Oho. Vaikkei tuossa setissä ole oikeastaan kuin 2 yllätystä (Afraid ja Hallowedin poisjäänti), niin onpahan kaikinpuolin upea setti!!! Toki nyt voidaan nillittää näistä ikuisista Troopereista ja Evil that men dosta, niin kuka aikuisten oikeasti luuli että niistä pakkopullista päästäisiin eroon? Odotettavissa oli muutama ylläri, joista ainakaan minulle ei ollut yllätys että skippaavat Infiniten (Joku on mulle velkaa kossun

) mutta Prisoner, Afraid, SSOASS, Moonchild ja Phantom ovat yksistään jo sellaista korvaorgasmia, ettei paremmasta väliä. Siihen päälle saa kuitenkin biisejä kuten Aces High, The Clairvoyant, Number of the Beast ym, joten ei todellakaan valittamista! Aces High´n sijoittumista encoreen ihmettelen suuresti tietäen kuinka vaikea biisi on ollut Brucelle ihan keikan alussakin jo, se vaatii älyttömästi äänijänteiltä. Ei siis mikään ihme kun ei biisi vissiin mennyt ihan täydellisesti. Veikkaan että biisi saatetaan jopa vaihtaa toiseen kiertueen edetessä.
Täytyy kuulostella tarkemmin noita klippejä kun pääsen kotiin. Alunperin mun ei pitänyt spoilata settilistaa etukäteen, mutta arvelin elämän helpottuvan kun ei tarvitse vältellä viestejä Facebookissa, Imperiumissa ja Neidossa sun muualla.