Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia

Post by asa »

Oho. Eilen lipsahti.

Kun edellisen kerran joskus viime syksynä jouduin taas "ruinaamaan" majavaa, ja siitä kiukustuneena päätin että seuraavan aloitteen painiin saa tehdä majava. En tehnyt pienintäkään elettä käynnistääkseni kanssakäymistä. No, kymmenen kuukautta vieri "rattoisasti" ilman pienintäkään läheltäpiti-tilannetta, kunnes eilen aamulla puolivahingossa otin taas ohjat omiin käsiini. Aamujömppis + lusikka-asento = vähän niinkuin puolivahingossa luiskahti padosta sisään.

Tavallaan vähän "harmittaa", että empiirinen koe meni reisille (pun intended). Olisi ollut "kivaa" seurata kuinka kauan olisin saanut odottaa majavan aloitetta. Todennäköisesti Jeesuksen tulemiseen asti (pun intended).

Silti, oli se vaan kivaa. 8)
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Toi on just niin sitä.
Välillä kun halut eivät kohtaa ja huomaa itse ruinaavan.
Siitä suivaantuneena itsekkin päätän aina että seuraavaksi kun toinen osapuoli tulee kamelinleukojansa heiluttamaan, niin pyhästi olen päättänyt kieltäytyä, mutta kun liha on heikko. Ei saatana ole kertaakaan vielä onnistunut minulta tuo homma :-)
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Ei, ei. Minä en ikipäivänä kieltäydy jos tarjotaan (siis parisuhteessa). Jopa kuumeessa ja krapulassa panettaa aina. Todella vakavasti saan olla kipeä jos ei majava maistu.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Juu, mutta kun its koen sen niin että kun ruinaat ja tulee niitä rukkasia niin ajatellaan toisinpäin että miksi sinulle pitää käydä aina silloin kun toiselle käy ja pitää olla valmiina kaikkiin kotkotuksiin toisen fiiliksen mukaan. Siinähän tietty piilee se vaara, että kun menet kieltäytymään niin ei tartte odottaa ihan heti ;-)
Mutt ei mussa ole ollut munaa kieltäytyä kun ittee haluttaa AINA :-)
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

asa wrote:Oho. Eilen lipsahti.
Image
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Toivotaan ketsuppipullo-efektiä.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Kyllä ei vittu kuulosta hyvältä tilanne Asalla himassa pamputtamisen suhteen. Kesken loistavasti alkaneen selibaatin kaverin selkäranka napsahtaa noin helposti. Olen kehittänyt tällaisia tilanteita varten ns. Särkänniemi-metodin eli päivä huvipuistossa tsekkailemassa laardiperseiden armeijaa jättää sellaiset arvet verkkokalvoille, että ihan heti ei siedä minkäänlaista vilkaisua vastakkaiseen sukupuoleen. Lisäksi muutut siellä köyhäksi noin satanen tunnissa tahdilla ja muutenkin vitun kiukkuiseksi kaikkia eläviä kohtaan niin varmasti ei tarvitse kotona paljoa hivautella. Tosi ammattilaiset neuvottelee nykyään jotain kolmen vuoden diilejä niin ei tarvi joka joulu ja juhannus olla hinkkaamassa. Pysykää nyt kovana veljet älkääkä antako niin helpolla vaikka se muka parikymppinen misu sanoisi vielä olevansa neitsyt ja kaipaavansa kovasti iltaopetusta.

