemokraattien juopon harmaan siiven homokantaa tulevissa kunnallisvaaleissa, joka on muuten Juha Miedolta lainattu, että homot - hyi helveti, mutta lespot on ihan jees!
Liittyen vielä edellä olevaan ajeluaiheeseen, niin kyllä seitsemän vuoden paussin jälkeen hokia taas aloittaneena tuli huomattua, että nykyään Y-sukupolvihan suorittaa tämän toimenpiteen jo ihan vapaaehtoisesti ja itse eli siellä on kaikenlaista ämmämäistä irokeesia ja poslaria liikenteessä. Ei perkele ennen vanhaan, kaikki oli luomua ja äijämäisesti rehottavaa. Sheivausprojekti hoidettiin siten, että junnu pisti vastaan kuin espanjalainen härkä (koska sellaisia tarvittiin maalin edessä) ja viisi ukkoa istui päälle, että saatiin staili kuntoon. Pääkirurgi C ja pari hoitsua A vihki näin siloposkisen pienokaisen joukkueeseen. Ennen ja jälkeen saunottiin ja rjyypättiin niin paljon kuin pystyttiin.
Tämä a) kasvatti joukkuehenkeä ja b) piti paskapääneidit pois joukkueesta.
Eipä tuo ikinä unohdu, ku omat karvat sheivattiin A-junnuihin noustessa. Olin ensimmäinen vapaaehtoinen jotta A: Sheivaajat eivät kerkeä humaltua ja B: pääsen itse heti suorituksen jälkeen dokaamaan. Pari joukkuekaveria taisi olla, joiden huumori ei tähän iänikuiseen perinteeseen riittänyt. No, joukkueen hylkiöitä olivat muutenkin
Make#34 wrote:...niin no tähänkin olisi mukava saada naisen mielipidettä näin meidän niin miehisistä puuhista kuin joukkuekaverin munakarvojen ajelun kun pidetään samalla kaverin munasta kiinni yms
Tämä taasen ei ole mitään homostelua, ei runkkujututkaan sitä ole. Itse en vaan ymmärrä kyseisen aiheen mielenkiintoisuutta. Seksin saralla kun on sata muuta mielenkiintoista puheenaihetta Mutta jos tuomitsee homosteluksi tämän "pipulista kiinni pitämisen" niin samalla järkevällä? logiikalla jokainen urologikin on homo. Nainenkin. Olen minäkin kymmeniä miehiä sheivannut sairaanhoitajan työn puolesta, joutunut siihen pipuliin koskemaan ja siitä oli kyllä silti seksi vielä vähän vitun kaukana Että jäkisjoukkueen sheivailut mennee vähän niiq tämän työn kuvan piikkiin, omasta mielestäni.
Kesä on ollut kostea. Minä vähemmän. Viikonloppuna on tiedossa "laatuaikaa". Katkaravun kalastusta siis tiedossa.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Onhan tuota itsekkin mietitty, mikä noissa runkkujutuissa äijien kesken niin paljon viehättää. Loppupeleissä kun jutuissa ei ole mitään järkeä. Kait se vaan osuu nauruhermoon joka kerta.
Sanna Brigatti wrote:Viikonloppuna on tiedossa "laatuaikaa".
Kyllä, tiedossa todellista herkkyyttä eli 650 kilsaa prätkän takana! Ja mainittakoon, että ZZ Topin setti Moskovassa maanantaina sisälsi mm. Vincent Price Bluesin ja Beer Drinkers & Hell Raisersin eli suuri vaara, että nämä tulis lauantainakin. Peer Guntiltä vois tulla Years on the Road & Bartender. Yep, vähemmästäkin puhkeaa kumi.
Emo ollut näköjään ehtiväinen, kun päässyt ihan videoon asti:
Pertti Keinonen wrote:
Liittyen vielä edellä olevaan ajeluaiheeseen, niin kyllä seitsemän vuoden paussin jälkeen hokia taas aloittaneena tuli huomattua, että nykyään Y-sukupolvihan suorittaa tämän toimenpiteen jo ihan vapaaehtoisesti ja itse eli siellä on kaikenlaista ämmämäistä irokeesia ja poslaria liikenteessä. Ei perkele ennen vanhaan, kaikki oli luomua ja äijämäisesti rehottavaa. Sheivausprojekti hoidettiin siten, että junnu pisti vastaan kuin espanjalainen härkä (koska sellaisia tarvittiin maalin edessä) ja viisi ukkoa istui päälle, että saatiin staili kuntoon. Pääkirurgi C ja pari hoitsua A vihki näin siloposkisen pienokaisen joukkueeseen. Ennen ja jälkeen saunottiin ja rjyypättiin niin paljon kuin pystyttiin.
Tämä a) kasvatti joukkuehenkeä ja b) piti paskapääneidit pois joukkueesta.
Tarjoan seuraavanlaista ratkaisua:
Varaudutte saunailtaan tuubillisella helvetillisen tehokasta pikaliimaa ja tupollisella vapaavalintaista karvaa. Jos junnu onkin suorittanut sheivauksen omatoimisesti ennen saunailtaa, lätkäisette sellaisen saatanallisen revohkan lavan juureen ettei munasuojat enää päälle sovi.
^Aaa, kokemuksen ääni puhuu selvästi. Oletteko käyttäneet lammasta vai naapurin parturia? Joka tapauksessa loistovinkki ja testiin menee, jos vaan saan sopimuksen ens kaudeksi.
No, oottako käyneet "ravustamassa"? Itse olen pysynyt tiukkana, enkä ole vongannut kotona kuin aamuisin. Luin just insinööriuutisista, että "jos olet vajoamassa syvälle, lopeta heti kaivaminen." Minusta se oli aika yleispätevästi heitetty. Joku Buffet oli näin viisaita kertonut. Varmaan rapumiehiä hänkin. Toinen loistava rivi tuli eilen jostain Deppin rommielokuvasta: "kaikki tietävät hinnan, harva tuntee arvon". (Puhuivat muuten jostain Rime of the Ancient Marineristakin tossa leffassa.)
Emo on jotain höpöttänyt ranskalaisen punnerruksen vaikutuksesta libidoon. Paskat sanon minä. Ennemmin luotan ranskalaiseen kuohujuomaan ja suomalaisiin mansikoihin. Tosin kesän ylivoimaisesti toiseksi paras hankinta on ollut autotalliin punttisvehkeet. Oli paikallinen sali niin perkeleen kaukana (500 m) ettei sinne tullut millään lähdettyä, mutta nyt tulee vähintään kolme kertaa viikossa treenattua. Joo, olo on just niin kuin Kevin Spaceyllä American Beatyssä . Toivottavasti tämä tarina päättyisi vähän onnellisemmissa merkeissä.
...vittu mitään o saanu! Eilen meinasin vahingossa saada (kysyessäni sain vastaukseksi "on se ihan mahdollista...") mut majavasta sit loppupeleissä oli mielenkiintosempaa seurata mukuloiden leikkejä pihalla vartin painin sijaan.
No, jos taas ehkä syys-lokakuun vaihteessa kenties...
^vähän aiheeseen liittyen joku paikallinen pelimies ilmoitti pari viikkoa sitten lehden tekstaripalstalla menevänsä vieraisiin, kun ei ole kolmeen kuukauteen himassa irronnut. Selvästi kaveri halusi auttaa meitä muitakin kotikiusattuja ilmoittamalla korjaavista toimenpiteistä koko seudulle. Mietin vaan, että olisko kannattanut laittaa tekstari vaikka kotiin ennen kuin lehteen?
Hyvin näyttäisi elävän vielä tämä topic, joka tuli vahingossa laitettua pystyyn jäätävässä humalassa.
Säännöllisin väliajoin tulee heitettyä katkarapua vakimertaan. Yli parivuotta onkin jo tullut ravustettua samalla merralla, ja viime vuosi tuli ravustettua kokonaan etänä, kun rapu lähti opiskelemaan Tampereelle. Nyt syksyllä olisi tarkoitus vaihtaa omankin merran paikka Manseen, kunhan löytäisi jotain oman koulutuksen duunia sieltä.
Tälläiset päivitykset tällä kertaa, milloinkohan viimeksi olen kirjoittanut tänne..
Ja Siirille terveisiä, tuli oltua samalla duunipaikalla vaimokkeesi kanssa yli vuoden. Kysypä tunteeko Vesaa.
Pertti Keinonen wrote:No, oottako käyneet "ravustamassa"? Itse olen pysynyt tiukkana, enkä ole vongannut kotona kuin aamuisin.
Ai hä? Kyllä ainoa, joka aamuisin on vonkunut, on herätyskello. Vittu. Mitä sitä löysällä mitään vonkaa, kysyn vaan. Ja itekin luin helvetin hyvä yleispätevän lauseen, että "jos olet epävarma, mumise. Jos olet kusessa, delegoi." Ensimmäinen on toistaiseksi riittänyt, ostan jatkon varalta pumpattavan barbababan.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Speedy wrote:Siirille terveisiä, tuli oltua samalla duunipaikalla vaimokkeesi kanssa yli vuoden. Kysypä tunteeko Vesaa.
Kysäsin tuossa äsken, mutta nyt rouva on hiukan kuutamolla asian suhteen. Jos olis foto jota näyttää tunnistamisen avuksi, niin olis ehkä hieman helpompaa.
EDIT: Stalkkasin sua Facebookin avulla ja kuva löytyi. Tuttu naama kuulemma olet.
Joojoo, offtopic, jos se vituttaa niin hirttäytykää henkseleihinne.