Ja terveisiä Vaasasta. Piti olla paskin keli Suomessa joten tulimme Oulusta tänne, mutta sekin petti eli ei pilven pilvee, Arska paistaa homona ja kohta mennään kastamaan mereen.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Hienoa asa ! Hävisin parilla kuukaudella, kun kävi vahinko juhlien jälkimainingeissa pari viikkoa takaperin. Yritin uusintaa innoissani heti viikon perästä, mutta vastaus oli taatun tyly peiton veto suojaksi, joten jäädään odottamaan seuraavaa vahinkoa. Toisaalta, 80-luvun lopusta jatkunut "joka vuosi majavaa" trendi ei katkennutkaan tähän vuoteen, vaikka olin siitä täysin varma. Malja sille. Kyllä tällä taas pärjää ensi vuoteen.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Itse olen intoutunut suorastaan irstailemaan, eli olen kohdannut majavan kahdesti viikon sisällä. Pyydän tätä anteeksi, tämä ei toistu ihan hetkeen. Onneksi majavahommeleita ennen oli pidemmän aikaa hiljaista, että pääsen kuitenkin edes vähän samaan suuntaan teidän muiden saamattomien kanssa. Onhan tuosta urheilusuorituksestani kuitenkin piiiiiiiiiiiiiiiitkä matka niihin nuoruusvuosien "minä olen kani, nussin seitsemän kertaa päivässä"-tempauksiin. Nykyisin on ilmeisesti useimmiten parempaakin tekemistä joko minulla tai majavalla. :lol:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Missä vaiheessa te jätkät oikein tajuatte ottaa kaiken muun päälle elätettäväksi ja riesoiksenne ne nuoret rakastajattaret? Vittu, skarpatkaa.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Näin kesähelteillä täällä ollaan jälleen kohdattu jokakesäinen ongelma; Kuuma kun nyt on jo ilman mitään lähikontaktiakin, niin miten sitten hoitaa penetraatiot maksimaalisen pienillä ihokosketuksilla? Tokihan asentoja löytyy ja näillä "ihot ei saa koskea toisiinsa"-metodeilla homma meinaa välillä myös mennä hivenen repeilyksi. Mikä toki on hieno ja mukava asia irstailujen keskellä.
Täytyy kyllä sen verran myöntää, että kuumuus kyllä meinaa laskea meikäläisen libidoa hivenen. Rassaa sen verran tämä jatkuva hikoilu, että lisähikoilua ei ole ikävä. Näin ollen suihku ja oma käsi on jälleen todistanut toimivuutensa. Toiminut tuo tekniikka jo monta vuosikymmentä eikä loppua näy.

nimim. suihkussa korkea polviasento ja lypsäminen viemäriin

Ps. Old-school-hemmot hoitaa tuon lypsämisen luonnollisesti myötäotteella
"To be alive is more than just breathing"
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

^ suihkumeiningeissä apuna vielä, että laskee suihkusta sopivalla paineella lämmintä vettä sopivassa kulmassa niin avot, kyllä tekee gutaa ;-)
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Kyllä vain. Tuotakin tekniikkaa tuli duunattua teininä. Näin "aikuisena" toi metodi on jäänyt vähemmälle
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Voi ristus teirän kanssa... Ei puutu kuin ääninäyte ja videokuvaa :D
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

..... LAIT :finger: ANKO

....... täh, mitä, häh vai teininä? Hyvinhän tuo toimii vieläkin. Ai mut perkele, mähän oon ikuinen teini joten taitaa johtua siittä!
Krugbit
Bändäri
Bändäri

Post by Krugbit »

Heh, tästähän tulee mieleen mitä komppanian vääpeli neuvoi tekemään jos intissä olo alkaa vituttaa liikaa. Ihan sanatarkasti en muista miten juttu meni mutta siihen liittyi lämpimällä vedellä kasteltu nahkakinnas. Näin siis 1. Psjk:ssa Karjalan Prikaatissa. :finger: Ja samalla voikin tässä tyytyväisenä myhäillä kun uudet aamukasat astui palvelukseen ja itse olin vuosi sitten samassa tilanteessa. 8)
There was a point to this story, but it has temporarily escaped the chronicler's mind.
- Douglas Adams: So Long, and Thanks for All the Fish
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Post by Sakari Östermalm »

Täytyy kyllä sanoa, että nelikymppisten äijien runkkujutut ei kyllä toimi näin majavan näkökulmasta pätkääkään. Että riittää, fy fan.

Sain kortin karavaanarilta. Siinä luki, että "kun tulen kotiin, syön sinut". Nice.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Ok. Loppu :D
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sanna Brigatti wrote:Täytyy kyllä sanoa, että nelikymppisten äijien runkkujutut ei kyllä toimi näin majavan näkökulmasta pätkääkään. Että riittää, fy fan.
No mutta sehän on vain sun ongelma 8) . Onneksi en ole vielä lähellekkään neljääkymmentä.

Runkkujutut toimii aina. Itse asiassa mikään muu juttu ei toimi läheskään niin hyvin kuin nämä genitaalialueiden hipeltely-ja tekniikoiden vertailutarinat miesten kesken pikku oluissaan. Noita tarinoita nimittäin riittäisi ja paljon, mutta niitä on turha kertoa senkään takia, että ne mehevimmät tarinat on kuultu muiden ku mun suusta. En siis omaa copyraitteja joten jääkööt tarinat mysteereiksi. Mutta eihän naiset tällaisia jaloja tarinointeja osaa arvostaa. Annettakoot se teille anteeksi.
Jätetään onanoinnit tältä erää rauhaan.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Hieno puhe toveriseni!
Allekirjoitan joka sanan.
Täältä isot aploodit!
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Lappis wrote:Runkkujutut toimii aina. Itse asiassa mikään muu juttu ei toimi läheskään niin hyvin kuin nämä genitaalialueiden hipeltely-ja tekniikoiden vertailutarinat miesten kesken pikku oluissaan.
Taidan olla vähän erilainen nuori ja muutenkin pöljä, kun en muistaakseni missään kosteissa illoissa ole koskaan kuullutkaan kavereiden antavan vinkkejä toisilleen runkkaamiseen liittyen. Vähän se kuulostaa minusta jo homostelultakin :D Mittamieheksi olen joskus päässyt saunailloissa, kun ne joukkueen oikeasti isot pojat ovat vertailleet lapojaan, mutta ei kyllä tule mieleen, että oltaisiin käyty ihan tekniikkakeskusteluja. Yhdellä tai kahdella yhtä vastaan taisteluista on jo sitten hiukan annettu ja otettu vinkkiä, mutta se on minusta ihan normaalia.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Pertti Keinonen wrote: Taidan olla vähän erilainen nuori ja muutenkin pöljä, kun en muistaakseni missään kosteissa illoissa ole koskaan kuullutkaan kavereiden antavan vinkkejä toisilleen runkkaamiseen liittyen. Vähän se kuulostaa minusta jo homostelultakin :D
Puhut vähän mutta asiaa, eipä ole minunkaan kaveripiirissä moiset keskustelun aiheet saunailloissa.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Hese wrote:Puhut vähän mutta asiaa, eipä ole minunkaan kaveripiirissä moiset keskustelun aiheet saunailloissa.
Yhdytkö myös näkemykseen, jossa todetaan runkkujuttujen liippaavan läheltä homostelua, mutta mittamiehenä toimiminen ei ole ns. harmaalla alueella?

:D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Kyllä mielestäni mittamiehen hommat on enemmän homostelua kuin harmaata aluetta.
Ja täytyy myöntää että ei ne missään pääosassa ole olleet jengien saunailloissa mutt kyllä sillointällöin on asian vieretä liipattu milloin missäkin yhteydessä.
Eli on ollut joskus esillä ainakin meillä.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Pertti Keinonen wrote:
Lappis wrote:Runkkujutut toimii aina. Itse asiassa mikään muu juttu ei toimi läheskään niin hyvin kuin nämä genitaalialueiden hipeltely-ja tekniikoiden vertailutarinat miesten kesken pikku oluissaan.
Taidan olla vähän erilainen nuori ja muutenkin pöljä, kun en muistaakseni missään kosteissa illoissa ole koskaan kuullutkaan kavereiden antavan vinkkejä toisilleen runkkaamiseen liittyen. Vähän se kuulostaa minusta jo homostelultakin :D Mittamieheksi olen joskus päässyt saunailloissa, kun ne joukkueen oikeasti isot pojat ovat vertailleet lapojaan, mutta ei kyllä tule mieleen, että oltaisiin käyty ihan tekniikkakeskusteluja. Yhdellä tai kahdella yhtä vastaan taisteluista on jo sitten hiukan annettu ja otettu vinkkiä, mutta se on minusta ihan normaalia.
Teidän kaveriporukat ovat selkeästi epävarmoja omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan. 8)

Mä luulen, että tämä meidän porukka on sitä erilaista nuorisoa. Näissä illanistujaisissa kun yleensä on kirjoittamaton teema, että frendit on saatava repeilemään hinnalla millä hyvänsä, niin jututkin voivat olla(ja yleensä ovatkin) sen mukaisia. Peter North-tributoinnit ruuvauksineen ja äänitehosteineen/ilmeineen ovat aina yhtä toimivia juttuja. Housut jalassa kuitenkin, ainakin tähän asti. Jos menee homostelun puolelle, niin sittenpä menee. Repeilyn määrää tämä homostelu ei ole vähentänyt lainkaan, päinvastoin.
Ja vielä ihan selvennyksenä, että ei nämä alapääjutut ole kuitenkaan koko illan kestävä teema täälläkään. Aikansa kun on jutuille naurettu, mennään seuraaviin aiheisiin. Mielulummin nyt repeilee kavereiden uusille, innovatiivisille, itse duunatuille "tekovaginoille" ku jauhaa politiikkaa.
Post Reply